Skocz do zawartości

Colorise: after black planet


I am vader

Rekomendowane odpowiedzi

Colorise:

After black planet

 

scrnew.png

 

Download:

Tutaj Aktualizowane 16 lipca o 21:03

Brak menu, gdyż to beta.

 

Z niedumną dumą prezentuję drugą część The Black Planet. Tytuł zmienił się tak bardzo, jak kolorystyka.

 

Rusz w drogę i przejdź przez 60 różnorodnych poziomów i pokonaj nowe, niespotykane przeszkody. Wypróbuj również swoją zręczność i umiejętność niekonwencjonalnego myślenia, by przejść co trudniejsze i bardziej podchwytliwe poziomy. Do waszej dyspozycji wrzuciłem 6 skrótów, obecnych w 15 poziomach istniejących na dzień dzisiejszy(nie wliczone 5 poziomów wprowadzających). Nie lubię cieszyć wzroku pustymi screenami, więc daję wam również wersję beta. Bardzo bym prosił, żeby mi wypisać znalezione błędy. Mimo nazwy gra jest po Polsku.

 

Programowanie, grafika i muzyka- I am Vader

 

Specjalne podziękowania dla:

Psichixa za pomysł z Inverse mode

Damiana21 za pomysł z przeciwnikem, który się pojawił od 11 poziomu.

PoxiKlejka za podesłanie paru midi.

 

Do administracji:

Nie wykorzystałem szablonu, ale obecna zapowiedź posiada wszystkie elementy, ułożone wedle mojego planu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwersja na Vistę!!!

 

Gra dość prosta na pierwszych poziomach, za to później znikające klocki stają się wręcz irytujące. Daj graczowi podpowiedź gdzie są te znikające, inaczej gra jest zbyt trudna ( Chociaż jakaś kropka, półprzezroczysty klocek, ciemniejszy, jaśniejszy, cokolwiek! )

 

4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4/5 Bo za czarna gra

 

szare chmurki, niebieskie tło i granatowe bloki to też źle... Ok, poprawię to.

 

Muzyka przerażająca.

 

Pomóż mi znaleźć/zrobić jakąś normalną.

 

Konwersja na Vistę!!!

 

Przepraszam, zapomniałem.

 

 

E: Proszę pamiętać, że to zapowiedź. Dziękuję za drobne uwagi. Po to to tutaj jest, żebyście zobaczyli na czym gra polega, przy okazji pomagając mi w pewnych szczegółach.

 

Gdyby ktoś jeszcze miał uwagi/sugestie, proszę mi je podać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem na nowo. teraz powinno działać pod vistą.

 

Co do kolorów bloków- próbowałem różnych kolorów i ich kombinacji, ale tylko ciemno granatowy dobrze wyglądał.

Ewentualnie przerobię zwykłe bloczki na jakieś normalne tekstury i gra będzie wyglądać jak w kwadratowawym świecie. Właściwie chmury do tego pasują.

 

Po niektórych komentarzach wnioskuję, iż za wolno podnoszę poziom trudności. Ok, przerobię parę poziomów i ciężej będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem małą aktualizację. Konkretnie wywaliłem większość hamsko-irytujących dziur. Zostały tylko te mniejsze+skróty(tak, skróty to dziury w ścianach). Co do kolorystyki- dalej eksperymentuję, dlatego się odłożyło dodanie małego uaktualnienia. Nie wiem na jakie kolory pozmieniać całość i jakie dodatki dać, żeby było ładnie i nie waliło po oczach. Na odpowiedź z problemem co do midi nadal czekam.

 

E: kolejny update. Tym razem zmiana midi. wielkie dzięki dla poxiego, za ten miły dar ;]

zmieniłem różnież odcień tła.

 

Bardzo proszę o komentarze związane z tym, czy nowe midi jest lepsze i czy nowe tło mniej wali po oczach...albo chociaż w jakim stopniu mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ok, nowa porcja syfów:

Projekt wywaliłem na jakiś czas, wróciłem do niego 2 dni temu. Ok, oto co powinno się znaleźć dodatkowego w full:

-Osiągnięcia,

-Możliwość dodania własnych map,

-Wspomniane wcześniej 60 60 albo wiecej lvl,

-Cheaty(ujawnione 14 dni po premierze)

-Skróty

-Tryb komentarzy(dostępny po ukończeniu gry)

 

Enjoy :)

 

P.S. Dodawanie własnych map rodzi parę problemów związanych z funkcjonowaniem gry, lecz zostanie to wprowadzone(+edytor).

E:

Aktualizacji narazie nie przewiduję, ale są zmiany w kolorystyce+proste menu.

 

Przy mnie nie można być niczego pewnym. Gra wyjdzie, ale nic nie obiecuję co do dodatków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mały update:

 

Projekt nadal tworzę(momentalnie):

Projekt się przeniósł z GM 6.1 do GM 8.0, usunąłem muzykę oraz pracuję nad paroma łądnymi efektami, nie odciągającymi uwagi od całej rozgrywki. Kilka postów wyżej wymieniałem kilka rzeczy. Poprzekreślałem syfiaste, niepotrzebne niewypały.

Postaram się w HTML napisać jakiś słaby manual z opisem każdej postaci. Kiedy skończę tworzyć grę poddam ją zamkniętym testom, potem naprawie ewentualne błędy, znajde kogoś kto zrobi mi grafikę(japan sie nie sprawdził, poza kilkoma graficzkami, za ktore dziekuje), a potem muzyka na podstawie klimatu. Jak wszystko dobrze pójdzie zrobię jeszcze wersję angielską.

 

Informacje macie na tej stronie:

 

http://www.przemekliedtke.blogspot.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...