Nikas Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Tytuł: Lollipop ate my donuts! flying slippers Gatunek: platform/arcade Opis: Hmm, może zacznijmy od tytułu, "Lizak zjadł moje paczki! latające kapcie" - podpowiem iż nazwa nie ma nic wspólnego z gra ;p (ofkoz może zamieszczę jakiegos easteregga..) . Gra to po prostu platformówka, kluczyki, diamenty, wrogowie, dźwignie i dużo sekretów :) Gracz w ciagu gry będzie zdobywać nowe moce, iskra (od poczatku) , wielka iskra, fala i double jump. Gra będzie podzielona na etapy (klasyk) Pierwszy to forest of melody, wesoła kraina pełna skaczacych gówienek i pułapek.Następna to happy hill cementery (taki EE nawiazujšcy do innej mojej gry pt. "Butcher Pete!") pełna kosciotrupów, zombie i innego plugastwa.Ostatnia będzie dziać się w przyszłosci ale dotychczas nad nia nie myslałem ;) Każdy etap będzie składał się z 5 lvli, oraz postarałbym się o bossów (ale nie gwarantuje ich na 100%!) Co nowego? -HUD -wyór mocy(będą 4 1.kula 2.podwójny skok 3.salwa 4.wybuch) -nowy wróg "jumper" skacze w stronę gracza) -nowy wróg strzela małymi płomyczkami które gdy upadną na ziemię zamieniają się w ścianę ognia która jest odporna na ataki -oprócz zwykłych pieniążków teraz będą również skrzynie z diamentami, pierścieniami itd. za które dostaniemy więcej kasy :) Autorzy: Programowanie: Nikas Grafika: Nikas Muzyka: Jakim Fabuła: Nie ma Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Jak zobaczyłem screeny to uważałem że za jaskrawe kolory i że w ogóle kuje w oczy, ale wczesne demko jest świetne, klimatyczne i zabawne. Powodzenia z projektem! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Lubię takie gry, ot na przykład grałem kiedyś w Zenek Zombie, który jest podobną platformówką urzekającą prostotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Gra zapowiada się ładnie. Tylko moim zdaniem troszkę zbyt jaskrawe kolory ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Wojzax może więcej opisów tego demka, bo ja go tu nie widzę, co oznacza, że albo jestem ślepy albo go tu nie ma. Jeżeli go tu nie ma to znaczy, że jesteś jednym z niewielu ( o ile nie jedynym oprócz autora ), który grał w tą grę. Dlatego proszę Cię, żebyś trochę uszczegółowił swoją wypowiedź, bo po screenach widzę tylko fajną grafikę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 tilesety na odwal: poświęć im więcej czasu. naprawdę 9 kafli nie wystarczy na porządny grunt do platformówki. osobiście grafika średnio mi się podoba, ale to kwestia gustu. już napisano, że kolorystyka jak z GBA - na każdym normalnym ekranie okropnie jaskrawa. teraz daję 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Grafika monet do wymiany. Zegarek wyśrodkuj w osi pionowej bo jest minimalnie w dół. Usuń hp / mp bo to zbędny bajer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Usuń hp / mp bo to zbędny bajer. wtf? tylko że do potrzebne do gry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Wojzax może więcej opisów tego demka, Nie powiem więcej, jak Nikas będzie chciał to powie. Ale screeny nie oddają klimatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Usuń hp / mp bo to zbędny bajer. Chyba chodzi o te napisy, a nie o paski? Ja bym jednak ich nie usuwał, bo ktoś początkujący może się nie połapać. Ewentualnie dla wyglądu można przenieść napis "HP" na środek czerwonego paska, a "MP" na niebieski (jeśli kolory będą się gryźć, to po prostu zmienić kolor liter "HP" i "MP"). Ale to tylko moja sugestia. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Chodziło mi wartości, a nie interfejs. Bo po co mana i hp w prostej platformówce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 mp do mocy których będziemy używać, a hp to ciekawe do czego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Bo po co mana i hp w prostej platformówce? Imo w malo platformowek grales.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 naprawdę 9 kafli nie wystarczy na porządny grunt do platformówki.Widać, że przyzwyczaił się do moich tilesetów. