I am vader Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Colorise: After black planet Download: Tutaj Aktualizowane 16 lipca o 21:03 Brak menu, gdyż to beta. Z niedumną dumą prezentuję drugą część The Black Planet. Tytuł zmienił się tak bardzo, jak kolorystyka. Rusz w drogę i przejdź przez 60 różnorodnych poziomów i pokonaj nowe, niespotykane przeszkody. Wypróbuj również swoją zręczność i umiejętność niekonwencjonalnego myślenia, by przejść co trudniejsze i bardziej podchwytliwe poziomy. Do waszej dyspozycji wrzuciłem 6 skrótów, obecnych w 15 poziomach istniejących na dzień dzisiejszy(nie wliczone 5 poziomów wprowadzających). Nie lubię cieszyć wzroku pustymi screenami, więc daję wam również wersję beta. Bardzo bym prosił, żeby mi wypisać znalezione błędy. Mimo nazwy gra jest po Polsku. Programowanie, grafika i muzyka- I am Vader Specjalne podziękowania dla: Psichixa za pomysł z Inverse mode Damiana21 za pomysł z przeciwnikem, który się pojawił od 11 poziomu. PoxiKlejka za podesłanie paru midi. Do administracji: Nie wykorzystałem szablonu, ale obecna zapowiedź posiada wszystkie elementy, ułożone wedle mojego planu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Kombi-myślę o Tobie Oj nie wiem czy to dobry znak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Lubię Black Planet od kiedy dwa miesiące temu przed rejestracją byłem gościem :].Używasz draw_vertex czy d3d_draw_* do 3d?Może dasz "przeszkadzajki" do platform np. wysuwające się przeszkadzajki? 4/5 Bo za czarna gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Gra ogólnie nudna - cały czas skaczemy piłką, nie jest to zbyt ekscytujące. Grafika też nie jest na dobrym poziomie. Słaba grywalność + słaba grafika = za przeproszeniem "dupa blada". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Konwersja na Vistę!!! Gra dość prosta na pierwszych poziomach, za to później znikające klocki stają się wręcz irytujące. Daj graczowi podpowiedź gdzie są te znikające, inaczej gra jest zbyt trudna ( Chociaż jakaś kropka, półprzezroczysty klocek, ciemniejszy, jaśniejszy, cokolwiek! ) 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Dodawanie co chwilę znikających klocków wcale nie jest fajne i nie przedłuża gry. Muzyka przerażająca. Drobne błędy z wyświetlaniem. Nuda. Nuda. Nuda. Nuda. Nuda. Nuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 4/5 Bo za czarna gra szare chmurki, niebieskie tło i granatowe bloki to też źle... Ok, poprawię to. Muzyka przerażająca. Pomóż mi znaleźć/zrobić jakąś normalną. Konwersja na Vistę!!! Przepraszam, zapomniałem. E: Proszę pamiętać, że to zapowiedź. Dziękuję za drobne uwagi. Po to to tutaj jest, żebyście zobaczyli na czym gra polega, przy okazji pomagając mi w pewnych szczegółach. Gdyby ktoś jeszcze miał uwagi/sugestie, proszę mi je podać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 4/5 Bo za czarna gra Patrzcie! On się nie mył! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Wrzuciłem na nowo. teraz powinno działać pod vistą. Co do kolorów bloków- próbowałem różnych kolorów i ich kombinacji, ale tylko ciemno granatowy dobrze wyglądał. Ewentualnie przerobię zwykłe bloczki na jakieś normalne tekstury i gra będzie wyglądać jak w kwadratowawym świecie. Właściwie chmury do tego pasują. Po niektórych komentarzach wnioskuję, iż za wolno podnoszę poziom trudności. Ok, przerobię parę poziomów i ciężej będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Fajnie się zapowiada :) Twoja poprzednia gra była spoko. Mam nadzieję, że ta będzie jeszcze lepsza. Powodzenia w projekcie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Nie, dla mnie za trudne, jekiegoś poziomu przejść nie mogłem, ten z migającymi kulkami i chodzącą "gwiazdką",musisz tam odjąć bloczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Nawet ciekawie wygląda po screenach. Kontynuuj projekt, chciałbym zobaczyć co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Nie podoba mi się grafika, daje po oczach ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 No trochę, ale ciekawy pomysł, może być jasna i lekko kolorowa (z cieniami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Gra spoko, podoba mi się :] Mam nadzieję że wyjdzie z tego coś fajnego. