Kapkap Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 :mellow: witam! mam problem z floating text pisalem o tym w jednym temacie ale nie zrozumialem kodu ktory mi ktos napisal. Chcialbym zeby bylo to napisane przejzyscie co jak gdzie kiedy tekst ma ulatywac od bohatera o ok.10pixelkow losowe hity juz mam var healtha np. szczura global.enemyhealth dzieki za pomoc : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 GML (Create) a = 0; dmg = 0; GML (Obrazenia) dmg = jakastamwartosc; GML (Draw) if( dmg > 0 && a < 20 ) { a += 1; draw_text( x, y - a, string( dmg ) ) } else { dmg = 0; a = 0; } dmg to zmienna przechowująca zadane obrażenia. Wystarczy, że w trakcie zadawania obrażeń dasz jej jakąś wartość, skrypt zrobi resztę. ( Oczywiście zabieranie HP to już twoja działka, to tylko wyświetla ilość obrażeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 mam to wrzucić do oddzielnego obiektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Nie - do obiektu, który ma dostać mieczem, czy czym Ty go tam bijesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Dzieki za pomoc :D EDIT; a jakastamwartosc to ma byc np. 10? EDIT2: gdzie to mam dac np w step? EDIT 3 : i jak daje draw to pokazuje sie tylko text a nie sprite obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Przeczytaj, FAQ, dokumentacje, i forum (częściowo). W FAQ jest odpowiedź na trzecie pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Gdzie wpisać kod: FAQ: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=9989 Nadawanie wartości innemu obiektowi: obiekt.zmienna = ilosc; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Jeżeli w Draw dasz jakiś kod, musisz też dodać GML draw_sprite( sprite_index, image_index, x, y );jakaśtamwartość to wartość zadanych obrażeń, a gdzie dać kod podałem ( nagłówek znacznika gml ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się