baca Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jest to jak sama nazwa mówi demonstracja silnika graficznego programu Easy Game Maker. Wymaga directX 9 Grafikę co najmniej z 8 MB Procesor 400 Mhz RAM 64 MB https://gmclan.org/up2092_4_exe.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Kolejna próba klona Game Makera, ja bym chciał zobaczyć coś innowacyjnego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Widzę fajnie, sensownie działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 TO NIE BĘDZIE KLON GAME MAKERA TYLKO ZUPEŁNIE INNY PROGRAM INACZEJ WYGLĄDAJĄCY Z INNYM JĘZYKIEM INNYMI FUNKCJAMI I NAPISANY W CAŁOŚCI W C++(będzie komercyjnym programem, ale tańszym od Game Makera). JEDYNE CO JEST PODOBNE TO NAZWA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Komercyjnym powiadasz.. no oby miał coś co przykuje uwage potencjalnych użytkowników, zanim zrobią to inne darmowe narzędzia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Projekt niedawno zacząłem i nawet nie jest zoptymalizowany, będę dążył do jak najlepszego uproszenia tworzenia gier i tworzenia bardzo zaawansowanych gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 znaczy się, będzie miał swój własny język skryptowy tak? co za tym idzie, będzie miał ograniczenia. A co zrobisz aby można było z niego "wycisnąć" więcej? co z rozszerzaniem jego możliwości, jak to rozwiążesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jeszcze nad tym pracuję. ale chcę żeby jak najwięcej operacji były wykonane w c++; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 to ja czegos nie rozumiem, to w koncu to bedzie sie w nim czysto w c++ pisalo czy w jego jezyku skryptowym, czy moze jakas hybryde chcesz zrobic (w co watpie)? a jesli juz chodzi o jezyk skryptowy, to jego kod bedzie parsowany i wykony realtime czy moze zamierzasz go kompilowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Myślałem nad zrobieniem kompilatora języka skryptowego, ale jeszcze się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 ciekaw jestem tez co z zarzadzaniem zasobami, beda one mogly byc w pliku exe czy moze zewnetrznie pozostana? no i co z ochrona przed ripowaniem, ogolnie chodzi o szyfrowanie zasobow, moze beda banki zasobow (kilka plikow w jednym, skompresowane, cos jakby archiwum)? no i jak z ich ladowaniem, czy to bedzie w osobnym watku wczytywane gdy jest potrzebne, czy tez pozostanie tylko ladowanie wszystkiego co potrzebne na starcie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Będzie można umieszczać w pliku wykonawczym, pracuję też nad własnym formatem archiwum zabezpieczonym hasłem, później może coś się wymyśli, albo skorzystam z gotowych dobrych sposobów. Edit: A co do ich ładowania jeszcze nie myślałem Edit 2: Pracuję nad Zaawansowanymi Edytorami między innymi: - Edytor grafiki rastrowej, - Edytor animacji szkieletowej, - Edytor Map. - Edytor/kompiler Skryptu - Program do zarządzania i pakowania zasobów, - Edytor Particli, - Może edytor muzyki, Edit 3: Zapomniałem jeszcze dodać, że będę próbował stworzyć wersje dla konsol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jeszcze zrób Edytor wymagań sprzętowych i będzie git. A tak na serio: ja bym zmienił nazwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Na jaką?(z ciekawości.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Dla konsol? to chyba jedynie dla Xboxa dzieki koffanemu DX z tego co sie orientuje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jeszcze nie wiem jak się programuje na konsole, ale jak pisałem będę próbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Kiedy jakiś test samego kodu? (dajesz kompilator czy coś + jakaś dokumentacja) Czy w ogóle projekt jeszcze żyje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 nie mogę uruchomić. wywala jakiś błąd winrar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 EazyGameMaker Started.. EazyGameMaker version: 1.80 Date: 24.05.2009, 14:45:03 Application: Eazy Game Maker System: Windows 5.1.2600 Memory: 2097151K total, 2097151K free D3D Driver: ati2dvag.dll Description: ATI Radeon HD 4800 Series Version: 6.14.10.6947 Mode: 800 x 600 x X8R8G8B8 Sound Device: Realtek HD Audio output Sample rate: 44100 Init done. Nie pisze się przypadkiem Easy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Nie pisze się przypadkiem Easy? Nie. Eazy jest bardziej cool i jazzy. Jesteś w błędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Ale w tytule tematu i aplikacji jest Easy. Niech się chłopak zdecyduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Mi się na prawdę podoba, jeśli spełnisz wszystkie obietnice i dobrze go zoptymalizujesz, to może być z tego całkiem przyzwoity program. Z chęcią zobaczę efekt końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Przykładowy kod i kolorystyka. Wykorzystuje Scintille, przez co edytor kodu będzie bardziej intuicyjny niż gamelowski. a co do kompilatora to zastanawiam się nad użyciem MinGW compiler, przez co nikt nie zajrzy do kodu. Powiedzcie, co o tym sądzicie. Edit: Easy, a nie Eazy. Edit2: Prawdopodobnie wyjdzie późną jesienią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 1. czemu przy deklaracji brak operatora przypisania? :0 i na jakim języku się wzorowałeś? 2. i co to za pętla "loop"? ona działa jak while tak? 3. a co z obiektowością? :0 :0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 kolejny bezśrednikowy język Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 @up: na dodatek tylko proceduralny, fuj ;/ EDIT: "add tu variable" mnie rozwaliło :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Hmm, bardzo dziwne to jest: loop( warunek? ) { ... } function typ nazwa_funkcji(argumenty) ... end btw. nie powinieneś zbytnio zmieniać i mieszać języków programowania, dzięki temu potem ciężko będzie się uczyć innych języków :/ (i co to da? lepiej od razu wziąć C++/C/C#/Pascal ... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 1. czemu przy deklaracji brak operatora przypisania? :0 i na jakim języku się wzorowałeś? 2. i co to za pętla "loop"? ona działa jak while tak? 3. a co z obiektowością? :0 :0 1. Możliwe, że zmienię deklarowanie zmiennych, a co do wzorowania to na żadnym nie wzorowałem się, chociaż jest trochę podobny do Unreala. 2. Myślę że nazwa loop lepiej odwzorowuje pętle niż while. 3. Nie napisałem, że nie będzie to język obiektowy. kolejny bez średnikowy język Nie ma obowiązku stawiania średników, przez co staje się prostszym językiem. @up: na dodatek tylko proceduralny, fuj ;/ EDIT: "add tu variable" mnie rozwaliło Mała pomyłka, zbytnio nie znam ang. Hmm, bardzo dziwne to jest: loop( warunek? ) { ... } function typ nazwa_funkcji(argumenty) ... end btw. nie powinieneś zbytnio zmieniać i mieszać języków programowania, dzięki temu potem ciężko będzie się uczyć innych języków :/ (i co to da? lepiej od razu wziąć C++/C/C#/Pascal ... ) Nie wydaje mi się, żeby był zbytnio trudy do nauczenia, ale nie mogę wystawić obiektowej opinii sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Obiektowej czy obiektywnej ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Obiektowej czy obiektywnej ? :D Sory za pomyłkę, oczywiście obiektywnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się