piechotki Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Jak zrobić w grze RPG aby mój char mógł zmieniać ubranie itp.? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ale pytanie... :P Myśle ,że każdy by zrobił to inaczej. To pytanie jest takie hmmm nieprecyzyjne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechotki Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Tzn. zakłądać ubranie i bronie na (tak jak w Diablo 1/2) brzuch, rękę... itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ja bym zrobił dwa obiekty gracza jeden z nich miałby sprajta np z bluzą a ten drugi w innym ubraniu. No i gdy wystąpi kolizja gracza z ubraniem (np bluza) to gracz zamienia się w takiego gracza, który ma sprajta bluza. Możesz to zrobić na standardowych klockach. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Mu chyba chodzi o inventory co na moje jest trudne do wykonania :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 A tu chodzi o czar? Bo nie kapuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechotki Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 char- postać... A do tego, że kolizja z graczem to za dużo spritów i kulanka by była, a mnie chodzi o inventory i jak to zrobić? Głównie kieruję pytanie do autora "Hidden Swords" (jeżeli źle napisałem to przepraszam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Chociaż z Borkiem nie gadałem to jeśli liczysz na przykład to przestań - inwentarz wymaga troche pracy i wątpie żeby Borek udostępnił Ci kod zródłowy. Zeby zrobić inventarz musisz skorzystać z tabel ( ang. array). Jeśli nie wiesz co to, sprawdź w helpie i pomysł jakby można to wykonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Do autora tego tematu: Powiem krótko, jeżeli nawet nie wyobrażasz sobie zasady na jakiej mogłoby tdziałać inventory, to nawet nie zawracaj sobie głowy i po prostu ucz się dalej na mniej skomplikowanych projektach. Samo inventory takie jak w "Hidden Swords" jest skomplikowane, a co do ubierania postaci, to już jest "hardcore". Chociaż może się wydawać, że tak nie jest. Oczywiście inventory zrobisz tylko na TABLICACH, samo wykonanie nie jest trudne, ale później podczas zarządzania przedmiotami, wyświetlanie ich itp. jest bardzo. Poćwicz TABLICE :thumbsup: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Użyj funkcji draw i zmiennych np. robisz sprite'a tylko z koszulką, używasz draw np. draw_sprite(koszulka,-1,x,y) to jest tylko kawałek kodu, jaki trzeba użyć, bo jeszcze trzeba np. koszulka_l, koszulka_r... i tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się