kasmilus Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 O tak ale ja mam pytania jak to wyłączyć? musiałem resetować kompa dlaczego gdy nacisne trzy magiczne przyciski i zaczne ruszać myszką góra dół to postać zaczyna ruszać nogami tak jakby biegła w zwolnionym tempie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 No fakt, Nadro przeoczył wychodzenie z dema, ale wystarczy wcisnąć alt + f4. BTW. Ja oczekuje na info dot. fabuły :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Tak, tak tych rzeczy nie zdąrzyłem wczoraj w pośpiechu dodać ale już je mam napisane. Lecz zmiana czułości myszy, sterowania itp. będzie dopiero gdy dodam gui, bo tak to trochę lipnie zmieniać klawiesze z plik txt :) . I faktycznie zapomiałem o tym wyłączaniu gry. A podczas ctr + alt + del był taki efekt gdyż szybkość kamery tpp jest dostosowana do ilości fps (efekt umożliwia zawsze jej poprawne dzialania nawet gdy gra mam mniej fps'ow) no i jeszcze w kodzie sa drobne bledziki wiec na razie nie martwcie sie tym bo zostanie to poprawione :) ukończyłem już w pełni ładowanie modeli z podanych w pliku models.txt sciezek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Mi się raczej wydaje, że to jest prealpha bety techdema niż minidemo gry. Wpływ myszki na kamerę jest odrobinę za duży, pozatym nie widać tekstur na "panopkach", rozumiem, że to nie jest wynik błędu tylko po prostu jeszcze tego nie zrobiłeś? Pozdro, powodzenia przy tworzeniu... --- Yo babe mam Advanced Member, ciekawe tylko za co? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Tak można tak nazwać tę "gierkę" zamiast mini demo bo nawet lepiej mówi co to jest. A ten brak texturto nie efekt uboczny ale zamierzony :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 a pro po tych błędów to raz utknąłem gdy podszedłem do kolesia i nie mogłem się uwolnić musiałem wyłączyć grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Jeszcze kolizja nie jest zbyt dokładna. Czy komuś gra się zawiesiła bo mi na DirectX8 jeszcze nie ale dla pewności pytam (na OpenGL były zawieszenia dlatego jest DirectX) ? Info: Zmiana nazwy formatu z CNF na FCG (File ConfiGuration) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 mam prośbę, wrzuc demo na http://xthost.info/ bo mam problemy ze ściągnieciem, tam założysz konto w sekundke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 OK. Jutro zamieszczę tam demo bo dziś już nie mam czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Albo wrzuć na www.uploader.pl , nie musisz zakładać konta wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Zamieszczę na tym x hoscie. o 16 powinien już być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Man, zarzuć mi to, przehostuję Ci na forall.pl xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Już zamieściłem plik na tej stronie i można go z tamtąd pobrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 W końcu zassałem, no dużo to tu nie ma... przez tak długi czas można było przecież więcej zrobić. Po za tym w trakcie chodzenia, sorka lewitowania, przy szybkim poruszaniu myszką widać "Artefakty" na ekranie w formie migających czarnych pasków... Edit: Tak jak LionX mówił ja też utykam na gostku z mieczem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Teraz często będę dawał uaktualnione wersje. Wersja która wyjdzie będzie pewnie zawierała model gracza i będzie miała wprowadzone wiele poprawek w kodzie gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 19 Maja 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Jakie jest do tego sterowanie? Naciskam W i w ułamku sekundy ląduje na ścianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Sterowanie W,S,A,D. Jutro wydam zaktualizowaną wersję pozbawioną chyba wszystkich błędów o których mówiliście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Wsztrzymam się jeszcze ze dwa dni z wydaniem następnego demka bo chcę aby kolejna wersja miała sporo zmian, szczególnie w zaznaczaniu npc, oświetleniu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Giera jest Zaje....fajna!!! Yo babe mam Advanced Member, ciekawe tylko za co? xD Od 30 postów jest Advanced Member Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Może nie w tej wersji która wyjdzie niebawem lecz w następnej zostaną dodane modele 3d i mapka, wtedy skomponuje to tak żeby można było już odrobinkę pograć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Wiem, że się powtarzam - kiedy podasz info dotyczące fabuły i świata?? