Skocz do zawartości

ponownie floating text...


Rekomendowane odpowiedzi

:mellow: witam!

mam problem z floating text pisalem o tym w jednym temacie ale nie zrozumialem kodu ktory mi ktos napisal.

Chcialbym zeby bylo to napisane przejzyscie co jak gdzie kiedy

tekst ma ulatywac od bohatera o ok.10pixelkow

losowe hity juz mam

var healtha np. szczura

global.enemyhealth

 

dzieki za pomoc : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (Create)
a = 0; dmg = 0;

GML (Obrazenia)
dmg = jakastamwartosc;

GML (Draw)
if( dmg > 0 && a < 20 ) { a += 1; draw_text( x, y - a, string( dmg ) ) }

else { dmg = 0; a = 0; }

 

dmg to zmienna przechowująca zadane obrażenia. Wystarczy, że w trakcie zadawania obrażeń dasz jej jakąś wartość, skrypt zrobi resztę. ( Oczywiście zabieranie HP to już twoja działka, to tylko wyświetla ilość obrażeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...