Skocz do zawartości

zmiana formatu zapisu surface'a


I am Lord

Rekomendowane odpowiedzi

Funkcja surface_save(); zapisuje obrazek do formatu bmp, wszystko było by dobrze gdyby nie to że muszę zapisać 4 obrazki 2048x2048 które zajmują 64 MB.

 

Szukam jakiegoś sposobu aby gm zapisane pliki bmp skonwertował na bezstratne jpg, po czym będę mógł je odczytać przez sprite_add();

Istnieje jakiś dll na takie coś albo cokolwiek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezstratne jpg to jak bmp wiec nie ma roznicy. Uzyj img.dll do konwersji na wybrany format. pieter w belt generatorze taki mial. podpytaj go jak uzyc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie teraz się dokładniej przyjrzałem i są pewne niedosyty :P jak miał bym to zrobić z png to pewnie kolejny dll na wczytywanie grafiki png będę musiał znaleść.

 

EDIT: LOL znalazłem dll który zapisuje surface do png i na odwrót czyli to co od początku chciałem. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtop...t=0&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...