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Wrzuciłem małą aktualizację. Konkretnie wywaliłem większość hamsko-irytujących dziur. Zostały tylko te mniejsze+skróty(tak, skróty to dziury w ścianach). Co do kolorystyki- dalej eksperymentuję, dlatego się odłożyło dodanie małego uaktualnienia. Nie wiem na jakie kolory pozmieniać całość i jakie dodatki dać, żeby było ładnie i nie waliło po oczach. Na odpowiedź z problemem co do midi nadal czekam. E: kolejny update. Tym razem zmiana midi. wielkie dzięki dla poxiego, za ten miły dar ;] zmieniłem różnież odcień tła. Bardzo proszę o komentarze związane z tym, czy nowe midi jest lepsze i czy nowe tło mniej wali po oczach...albo chociaż w jakim stopniu mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Może po prostu podziel grę na kilka sektorów które będą obrazowane innymi kolorami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 No na pewno powinieneś zmienić kolor tła lub je ściemnić. I te czarne klocki pocieniować troszeczkę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Może po prostu podziel grę na kilka sektorów które będą obrazowane innymi kolorami. Dobry pomysł. Chyba to wykorzystam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Nawet ciekawie wygląda po screenach. Kontynuuj projekt, chciałbym zobaczyć co z tego wyjdzie. W kulki sobie lecisz? Nie ściągałeś i oceniasz po screenach? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Hmm... nie moge odpalic gry ,ale co do grafiki moge Tobie polecic ostatnio czesto wykorzystywana metode : wszystko czarne ,tla bardzo kolorowe . Cos w tym rodzaju : http://img189.imageshack.us/i/testfighting.jpg/ http://www.img32.imageshack.us/i/senseless.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Jaki masz system? Mogłem się pomylić z plikami i mogłem dać złą wersję(czyt. nie na vistę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 to raczej niewazne..probowalem na liuxie odpalic pod wine ale nie poszlo ; P wiec sie nie przejmuj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Ok, nowa porcja syfów: Projekt wywaliłem na jakiś czas, wróciłem do niego 2 dni temu. Ok, oto co powinno się znaleźć dodatkowego w full: -Osiągnięcia, -Możliwość dodania własnych map, -Wspomniane wcześniej 60 60 albo wiecej lvl, -Cheaty(ujawnione 14 dni po premierze) -Skróty -Tryb komentarzy(dostępny po ukończeniu gry) Enjoy :) P.S. Dodawanie własnych map rodzi parę problemów związanych z funkcjonowaniem gry, lecz zostanie to wprowadzone(+edytor). E: Aktualizacji narazie nie przewiduję, ale są zmiany w kolorystyce+proste menu. Przy mnie nie można być niczego pewnym. Gra wyjdzie, ale nic nie obiecuję co do dodatków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 -Tryb komentarzy(dostępny po ukończeniu gry) Szto to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Co dwa kroki masz guziczek, który inicjuje notkę autora o danym miejscu, akcji, rozwiązaniu, pogodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 I tak nie wyjdzie ; ) Mam nadzieje ze zmieniles wkurzajace tlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Jest tego odcieniu, co na nowych screenach. Jeśli nadal jest źle, sprawdzę inny odcienie i kombinacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Mały update: Projekt nadal tworzę(momentalnie): Projekt się przeniósł z GM 6.1 do GM 8.0, usunąłem muzykę oraz pracuję nad paroma łądnymi efektami, nie odciągającymi uwagi od całej rozgrywki. Kilka postów wyżej wymieniałem kilka rzeczy. Poprzekreślałem syfiaste, niepotrzebne niewypały. Postaram się w HTML napisać jakiś słaby manual z opisem każdej postaci. Kiedy skończę tworzyć grę poddam ją zamkniętym testom, potem naprawie ewentualne błędy, znajde kogoś kto zrobi mi grafikę(japan sie nie sprawdził, poza kilkoma graficzkami, za ktore dziekuje), a potem muzyka na podstawie klimatu. Jak wszystko dobrze pójdzie zrobię jeszcze wersję angielską. Informacje macie na tej stronie: http://www.przemekliedtke.blogspot.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Nie wiem czy czasem ktoś o tym nie wspomniał ale pierwsze to popraw teksturki by ich rozmiary były potęgami 2 bo są błędy https://gmclan.org/uploader/634/error.jpg czyli:2,4,8,16,32,64,128,256,512,itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się