Skocz do zawartości

Buggy Race


programista

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Buggy Race

Gatunek: Wyścigówka 3d

Opis: Gierka to klasyczna wyścigówka w stylu Pet Racer. Szybkie samochody, dynamiczna jazda, wystrzałowe bonusy. Produkcja bazuje na autorskim engine - Cheronobyl. BF zapewnia graczom kilka godzin frajdy przy ciekawie zrealizowanej, darmowej grze. Dzieło "twórców BIT" jest dostępne zarówno dla użytkowników sytemów Windows jak i Linux ( w planach również port pod MacOS X). Generalnie nie ma co gadać, najlepiej sprawę obrazuje filmik.

Autorzy: Bone Fracture Interactive

Filmik:

Nie jestem twórcą !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W..Wow :o Po prostu oniemiałem :o Super! W czym to jest robione? Ale nieważne oto oceny:

 

GRAFIKA - 9/10

Nie wiem czemu ale niektóre backgorundy nie przypadły mi do gustu.

 

FIZYKA - ?/10

Na razie ciężko ocenic bowiem nie widziałem wszystkiego. Ale jest hamowanie dośc "realistyczne" , koleś szybciej jedzie jak jedzie z góry, wolniej jak pod góre... Ogólnie Git :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałbyś demko, bo ten filmik który dałeś imo niewiele pokazuje...

 

Grafika ładna, to trzeba przyznać, ale fizyką to nie zaszpanowałeś. Pokazałeś nam głównie jazdę po płaskim terenie, na dodatek na prostych trasach / minimalnych zakrętach... :/

 

Liczę na demko, albo chociaż filmik lepiej przedstawiający fizykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demka nie będzie (chyba, że chłopaki coś zmienią w co wątpie) ;) Giera jest na ukończeniu i kwestia dni/tygodni jak ukaże się pełna wersja. @ kubal: Grafika -Chernobyl (autorski engine bazujący na irrlichcie), fizyka bazuje na silniku bullet..

Edit: dopisałem tego irra ;p

Edit2: Nadro. Programista (jeden z twórców BR oczywiście) kazał sprostować informacje podane przeze mnie:

Fizyka: jesli chodzi o nierowny teren spisuje sie swietnie, gorzej radzi sobie jesli chodzi o drift...

Engine: Grafika irrlicht + shadery; chernobyl to game engine (system logiczny zarządzajacy wszystkimi silnikami itd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika ładna, to trzeba przyznać, ale fizyką to nie zaszpanowałeś. Pokazałeś nam głównie jazdę po płaskim terenie, na dodatek na prostych trasach / minimalnych zakrętach... :/
Potwierdzam. Na dodatek nie czuję (oglądając filmik, bo nie wiem jak na serio jest) tu żadnego dynamizmu. Pojazdy powinny być troszke szybsze, albo zrobić jakąś bardziej skomplikowaną trasę, bo na prostych i tych delikatnych zakrętach, w ogóle nie czuję się tej prędkości ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O gad! Myślałem ż to 2D gdy przeczytałem nazwe, potem dowiedziałem się że jest 3D i słabe.

a teraz wiem że to jest zaje... jak nie zagram to umrę :<

 

ale to chyba zwykłe 3D z 5 takimi (upgrade) grafiki

dodaj rozmycie podczas prędkości to dam 10/10

ale na razie 9/10

 

 

Podaj wymagania i daj może jakąś wersje testową D:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiasz grze max 5 fps (powinna pójść, a jak gm nie uciągnie to trochę mniej), nagrywasz filmik, przyspieszasz filmik x12, i wrzucasz jako płynnie chodzącą w 60 klatkach grę...

jakbyś sobie napisał DOBREGO dll-a, to mogłoby w 30 klatkach pójść. optymistycznie zakładając.

 

a co do gry, wygląda ok. tak, tylko ok. jakaś szczególna grafa to to nie jest, ale tak poza tym, jaka jest twoja rola w projekcie i czemu w sygnaturce ciągle masz brak projektów? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby dodać jakieś particle (dym, śnieg spod kół, iskry przy zderzeniu, chwasty po najechaniu na trawe itp) i zrobić coś z tą paskudną teksturą lasu na jednej trasie to powiedziałbym że wygląda świetnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym się właściwie w Buggy Race zajmujesz? :)

Kurde dopiero teraz zdałem sobie sprawę z tego com napisał. Zapomniałem napomnieć, że nie jestem autorem gry ( Zostałem poproszony o umieszczenie zapowiedzi jedynie) . Twórców można poznać na stronie www.blackicetales.com (nowy news, choć nie jestem pewien czy Sher wszystkich wymienił). Przepraszam za to "przeoczenie" i wprowadzenie w błąd (już poprawiam pierwszy post, ale wstyd :/). Oczywiście nie oznacza to, że to co tutaj piszecie zostaje bez echa. Każdą konstruktywną krytykę skosultuje z twórcami.

 

Idąc dalej: język to c++. Irrlicht jest zarówno pod c++ jak i c#. Engine jest wyłącznie do naszego użytku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, dla mnie zacne :) za dużo blooma, jeśli chodzi o wady - powinien on być o odpowiedniej intensywności aby robić za FAA a zarazem nie męczyć wzroku przy próbie przyjrzeniu się szczegółom :)

Też kiedyś zrobie taką grę, o! xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, dla mnie zacne :) za dużo blooma, jeśli chodzi o wady - powinien on być o odpowiedniej intensywności aby robić za FAA a zarazem nie męczyć wzroku przy próbie przyjrzeniu się szczegółom :)

Też kiedyś zrobie taką grę, o! xD

 

No jakbyś do swojego teamu zebrał : Raname Borka , Tymona i Woocka. To byście nawet w Gm Taką zrobili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...