Roki Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Pobrałem 39DLL, patrze na kurs z UDP a tam jest: GML client = tcpaccept(listen, true); if(client <= 0) exit; global.udpsock = udpconnect(14805, true); global.otherplayer = client; global.otherip = lastip(); global.otherudpport = 14803; room_goto(rmGame); Tyle że ja nie mam lastip(), no i co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Pobrać najnowszą wersję 39dlla ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Mam najnowszą czyli 2.5, to jest najnowsza, a właśnie z nią w archiwum był dodany ten tutek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Sockets -> Misc ->lastip GML /* Returns the ip of the person who sent the last udp message to you. It also can return the ip of a person who you just accepted with tcpaccept. */ return external_call(global._SokJ); To jego zawartość, może pomoże :P Gdzie znalazłeś tuta o udp powiedz plz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Jest razem z DLLem, a dodatkowo HTTP jest dostepny w temacie z nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Sockets -> Misc ->lastip GML /* Returns the ip of the person who sent the last udp message to you. It also can return the ip of a person who you just accepted with tcpaccept. */ return external_call(global._SokJ); To jego zawartość, może pomoże :P Gdzie znalazłeś tuta o udp powiedz plz :) w woli ścisłości ;p udp działa prawie tak samo jak tcp ;p prawie tak samo się wywołuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 ale podobno działa szybciej UDP is a lot faster then TCP and should be utilized in a game were the main packet is sent continuously. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 ale podobno działa szybciej Tak, ale nie wszystko może dotrzeć: There is no guarantee that all your packets will arrive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Bo TCP działa na zasadzie, ze po wysłaniu pakietu wraca informacja zwrotna czy dotarł i jest podzielona na segmenty, natomiast w UDP pakiet leci sobie w całości jako jeden pakiet i jak go po drodze wetnie to się nie dowiesz. Dla tego UDP najlepiej przesyłać pozycje gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 a ile razy szybciej na oko to jest? e: gnysek ale to nie dotatrcie raczej rzadko się zdarza, a jak ma się zdarzać przy słabym łączu czy coś, to może daćby alarma ktory co 10 sekund wysylalby pozycje tak zeby wyprostować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 ale podobno działa szybciej a tak w ogóle to chodziło mi o to, że PROGRAMUJE się go prawie tak samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Pieter wiem. e: pewnie miałeś też na myśli: tak samo beznadziejnie https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=18037 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się