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 2 nowe screeny z 5 lvlu! btw. tak obecnie wygląda mój tileset od ziemi (trochę pokręcony ;p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Domyślam się, że już widziałeś, ale przypomnę: http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=pixel.../grass_mask.gif http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=pixel...esets/grass.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Domyślam się, że już widziałeś, ale przypomnę: http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=pixel.../grass_mask.gif http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=pixel...esets/grass.gif Tymon, powiedzmy sobie szczerze, robisz świetnie tilesety. Uważam jednak, że Znikas Niewidka powinien zostać przy swoim. Zrobił to sam, postarał się bardziej niż inni zazwyczaj i musiałby teraz wszystko inne dopasować do tego. A moim zdaniem dzięki takiej grafice jaką zrobił gra będzie miała oryginalny klimat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Chodzi mi o samą metodę łączenia elementów, nie pokazuję tego, żeby się chwalić tylko, żeby się mniej lub więcej czegoś nauczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 A to przepraszam. Jeśli tak to spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 dzięki, nie wiedziałem jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jypy, nie ma sprawy, nie miałem po prostu innego przykładu pod ręką więc wykorzystałem coś co sam kiedyś zrobiłem. Nikas, najlepiej by było gdybyś spróbował odwzorować się na masce. Jeśli dobrze wykonasz grafiki to na 100% będą do siebie pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ok, ok. Ja po prostu myślałem, że dajesz Znikasowi swój tileset zamiast tego. A do tego musiałby zmienić całą grafikę, żeby pasowało, po za tym fajnie jak ktoś całą grę robi sam ;) Po prostu nie zrozumiałem intencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Mówiłem już Nikasowi, że nie zamierzam mu pomagać w taki sposób właśnie z tej racji, że grę ma zrobić sam. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 No i tak ma być ;) Prawidłowo. ^_^ A Ty Znikas do roboty się bierz, bo chcę w to zagrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 problem w tym że nie mam już pomysłów na przeszkadzajki, tylko takie które mogłyby urozmaicić gre a nie, nowy sprite chodzącego ludka z silniejszymi statami ;/ więc jeżeli ktoś ma pomysł, niech śmiało pisze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ja niestety wyjeżdżam jutro na tydzień :( Gdybyś powiedział wcześniej to chętnie bym pomógł bo Marek S zniknął na trzy tygodnie i nie miałem co robić. Chyba, że dziś jeszcze coś wymyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Platforma która po dotknięciu "wyrzuca" kolce w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 -Przeciwnik ktory odbija wszystkie ataki jezeli zaatakuje sie go od frontu . Tylko atak od tylu potrafi mu cokolwiek zrobic , lecz gdy go przeskoczysz on odwraca sie po 2-3 sek . -Potwor ktory podskakujac wywoluje trzesienia ziemi ( trzeba podskoczyc w tym samym momencie co on ) -Potwor (posag ?)ktory co jakis czas zamyka i otwiera oczy - gdy ma zamkniete mozesz spokojnie przejsc jak otwarte nie mozesz sie ruszac . Jezeli sie ruszysz przy otwartych ,eksploduje CI glowa czy cos :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Kolce które jak podejdziesz blisko to spadają z sufitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 problem w tym że nie mam już pomysłów na przeszkadzajki, tylko takie które mogłyby urozmaicić gre a nie, nowy sprite chodzącego ludka z silniejszymi statami ;/ więc jeżeli ktoś ma pomysł, niech śmiało pisze! To może nam powiesz jakie przeszkadzajki już masz, bo to co my widzimy na screenach to nie musi być wszystko. Ja bym dorobił: -spadające kolce (trzęsą się gdy gracz jest w bliskiej odległości>po chwili spadają) -przeciwnik z kamuflażem (słabo widoczny na danym tle) -nietoperze czy jakieś inne latajace stworki -opancerzeni - odporni na twoje ataki (tylko do ominięcia) -teleporty, które działają dopiero jak się je włączy dźwignią -tasmy przewoźnicze (uruchamianie j.w.) -bagno (czy coś) - zwalnia i osłabia\blokuje skok @up i 2xup: za długo pisałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się