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Rotfl no co Ty, od 30 ? A ja mam już ponad 40 ! >< (avatar adekwatny do poziomu :D) A tego, lądujesz na ścianie bo autor ma słabszego kompa XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Witam Stwierdziłem że nie będę zakładał nowego wątku bo to prawie w temacie ;) Przejrzałem silniki Nebula, Irrlicht i ogre3d, ale jakoś nie mam przekonania czy to jest co dla mnie będzie najlepsze. Poszukuję czegoś do stworzenia świata w 3d. W sumie będzie to odzwierciedlenie rzeczywistych miejsc domki ulice ( i istotne roślinność). Jedyne, co potrzebuje to możliwość poruszania się po nim. Żadnych tam postaci interakcji czy sztucznej inteligencji. Znajomy polecił mi edytor z Half –lifa 2?. Z projektowaniem obiektów sobie poradzę , aby tylko przyjmował obiekty „*.x”. Może jakiś inny edytor z obsługą dx9 i bez potrzeby uczenia się c++ ( w przeciwieństwie do grafiki 3d posiadam na ten temat minimalną wiedze ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawli Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Hey chłopie pomóc Ci z tą gierką. Bo z tego dema właściwie szkieletu gry to narazie kicha. Bo w takim tempie to nawet obiadu nie mogę zjeść, bo mnie zaraz ciągnie do kompa popykać w nią. A tak na serio to życzę Ci większych sukcesów i dużo, dużo czasu, bo to co planujesz wykonać to jest na kilkanaście ładnych lat. O by Bigshark Ci pomógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Witam Stwierdziłem że nie będę zakładał nowego wątku bo to prawie w temacie ;) Przejrzałem silniki Nebula, Irrlicht i ogre3d, ale jakoś nie mam przekonania czy to jest co dla mnie będzie najlepsze. Poszukuję czegoś do stworzenia świata w 3d. W sumie będzie to odzwierciedlenie rzeczywistych miejsc domki ulice ( i istotne roślinność). Jedyne, co potrzebuje to możliwość poruszania się po nim. Żadnych tam postaci interakcji czy sztucznej inteligencji. Znajomy polecił mi edytor z Half –lifa 2?. Z projektowaniem obiektów sobie poradzę , aby tylko przyjmował obiekty „*.x”. Może jakiś inny edytor z obsługą dx9 i bez potrzeby uczenia się c++ ( w przeciwieństwie do grafiki 3d posiadam na ten temat minimalną wiedze ) ? Możesz zrobić tak: robisz w jakimś programie mapke świata, którą potem >wczytujesz< poprzez wybrany silnik, dodajesz poruszanie kamerą i masz gotowy świat. Aby to zrobić wystarczą tutoriale ze strony silniczka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Niby wystarczą ale sam tego próbowałem i aby zrobić grę, w której chodzisz tylko po mapie to w sumie tylko strata czasu. Musisz znać C++ jeśli chcesz zacząć robić gierki, a co do map to nie polecam edytora HF2, ale wybór należy do Ciebie. Dla Irrlicht'a najlepszy jest format X, ale nie rób nigdy pod windowsem Irrlichta pracującego na OpenGL bo zawiesza kompa :). I jeszcze jedno, jeśli świat ma być duży to Irrlicht nie ma obsługi poziomów LOD modeli 3d jedynie generuje LOD terenu. W mojej gierce sam dodam obsłygę LOD, ale to wymaga znajomości C++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Jutro wydam demko, które będzie zawierało liczne poprawki a także został już w nim zawarty ukończony format pliku fcg . Będzie też mała lecz estetyczna mapka z ładnymi texturkami ale modele zostaną te same. Teraz pracuję nad głównym bohaterem i niedługo będą jego screeny. Wyjdzie też pewnie wersja na Linuksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Demko sie opóźni bo wersja na Linuxa wymaga kilku poprawek. Kwestia jednego dnia :), a wersję na wina może i dziś wydam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Soeka, że demka nie wydalem przedwczoraj ale chciałbym aby miało wiele poprawek tak więc może dziś będzie. Zrobiłem także obsługę poziomów LOD dzięki czemu gra będzie mało obciązała kartę graficzną :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Soeka, że demka nie wydalem przedwczoraj ale chciałbym aby miało wiele poprawek tak więc może dziś będzie. Zrobiłem także obsługę poziomów LOD dzięki czemu gra będzie mało obciązała kartę graficzną :) Ok ok nie śpiesz się, gra i tak wyjdzie w swoim czasie więc lepiej się postarać i robić dłużej. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się