szpaq99 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Moim zdaniem, to będzie jak w Johnny'm gra będzie ślicznie wyglądała, ale fizyka gry bani. Sorka ale 4/5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Dodałem system jaskiń.Możemy wykupić do nich wejście za np. 50 coinsów, albo więcej.Jedne jaskinie są trudniejsze, a inne łatwiejsze, jednak w każdej możemy znaleźć dużo żyć oraz kasy.Screen z pierwszej jaskini( wejście do niej kosztuje 50 coinsów i znajduje się w 3 lvlu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 W jaskini powinno byc ciemno : )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 lol . poksipol masz pochodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Mam małą rade , mozesz w tym miejscu gdzie jest ten krecacy sie dysk dac troche ciemnosci . Trudniejsze bedzie to do ominiecia ; D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Ten ogień nie pasuje do reszty. I ta czarna krawędź po której, chodzi bohater. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 w sumie faktycznie. Nie wiem, czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby narysowanie animacji ognia ręcznie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Nom bo, tak jak teraz jest to wydaje się że ta pochodnia płonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 @Licker, tak? od kiedy 2 pochodznie w 1 pomieszczeniu, oswieca ci 2 pomieszczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 @Licker, tak? od kiedy 2 pochodznie w 1 pomieszczeniu, oswieca ci 2 pomieszczenia? dlaczego mam stawiać na realizm w grze w której chodzi się po krainie pełnej kręcących się młotów, strzelających ogniem potworków itp? może dlatego, że podpowiedziałeś mi fajną rzecz do jaskiń :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 dlaczego mam stawiać na realizm w grze w której chodzi się po krainie pełnej kręcących się młotów, strzelających ogniem potworków itp?Nie masz stawiać na realizm, a na grafikę - bo nie oszukujmy się, o to w tej grze chodzi głównie... ;x Jak nie chcesz robić "normalnego" oświetlenia to po prostu przyciemnij trochę te jaskinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 13 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Nom bo, tak jak teraz jest to wydaje się że ta pochodnia płonie. No SHIT SHERLOCK! Ale zrób animację płonięcia ręcznie, ziom! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Zakryj viewa czarnym surfacem kiedy się wchodzi do jaskini a światła od pochodni rysuj na nim to wtedy bez zmiany spritów uzyskasz idealny mrok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Ładnie się to zapowiada, (na filmiku trochę gorzej) ale zrób tą animację ognia ręcznie, bo to jedyna niepasująca grafika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Ładnie się to zapowiada, (na filmiku trochę gorzej) Wiem, filmik był słaby bo nagrywany HyperCamem i słaba jakość + wolniejszy i się tnie.Teraz dostajecie gameplay z 1 lvla etapu happy hill cemetery (filmik nagrywany frapsem, dobra jakość, nic się nie tnie itp.) Enjoy :)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Czemu on odbija sie od powietrza na początku planszy? Lepiej dużo, ale szkoda, że postać jest taka kwadratowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 może dlatego że to jest "sekret" ? :) ludzie, trochę wyobraźni ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 proszę Cię tylko, żeby tej muzyki nie było w grze :P A tak to wszystko w porządku, choć teraz jest chyba trochę za ciemno w tej jaskini. Te zaciemnione miejsca powinny dostać minimalną przeźroczystość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 W jaskini lekko za ciemno, ale ogółem ten gameplay dał mi nadzieje na coś bardzo grywalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Chore dźwięki. Błagam, zmień je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Ciemność jaskini jest dobra tylko dodaj żeby się rozświetlało także wokół postaci. Engine mi się fizyczny nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Ciemność jaskini jest dobra tylko dodaj żeby się rozświetlało także wokół postaci. Engine mi się fizyczny nie podoba. Engine mi się fizyczny nie podoba. Engine fizyczny if place_free(x+4,y) {x+=4} if place_free(x-4,y) {x-=4} if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -10} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Wojzax :D tak może być? http://www.imagic.pl/files/view/13637/LAMDFS/jaskinia2.PNG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Właśnie o czymś takim myślałem, mi się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Wojzax źle sformułowałem. :P Miałem to editnąć ale wyprzedziłeś mnie :P. Chodzi mi o to że nie ma takiej elastyczności jak np tutaj. to jest pierwsza część a w 2 jest o wiele lepsza fizyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Nikas grafika mi się podoba, widzę, że coraz lepiej Ci idzie. :). Oby tak dalej. Czekam na pełną wersje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 co o tym myślicie? zrobiłem już pilota i biedaka EDIT: stasiu mówi że mu ukradłem pilota, a wzorowałem się na pilotach z II wojny światowej, np. tu: http://bi.gazeta.pl/im/1/5212/z5212271M.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 15 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 No i to jest dobry bajer! Takiego czegoś ta gra potrzebuje. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 a zmiana kostiumów jak będzie wyglądała? bo mam nadzieję, że same z siebie nie będą bez możliwości wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Bardzo ładnie sie teraz prezentują jaskinie ! Własnie o takie coś mi chodziło :D Może dodaj rozbudowywanie umiejętności za pieniążki ? Np. Mozliwosc potrojnego skoku ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się