Skocz do zawartości

mp_potential _step ale trochę inaczej


Anubarak

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym żeby na obrazku poniżej wróg omijał tak obiekty jak na drugiej części obrazka.
iscie.png
Gdy użyje komendy mp_potential_step wtedy wróg wymija ścianę jak na pierwszej części obrazka a to trwa trochę dłużej niż na drugiej części (zielona strzałka na obu częściach obrazka wskazuje gdzie wróg idzie/ma iść).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)To nie chodzi tylko o ta sytuacje która jest przedstawiona na obrazku. Czyli że ściany mogą być bardzo różnie porozmieszczane ale potwór ma i tak znaleźć NAJKRÓTSZĄ drogę.

2)

Zrób niewidzialne boiekty (odznacz Visible) z spritem ściany i zaznacz temu obiektowi Solid.

w czym by to pomogło???

 

Edit: akurat post wyżej i mój napisane równocześnie były.

@up: nierozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mp_potential_settings(maxrot,rotstep,ahead,onspot)

wstaw to przed zwykłym mp_potencial_step zdaje się że ahead to jest promień zwiększ go a pozostałe pozostaw domyślnie. Ahead standardowo jest ustawiony na 3

 

EDIT:

standardowe właściwości mp_potential_stepa:

maxrot=30

rotstep=10

ahead=3

onespot=true

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...