Skocz do zawartości

39DDL, brak skryptu O.o


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

Pobrałem 39DLL, patrze na kurs z UDP a tam jest:

GML
client = tcpaccept(listen, true);

if(client <= 0) exit;

global.udpsock = udpconnect(14805, true);

global.otherplayer = client;

global.otherip = lastip();

global.otherudpport = 14803;

room_goto(rmGame);

 

Tyle że ja nie mam lastip(), no i co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sockets -> Misc ->lastip

GML
/*

Returns the ip of the person who sent the last udp message to you.

It also can return the ip of a person who you just accepted with tcpaccept.

*/

return external_call(global._SokJ);

To jego zawartość, może pomoże :P

 

Gdzie znalazłeś tuta o udp powiedz plz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sockets -> Misc ->lastip

GML
/*

Returns the ip of the person who sent the last udp message to you.

It also can return the ip of a person who you just accepted with tcpaccept.

*/

return external_call(global._SokJ);

To jego zawartość, może pomoże :P

 

Gdzie znalazłeś tuta o udp powiedz plz :)

w woli ścisłości ;p udp działa prawie tak samo jak tcp ;p prawie tak samo się wywołuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Bo TCP działa na zasadzie, ze po wysłaniu pakietu wraca informacja zwrotna czy dotarł i jest podzielona na segmenty, natomiast w UDP pakiet leci sobie w całości jako jeden pakiet i jak go po drodze wetnie to się nie dowiesz. Dla tego UDP najlepiej przesyłać pozycje gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...