Skocz do zawartości

Mam pewien problem - pytanie...


Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym zrobił dwa obiekty gracza jeden z nich miałby sprajta np z bluzą a ten drugi w innym ubraniu.

No i gdy wystąpi kolizja gracza z ubraniem (np bluza) to gracz zamienia się w takiego gracza, który ma sprajta bluza. Możesz to zrobić na standardowych klockach. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż z Borkiem nie gadałem to jeśli liczysz na przykład to przestań - inwentarz wymaga troche pracy i wątpie żeby Borek udostępnił Ci kod zródłowy. Zeby zrobić inventarz musisz skorzystać z tabel ( ang. array). Jeśli nie wiesz co to, sprawdź w helpie i pomysł jakby można to wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do autora tego tematu:

 

Powiem krótko, jeżeli nawet nie wyobrażasz sobie zasady na jakiej mogłoby tdziałać inventory, to nawet nie zawracaj sobie głowy i po prostu ucz się dalej na mniej skomplikowanych projektach.

Samo inventory takie jak w "Hidden Swords" jest skomplikowane, a co do ubierania postaci, to już jest "hardcore". Chociaż może się wydawać, że tak nie jest.

 

Oczywiście inventory zrobisz tylko na TABLICACH, samo wykonanie nie jest trudne, ale później podczas zarządzania przedmiotami, wyświetlanie ich itp. jest bardzo.

 

Poćwicz TABLICE :thumbsup:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...