PoxiPol Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Ten zegarek co ci dalem nie mial gladkich kontur. Do ego boss jest lol. On ma byc taki, wielka rozdzielczosc na brzuchu i duza rozdzielczosc na glowie, w czym obie se wieksze od reszty : 3? Drzewka tam sux. Te dniowe ofc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 na mnie gigantyczne coś nie robi wrażenia - nawet zza czasów SNESa nie było tak skalowanych bossów. ale ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 no dobra, następny nie będzie tak skalowany ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Zostaw tego skalowanego bossa, taki fajny :) odda klimat platformówki :) Co do ostatniego screena, co to za tarcza/herb? Nie pasuje do reszty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jaklub nie czujesz klimatu gigantycznych pixeli. Co do herbu popieram Muczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Skalowany Boss jest fajny, ale to skalowanie jest nieco przesadzone. Co do herbu zgadzam się z powyższymi. Rozjaśnij ten ciemno żółty, na jakiś złoty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 I zmień na tym herbie minki... A skalowanie jest w sam raz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jaklub nie czujesz klimatu gigantycznych pixeli. nie czuję, bo dopiero przy robieniu gier na GBA jakiś idiota wymyślił takie skalowanie (spójrzcie sobie na port Raymana - tam większość dużych elementów taka jest). ale gdyby te kwadraty 6*6 i 4*4 porozdrabniać na 2*2, już byłoby dobrze - w przeciwieństwie do Ubisoftu Nikas nie jest ograniczony wielkością kartridży. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 15 Września 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Rozjaśnij ten ciemno żółty, na jakiś złoty :) Gdzie Ty widzisz ciemnożółty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ohhh... no to brązowy, siena, ciemno-pomarańczowy. Może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 to jest sino-koperkowy-róż :D k poprawię! kontur drzewka i pochodni trochę już jest rozjaśniona, a tymczasem biorę się za kolejny lvl w którym trzeba będzie pokombinować żeby zebrać trochę więcej punktów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 te z uważam że boss powinien być nieco mniej rozciągnięty, chociaż wygląda dobrze (fajna koncepcja) tylko odbiega stylem od innych grafik (ogień zresztą też, chociaż sam w sobie też wygląda dobrze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 :) długi lvl, musiałem zwiększyć dla niego limit czasowy ;p pełno dźwigni, mobków i jak ktoś jest sprytny to może dojść do kluczyka który otworzy nam dostęp do 4 żyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Radzę, Ci zrobić jakąś oddzielną grafikę dla pojedynczego kolca, bo te podwójne zwisające (przy drabinach) dziko wyglądają. No i czekam, aż w końcu mi dasz przetestować :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 gdyby przynajmniej byly jego ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 A to problem, wyciąć z tych dwóch jednego i delikatnie obroic? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 poxi: teraz będzie że zaczynam kraść grafiki, może sprostuję wszystko: -drzewko z "złym" etapie jest wojzaxa -wziąłem tylko kontur klocków, pocieniowałem sam to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Natrafiłem na ciekawy błąd, gdy zginąłem wskakując na kwiatka, co miał zęby: Raz zdarzyło się tak też, gdy wpadłem na kolce. Za każdym razem było to ostatnie życie, więc chyba wiem, jak naprawić błąd: Zamień tę linijkę z tą: if(instance_exists(obj_gracz))&&(x-250<obj_gracz.x)&&(x+250>obj_gracz.x) A boss jest suuuper :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 ale ja dając demo napisałem że wersja która jest zgrana, ma błąd z zielonym potworkiem (jumperem) ale już jest naprawione ;) żeby nie być gołosłownym: Nikas (16:36, 16.09.2009) jaklub i muuuuczek: w grze może być błąd z jumperem (zielonym mobkiem) że po śmierci gracza nie będzie wiedziałco zrobić, lecz to już naprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ja mowie o kolcach do ktorych sie przyznales w SB, ze sa z Super Mario ktores tam, bo ci nie wychodzily : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 kolejny lvl, są w nim 2 dźwignie, jedna otwiera drzwi do bonusa który jest pod graczem, a druga skrzynie która spada i tą drogę nam zamyka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Ok, ponieważ nareszcie w swoje rączki dostałem DEMO LAMDFS to musze napisać komenta : D No więc tak, gra ma w sobie to coś, że chcesz przejść, zobaczyć co jest dalej, jednak nie jest to proste :o Dobrze, że klawiszem mogłem zmieniać etapy, bo często pod sam koniec brakło mi tej kropli życia ;) Trampoliny w ostatnim (jak na razie) etapie HHC przy pierwszym dostępnym wejściu oraz, w którejś tam jaskini z kolcami i blokadami, i kulami, któregoś tam etapu FoM, były o tyle wkurzające, że ciężko było je ominąć, a wpadając na nie przypadkiem uderzałeś w kolce/kulę i tak przy każdym. Po wielu próbach udawało mi się przeżyć z resztką zycia (co już wspominałem) Także w ostatnim etapie jest kula, która przenika prze podłogę piętra wyżej (przez co zginąłem pod koniec etapu : ( ). Wrogowie są zbyt schematyczni (prócz netoperka), można by dać kapkę inteligencji (strzela kiedy Cię wykryje czy coś). Ściana ognia, którą strzela potwór rusza się, co przy krawędzi daje opłakany efekt, dlatego dobrze by było gdyby była nieruchoma. Następnie boss. Czasem gdy rozwaliłem ścianę i w niego nawalałem to przysuwał się aż do ściany i nie miałem żadnych szans ucieczki :( ale dzięki mojemu nieocenionemu sprytowi rozwaliłem dziada :D Grafika, czego może nie widać po screenach, świetnie wygląda, każdy element jest klimatyczny ;) Tylko zrób jak już wcześniej mówiłem kolec pojedynczy, na małe platformy. Ścieżka dźwiękowa : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) * i to wszystko co mam do dodania na ten temat : ) Poziomy, są nieźle zaprojektowane prócz ww. niedociągnięć. Oczywiście znalazłem sekret, ale nie będę taki chamski i pozwolę wam go odkryć samemu : D Przejdźmy do oceny: Grafika- 5-/5 Muzyka- 5/5 Grywalność- 4/5 (liczę to z poziomem trudności : ) ) Ogółem- 4+/5 czekam na fulla ; ) *przepraszam za tyle emotek, ale słowa tego opisać nie mogły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Jeżeli w tym lvlu pootwierasz wszystkie drzwi, dojdziesz do każdej dźwigni - to jesteś kimś :D 5 lvl etapu happy hill cementery, wiem że lawa trochę skopana ale co tam xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Okropny szkielet Nikasku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Lawa nie jest trochę skopana. Jest koszmarna. Schowaj się z nią! Ale szkielet mi się podoba :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 w szkielecie wyszła mi tylko głowa lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 właśnie głowa jest brzydka lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 cementery Mam nadzieję, że w grze jest napisane poprawnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Ale jak dla mnie pasuje do reszty grafiki w grze :) Jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 woock: przecież jest poprawnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się