Skocz do zawartości

Lincoran


Hunter

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Lincoran

 

Gatunek: RPG

 

Opis:

 

No wiec na reszcie postanowiłem z soba coś zrobic i nie bawic się Game Makerem tylko dla zabawy. A jako ze uwielbiam gry RPG, wypełnianie misji zabijanie potworów i te pe. Dlatego postanowiłem napisac gre bo ostatnio coraz czesciej nudzi mi się na kompie =D.

 

Hmm, głównym moim założeniem kiedy zaczełem pisać tę gre było to żeby gracz który siedzi i gapi się w monitor nie musiał spedzac czasu na expieniu w jakims lesie lub innej lokacji po to aby wbic jakis wielki poziom a tym samym posunąc się dalej w grze. Moim załozeniem było aby gracz mogł robic misje, poznawac swiat a przy okazji zabic jakies biedne stworzonko.

 

Co do fabuły samej w sobie:

Nasz główny bohater to skazaniec to młody bogaty magnat którego doradcy króla wrobili w nieudany zamach na króla. Za ten haniebny czyn zostajemy pozbawieni naszego całego majątku i zesłani do lasu Arrean - naturanlego więzienia dla najgorszych skazańców, na których szkoda miejsca w więzieniu. Las ten odgrodzony od zachodu bramą pilnowaną przez strażników króla, od północy i południa górami nie do przejścia oraz od wschodu jeziorem i bagnami zamieszkałymi przez najgorsze kreatury znane na świecie polujących z chęcią na ludzi wydaje sie być idealnym więzieniem-pułapką oraz prostym sposobem pozbycia się więźniów na których szkoda brudzić rączek żołnierzom króla. Zsyłanie tam więźniów jest też kożystne dla króla ponieważ żyjący tam skazańcy są barierą która hamuje ekspansje potworów w głąb państwa. Więzniowie walczą z potworami po to aby przeżyć a dzieki temu żołnierze króla dożywają spokojnej starości.

Akcja rozpoczyna się wyrokiem oraz zesłaniem nas do lasu Arrean. Z opowieści wiesz że żyją tu jeszcze jacyś skazańcy aczkolwiek jest ich z dnia na dzień coraz mniej. Atakowani przez potężne potwory kryją się w lesie aby przeżyć. Twoim głównym zadaniem przez całą gre jest przeżyć, znaleźć sposób na opuszczenie przeklętego lasu i zemsta na królu oraz jego doradcach co nie bedzie takie łatwe gdyż król ma całą obstawe wypasionych palladynów.

Gracz bedzie mógł dołączyc do którejś organizacji, dzieki czemu będzie mógł kupować lepsze itemy i dostawać questy za dużą ilość exp.

 

 

Kazdy bedzie mogł rozwijac co chce tak aby mu sie grało lepiej. Podstawowymi bronmi oczywscie bedzie miecz i i łuk, ale nie zabraknie oczywiście magii :) . Co do magii, nie bedzie mozna kupywac czarów i nawalac z nich jak z kałasznikowa. Zaklec tych nie bedzie mozna kupic jedynie nauczyc sie od innych postaci po odpowiednim rozwinięciu inteligencji.

 

 

 

To Do:

 

- 80% questów, narazie są tylko te podstawowe.

- grafiki otoczenia, fragmętów bagna, jezior itp.

- dodanie dzwieków

- zmiana pasków hp i mp.

- pasek expa

 

 

Data wydania gry jest mi obecnie nieznana, zalezy ona od czasu jaki zamie mi zrobienie grafik.

 

Co do wymagan, nie jestem w stanie stwierdzic jak to będzie zwazywszy ze GM jest bardzo nie optymalny i zaśmieca pamiec jak tylko może. Na chwile obecną przy dodaniu do planszy o wymiarach 2kx4k wszytskich elementow, i masy itemow[które zgodnie z moimi obliczeniami sa w tej chwili najbardziej niewydajnymi obiektami] gra pożera 40-45mb ramu.

 

Inna sprawą może być to iż 60% tego co teraz mam zaczełem kilka miesiecy temu kiedy to dopiero uczyłem się GM’a i popełniałem całkiem duzo błędów. Niestety o przepisaniu to od nowa musze zapomniec bo nie mam ani czasu ani nerwow na meczenie się z Game Makerem.

 

 

 

 

 

Sugestie i pomysły mile widziane :) .

 

 

 

 

 

Autorzy:

 

 

Programowanie:
Hunter, PsichiX (XeDisplay)

Fabuła:
Hunter

Grafika:
Hunter + kilka grafik Crackkk-GM

Muzyka:
Internet

Screeny:

 

 

 

[ Walka ]

scr1.png

 

[ Awans postaci ]

scr2.png

 

 

[ Zakupy ]

scr3.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szata graficzna jest na dosyć wysokim poziomie jak i fabuła

 

No coż grafikiem to ja nie jestem i nigdy nie byłem a w dzisiejszych czasach o grafika ciezko wiec robie co moge.

