g-Enjoy Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Oto prosta metoda która mi wpadła na myśl :P Pierwsze co, musicie zdobyć wrappera FMOD'a, GMFMODSimple (http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=333705). Otwórzcie przykład i wyeksportujcie skrypty. Teraz wystarczy tylko zaimportować je do swojej gry. Utwórz objekt, do create daj: GML spec=0; LoadFMOD(); FMODinit(100); global.Music = FMODSoundAdd('music.ogg'); FMODSoundSetGroup(global.Music,3); FMODSoundSetMaxVolume(global.Music,.8); FMODSoundPlay(global.Music); Step: GML FMODUpdate(); spec=FMODGroupGetSpectrumSnapshot(0,0, 256); if(spec > 0.30) && (spec < 0.60) { // Można grzebać z tymi ustawieniami;p // akcja która ma być wykonana do odwzorowania rytmu (np. emitowanie particla) } Room End GML FMODAllStop(); FMODSoundFree(global.Music); FMODfree(); UnloadFMOD(); Mam nadzieję, że się przyda ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Łał, odkrywcze:) a sprawdź na yoyo coś takiego jak VisualMusic To będzie dobre dla tych co fmoda nie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Łał, odkrywcze:) a sprawdź na yoyo coś takiego jak VisualMusic To będzie dobre dla tych co fmoda nie mają. Mi bardziej pasuje FMOD :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 ale do czego to w ogolę służy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 ale do czego to w ogolę służy... Przeczytaj tytuł tematu to się dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Hej, visualmusic to odtwarzacz oparty na fmodzie i oferujący wizualizacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Łał, odkrywcze:) a sprawdź na yoyo coś takiego jak VisualMusic To będzie dobre dla tych co fmoda nie mają. Hej, visualmusic to odtwarzacz oparty na fmodzie i oferujący wizualizacje Sam sobie przeczysz. ale do czego to w ogolę służy...Do wykrywania rytmu muzyki - możesz zrobić dzięki temu np. grę, w której szybkość akcji będzie zależeć od szybkości piosenki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Albo do klona pataponów ;) hehh, niby tak mało kodu, a może dużo zdziałać :) na pewno się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=13770 Gdzieś już coś podobnego widziałem ;}. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=13770 Gdzieś już coś podobnego widziałem ;}. Powiem Ci szczerze, że nie widziałem Twojego tematu. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Mam problem :/ ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Create Event for object tester: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 2: loadFMOD(); at position 2: Unknown function or script: loadFMOD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Wielkość liter ma znaczenie LoadFMOD() i loadFMOD() to co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się