grafika komputerowa, elektronika, ekologiczne źródła energii eledktrycznej, robotyka, gry komputerowe, pisarstwo, programowanie, webmasting, rock'n'roll i metal
Tak, grafa może być, ale dobrze by było użyć jakichś efektów. Możesz wysłać na mój e-mail (rincewind96@gmail.com) kilka obrazków, to przepuszczę je w photoshopie przez jakieś filtry i dodam efekty.
Zapowiada się nieźle. Tylko byłoby trochę fajniej, gdyby robot nie tylko chodził, ale też robił inne rzeczy
(np. strzelał). Mógłbyś też dać możliwość zarabiania forsy, za którą możnaby kupować ulepszenia dla robota.
Tytuł: Crazy Ball
Gatunek: zręcznościówka
Opis: Crazy Ball to mocny remake Catch the Clowna. Naturalnie chodzi w niej
o klikanie w latający po ekranie obiekt (piłkę) w celu zebrania punktów. Jednak Crazy Ball będzie dużo bardziej skomplikowany niż Catch the Clown. Teraz jest 16 różnie zbudowanych leveli z nieruchomymi
i ruchomymi przeszkodami. Zderzenie piłki z przeszkodą powoduje utratę punktów. W pełnej wersji będą tryby gry:
-kampania (mniej więcej coś takiego jak w demówce)
-czas (trzeba skończyć level przed utratą czasu)
-surival (zderzenie z przeszkodą powoduje utratę życia)
Pełną wersję planuję na drugą połowę sierpnia.
Download: http://www.gmclan.org/up5475_12_crazy_ball.html
Rozmiar pliku: około 7mb
Autorzy:
Programowanie: kartofel96
Fabuła: kartofel96
Grafika: kartofel96
Muzyka: też kartofel96
Screeny:
menu
lvl1
lvl6
To rozwiązanie jest do niczego! Wcześniej tego spróbowałem i po obrocie o kilkudziesięciu stopni sprite obiektu piłki wyglądał jak czarno-biała szmata.
Mam jedno pytanie. Na filmiku te smoki zasuwają jak ferrari ze skrzydłami i ogólnie wszystko dzieje się diabedlnie szybko. Czy to tylko na filmiku jest efekt dopalacza. Czy w grze też wszystko jest takie szybkie?
Robię grę podobną do catch the clowna. Przy klikaniu w piłkę (zastępuje clowna) ta zazwyczaj przeskakuje do miejsca na planszy, ale czasami pojawia się poza nią. Co jest nie tak?