Skocz do zawartości

Zablokowane Remember ammo


Rekomendowane odpowiedzi

global.zmienna

^ to taka sama zmienna jak inne, tylko jest dostepna z kazdego obiektu. Jesli zrobisz zmienna:

global.pierwszaBronAmmo = 30;

To nawet jak usuniesz bron, zmienna dalej bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i potem wszędzie gdzie masz zmienną ammo dodajesz jej przedrostek global. :P!

 

Ps:

Aha no i nie twórz tych zmiennych w create broni ponieważ gdy będzie instance_create i w create bronni global.ammo=30 to za każdym razem gdy się będzie tworzyć będzie 30!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh...

 

Tworzysz dwa obiekty. Obiekt "ammo" i obiekt "broń".

Obiektowi ammo dajesz kod w create:

GML
ammo = 183052

 

I temu kodowi dajesz w draw na przykład:

GML
draw_text(bron.x,bron.y,ammo)

I ten kod dotyczy obiektu "ammo".

No i jak broń się niszczy to przed akcją destroy wstaw kod, który ma dotyczyć obiektu ammo:

GML
draw_text(999,999,ammo)

Chodzi mi oto aby zniknął z mapy. Następnie jak znowu powstaje broń, to przed zamianą dajesz kod:

GML
draw_text(bron.x,bron.y,ammo)

 

I tak dalej...

 

Pozdro :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...