Skocz do zawartości

Wormfare


Jaklub

Wormfare  

13 użytkowników zagłosowało

  1. 1. co lepsze

    • 14 drużyn po 10 robaków (każda drużyna ma 2 skiny - dla lidera i dla reszty)
      7
    • 6 drużyn po 4 robaki (każdy robal ma własnego skina)
      4
    • inne (jakie - napisz w poście)
      2
    • 14 drużyn po 10 robaków (każdy robal ma własnego skina - ale trzeba się liczyć z mega-loadingami przy maksymalnej obsadzie)
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Wormfare

 

Gatunek: strategiczno-zręcznościowa

 

Opis: pełny opis tutaj: http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&id=958

"W jednym zdaniu - moje własne Wormsy. ;p (...)

jakby ktoś jakimś cudem nie wiedział, o co w Wormsach chodzi: mamy parę drużyn robaków, które muszą się nawzajem eksterminować. rundę wygrywa ta drużyna, która przeżyje.

planowane "ficzery":

- minimum 10 broni w pierwszym normalnym wydaniu, w pozostałych zamierzam dobić do 50-100

- gra sieciowa (postaram się, by była już w drugim wydaniu)

- do 14 drużyn po 10 robaków (nie oczekujcie, że gra na tym ustawieniu będzie bardzo wygodna, ale tak dla śmiechu to będzie bardzo dobra opcja)

- masa opcji

- i inne

 

gra będzie pisana przy użyciu allegro i zoidcom."

 

Autorzy:

Programowanie:
Jaklub

Fabuła:
nie ma.

Grafika:
Jaklub (z wyjątkiem plansz, ale w pełnych wersjach prawdopodobnie będą moje własne)

Muzyka:
wciąż nie ma

Screeny:

http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=4301

http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=4305

 

Testowa wersja:

http://www.uploader.pl/?d=C290A9041

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam ja wole oryginalne wormsy

nabki głozu nie majom ;'[

 

na serio: jak chcesz, to sobie preferuj, ale pewnych rzeczy mi w Wormsach mimo wszystko brakuje, poza tym, stwierdziłem, że fajnie by było mieć własne Wormsy. [oczywiście to "nabki głozu nie majom" to żart, jakby ktoś jeszcze się nie skapnął]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze sie zapowiada ale widać ze screena zrobiłeś z orginalnych wormsów

JAK MOŻNA BYĆ AŻ TAK ŚLEPYM.

 

POWIEDZCIE MI. CHCĘ ZNAĆ TĘ TAJEMNICĘ. :<

 

dobrze, teraz na serio:

skoroś taki mądry, to powiedz, z której niby części i czemu w takim razie na okienku napisane jest wormfare.

 

poza tym, dzięki za posty.

Takei pytanko. Czy bedziesz uzywal pomyslow do broni z J-Worms?

będę, poza tym, trochę grafik będzie wziętych właśnie z JWormsów (nawet robak jest ten sam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo,ale to bardzo ciekawie sie zapowiada.

- minimum 10 broni w pierwszym normalnym wydaniu, w pozostałych zamierzam dobić do 50-100

- gra sieciowa (postaram się, by była już w drugim wydaniu)

 

Nie lepiej wrzucić do to pierwszego wydania (czyt. demo?)

 

Egzekutor jesteś be !

Ewidentnie widać że robaki wyglądają inaczej.

Powodzenia i połamania klawiatury :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to łap nieskończony szablonik.

normaly.png

i tłumaczenie dziwniejszych kratek:

3 w 1 rzędzie (licząc od pierwszej kratki robaka odwróconego w prawo) - robak ma mniej niż 30 hp

5 w 1 rzędzie - trzyma bazookę

6 w 1 rzędzie - bazooka

6 w 3 rzędzie - topi się

klatek z bejzbolem nie edytuj

 

pewnie i tak z tym nic nie zrobisz, ale nudzi mi się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałbyś opis... "projekt miał być zrobiony w GMie (pewnie ci, którzy mnie nienawidzą, bardzo dobrze go pamiętają), ale skopałem konstrukcję samej gry i była BARDZO ciężka do modyfikacji. tym razem postaram się, by było lepiej."

 

Za projekt w C trzymam kciuki :) Z komentarzy w screenach przeczytałem, że gra będzie tylko śmigać :) A skoro już piszesz w C to może i zrobisz port na PSP? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.uploader.pl/?d=C290A9041

 

testowa wersja, jeszcze nie da się normalnie grać.

możecie się wyżywać nad robalami (topić je i skakać z dużych wysokości). kiedy wymordujecie wszystkie, gra się wyłączy.

 

a, i gdy wyniesiecie robala za pomocą spacji za planszę, gra się wyłączy. właśnie poprawiam ten bug. bug został usunięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Powiedz, bardzo trudne jest tworzenie pod Allegro? Bo wczoraj z Tymonem rozkminialiśmy, czy może by Almory jednak pod C++ nie zrobić, bo niestety ciągle jest problem z zasobami i ich ładowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odradzam wam tworzenie Almory w Allegro. jest dobre i proste (i bardzo szybko ładuje zasoby), ale ma braki w niektórych miejscach (np. całego sprita można obracać, skalować, i Bóg wie co jeszcze, a jego kawałek można tylko rozciągnąć, do tego sprity obracają się nie w 0-360 stopniach, tylko w 0-256 skreślone - niewiadomo, czy prawda, czy nie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK MOŻNA BYĆ AŻ TAK ŚLEPYM.

 

POWIEDZCIE MI. CHCĘ ZNAĆ TĘ TAJEMNICĘ. :<

 

Jaklub ;) Źle to ująłem ;/ chodziło mi o to że zrobiłeś screena mapy z wormsów, przynajmniej ja mam takie wrażenie... Wybacz, poprostu 47x8 łyżką powoli wyjada mi resztki mózgu(którego i tak nigdy prawie nie używałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wszystko czytałem, a zapomniałem ostrzec, że mogę gadać głupoty. cóż.

ale w helpie jest jeszcze cosik takiego

Draws the sprite image onto the bitmap. It is placed with its top left corner at the specified position, then rotated by the specified angle around its centre. The angle is a fixed point 16.16 number in the same format used by the fixed point trig routines, with 256 equal to a full circle, 64 a right angle, etc. All rotation functions can draw between any two bitmaps, even screen bitmaps or bitmaps of different color depth.

 

wolę nie ciągnąć dalej tej dyskusji. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...