Co do fabuły nie chce za bardzo psuć zabawy dlatego podałem jedynie kilka informacji. A poniewaz fabuła bedzie zalezna od naszych poczynań trudno tu powiedziec coś konkretnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła intersująca i dużo fajnych pomysłów. Jeśli niczego nie schrzanisz, to pewnie zrobisz świetną grę. Mam dwie sugestie. Pierwsza to najemnicy, którzy za forsę przyłączają się do drużyny gracza, chodzą za nim, pomagają w rozwalaniu potwórków i ogólnie rzecz biorąc pomagają. Druga to siedziby. Fajnie by było, gdyby moża kupić sobie domek, wieżyczkę, lub zameczek, trzymać tam przedmioty, spać, gotować

i robić inne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale grafa jest dość Pusta xd

Dodaj więcej drzew

No coż jak juz mowilem grafiki sie robią pozatym mam swoje wytyczne jak robic gre i z jakotakich doswiadczen wole cały swiat robic na koncu. Najwazniejszy jest engine.

 

 

Mam dwie sugestie. Pierwsza to najemnicy, którzy za forsę przyłączają się do drużyny gracza, chodzą za nim, pomagają w rozwalaniu potwórków i ogólnie rzecz biorąc pomagają.

 

Akurat system takiego jakby "party" zrobilem praktycznie na samym poczatku ale jeszcze nie zdecydowałem sie czy uzyc go w grze. Dodatkowo powiem ze mam zamiar zabrac sie za srodowisko. Mianowicie w trakcie pisania jest system NPC'ow ktorzy sami chodzą po planszach i w zalerznosci od typu: przewozą towary, pilnują dróg(straznicy) ale i tacy ktorzy kiedy natknie sie na nich gracz rzucą sie nań i bedą probowali zabic.(Rozbójnicy). Uff tylko niestety zrobienie im dobrego AI wymaga czasu nerwow i troche kodzenia. Nie chciałbym zeby zacinali sie na drzewach albo podrozowali w wylosowanym kierunku, nie o to mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Troche zaniedbałem grę i nie wiem kiedy wyjdzie ;/ Ostatnio wziełem się jednak troche do roboty i porobiłem kilka rzeczy których nie było.

 

Exp za potwora:

b6bd04690c937123bda096c8477cf765.png

 

Fireball:

60529a90817234aead550a33c6813522.png

 

I staty:

188b27cdb26bbd4824792aaca2153067.png

 

 

Jak dobrze pojdzie to jeszcze przed sylvkiem bedzie jakaś beta, tylko dorobie ze 6 questów i troche nowego obszaru i mini miasto (a raczej wioska).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie światło , że hej. Usunąłbym to , bo dla osób z wadą wzroku to ta gra byłaby torturą smile2.gif

Może i razi ale to przez efekt bloomu który używa gra, można zmniejszyć jego poziom lub wyłączyć w opcjach gry ;] ja np. lubie jaskrawość więc bloom mam na 100%.

 

grafika postaci itp. to nie jest zła, ale ten HUD...

 

Hud jest do zmiany, tzn. zapchajdziury, więc dopiero jak ogarne cały kod to pozmieniam hud.

 

 

@edit:

 

To domyślny bloom, powiedzcie czy nie za jasny:

 

3932a6c2c8920427e17b619e77354744.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie uczepiliście, żaden chyba nie wie co to eye-candy :0 choc prawda jest fakt ze bloom tycko za mocny, ale skoro da sie regulowac to bez marudzenia na ten temat sie obejdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

uff, troche zaniedbałem ten projekt ;/ niestety. gdybym przyłożył sie do roboty byłby w marcu br.

no niestety miałem inne sprawy na głowie, ale od jakiegoś czasu znowu zaczełem zajmować się Lincoranem.

 

Postanowiłem po raz ostatni wrócic do gm'a i skonczyć tą gre.

 

Przez ten czas udało mi sie troche zrobić, ale do jakiejś bety troche brakuje, aczkolwiek niedużo.

 

Była mowa o złym hudzie, troche go zmieniłem ale paski many i hp są jeszcze do poprawy.

 

Również fabuła uległa całkowitej zmianie. Moim zdaniem ta poprostu jest prostrza i lepsza.

W grze brakuje jeszcze sporej ilości grafik ale ciągle nad tym pracuje.

 

Nowe screeny i fabułę zamieściłem w pierwszym poście jesli komuś chce sie czytac :P

 

Sugestie i pomysły mile widziane :)

 

 

Zarzuce jeszcze screena bo w pierwszym poście mi sie nie zmieścił

 

scr4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Fabuła fajna, ale styl, ortografia i interpunkcja pozostawia baaardzo dużo do życzenia, np.:

"król ma całą obstawe wypasionych palladynów. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...