Skocz do zawartości

Lollipop ate my donuts ! flying slippers


Nikas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 267
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jaklub nie czujesz klimatu gigantycznych pixeli.

nie czuję, bo dopiero przy robieniu gier na GBA jakiś idiota wymyślił takie skalowanie (spójrzcie sobie na port Raymana - tam większość dużych elementów taka jest).

 

ale gdyby te kwadraty 6*6 i 4*4 porozdrabniać na 2*2, już byłoby dobrze - w przeciwieństwie do Ubisoftu Nikas nie jest ograniczony wielkością kartridży. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest sino-koperkowy-róż :D

k poprawię!

kontur drzewka i pochodni trochę już jest rozjaśniona, a tymczasem biorę się za kolejny lvl w którym trzeba będzie pokombinować żeby zebrać trochę więcej punktów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te z uważam że boss powinien być nieco mniej rozciągnięty, chociaż wygląda dobrze (fajna koncepcja) tylko odbiega stylem od innych grafik (ogień zresztą też, chociaż sam w sobie też wygląda dobrze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LAMDFS%20-%20happy%20hill%20cementery%20-%202lvl.PNG

:) długi lvl, musiałem zwiększyć dla niego limit czasowy ;p

pełno dźwigni, mobków i jak ktoś jest sprytny to może dojść do kluczyka który otworzy nam dostęp do 4 żyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poxi: teraz będzie że zaczynam kraść grafiki, może sprostuję wszystko:

-drzewko z "złym" etapie jest wojzaxa

-wziąłem tylko kontur klocków, pocieniowałem sam

to wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natrafiłem na ciekawy błąd, gdy zginąłem wskakując na kwiatka, co miał zęby:

 

blad.png

 

Raz zdarzyło się tak też, gdy wpadłem na kolce. Za każdym razem było to ostatnie życie, więc chyba wiem, jak naprawić błąd:

 

Zamień tę linijkę z tą:

 

if(instance_exists(obj_gracz))&&(x-250<obj_gracz.x)&&(x+250>obj_gracz.x)

 

A boss jest suuuper :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja dając demo napisałem że wersja która jest zgrana, ma błąd z zielonym potworkiem (jumperem) ale już jest naprawione ;)

żeby nie być gołosłownym:

Nikas (16:36, 16.09.2009)

 

jaklub i muuuuczek: w grze może być błąd z jumperem (zielonym mobkiem) że po śmierci gracza nie będzie wiedziałco zrobić, lecz to już naprawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ponieważ nareszcie w swoje rączki dostałem DEMO LAMDFS to musze napisać komenta : D

 

No więc tak, gra ma w sobie to coś, że chcesz przejść, zobaczyć co jest dalej, jednak nie jest to proste :o Dobrze, że klawiszem mogłem zmieniać etapy, bo często pod sam koniec brakło mi tej kropli życia ;) Trampoliny w ostatnim (jak na razie) etapie HHC przy pierwszym dostępnym wejściu oraz, w którejś tam jaskini z kolcami i blokadami, i kulami, któregoś tam etapu FoM, były o tyle wkurzające, że ciężko było je ominąć, a wpadając na nie przypadkiem uderzałeś w kolce/kulę i tak przy każdym. Po wielu próbach udawało mi się przeżyć z resztką zycia (co już wspominałem) Także w ostatnim etapie jest kula, która przenika prze podłogę piętra wyżej (przez co zginąłem pod koniec etapu : ( ).

 

Wrogowie są zbyt schematyczni (prócz netoperka), można by dać kapkę inteligencji (strzela kiedy Cię wykryje czy coś). Ściana ognia, którą strzela potwór rusza się, co przy krawędzi daje opłakany efekt, dlatego dobrze by było gdyby była nieruchoma. Następnie boss. Czasem gdy rozwaliłem ścianę i w niego nawalałem to przysuwał się aż do ściany i nie miałem żadnych szans ucieczki :( ale dzięki mojemu nieocenionemu sprytowi rozwaliłem dziada :D

 

Grafika, czego może nie widać po screenach, świetnie wygląda, każdy element jest klimatyczny ;) Tylko zrób jak już wcześniej mówiłem kolec pojedynczy, na małe platformy. Ścieżka dźwiękowa : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) * i to wszystko co mam do dodania na ten temat : )

 

Poziomy, są nieźle zaprojektowane prócz ww. niedociągnięć. Oczywiście znalazłem sekret, ale nie będę taki chamski i pozwolę wam go odkryć samemu : D

 

Przejdźmy do oceny:

Grafika- 5-/5

Muzyka- 5/5

Grywalność- 4/5 (liczę to z poziomem trudności : ) )

 

Ogółem- 4+/5 czekam na fulla ; )

 

*przepraszam za tyle emotek, ale słowa tego opisać nie mogły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...