Anubarak Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Chciałbym żeby na obrazku poniżej wróg omijał tak obiekty jak na drugiej części obrazka. Gdy użyje komendy mp_potential_step wtedy wróg wymija ścianę jak na pierwszej części obrazka a to trwa trochę dłużej niż na drugiej części (zielona strzałka na obu częściach obrazka wskazuje gdzie wróg idzie/ma iść). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zrób niewidzialne boiekty (odznacz Visible) z spritem ściany i zaznacz temu obiektowi Solid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Bzdura! Nigdy się nie słuchaj "od cholery x'ów"! Gracz też by się dławił na tych niewidzialnych ścianach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 A próbowałeś zwiększać promień wykrywania ścian z rozszerzonej funkcji potential stepa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anubarak Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 1)To nie chodzi tylko o ta sytuacje która jest przedstawiona na obrazku. Czyli że ściany mogą być bardzo różnie porozmieszczane ale potwór ma i tak znaleźć NAJKRÓTSZĄ drogę. 2) Zrób niewidzialne boiekty (odznacz Visible) z spritem ściany i zaznacz temu obiektowi Solid. w czym by to pomogło??? Edit: akurat post wyżej i mój napisane równocześnie były. @up: nierozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 mp_potential_settings(maxrot,rotstep,ahead,onspot) wstaw to przed zwykłym mp_potencial_step zdaje się że ahead to jest promień zwiększ go a pozostałe pozostaw domyślnie. Ahead standardowo jest ustawiony na 3 EDIT: standardowe właściwości mp_potential_stepa: maxrot=30 rotstep=10 ahead=3 onespot=true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anubarak Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Wstawiłem to przed mp_potential_step, zwiększyłem ahead najpierw do 10 potem do 100 a potem do 30 a na koncu do 7 i dalej to samo co w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Użyj algorytmu A. mp_potential_grid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anubarak Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Eee... jak piszę tą funkcje mp_potential_grid to gm nie zaznacza jej na żaden kolor i na dole tego okienka z kodem niema takiej podpowiedzi jak mp_potential_grid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Wybacz, to jest mp_grid_path Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anubarak Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Tam trzeba w tej funkcji ustawiac patha? Bo jak tak to nie chodzi mi o konkretna sytuację tak jak w poscie nr.1 na obrazku tylko o to żeby to działało nawet jeśli ściany będą rozmieszczone inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Najpierw mp_grid_create czy jakoś tak, potem mp_grid_path i ci stworzy bezkolizyjny path. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anubarak Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Najpierw mp_grid_create czy jakoś tak, potem mp_grid_path i ci stworzy bezkolizyjny path.nie wiem co w tych opcjach wpisac w nawiasach. A ten przykład który Uzjel tu podsunął to z niego za dużo nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się