freeVenge Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 GML if !x=celx or !y=cely { speed=5 direction=point_direction(x,y,celx,cely) image_angle=direction } else { speed=0 } co jest źle z tym warunkiem? bo warunek nie działa.. ten if !x=celx[...] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 x!= oraz y!= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 GML if x!=celx or y!=cely { (...) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Co chciałeś uzyskać?Jak mamy Ci pomóc jak nie wiemy w czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 @UP: Przeciez dostal juz odpowiedz(i) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 A kiedyś zamknął temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Nie musi wcale go zamykać a otwarty temat nie jest powodem i zachętą do offtopu więc zakończmy tą czczą dyskusję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Czemu używacie: if( 'aa' = 'bb' ) ? ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Że niby co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 if (!x=celx) and (!y=cely) { speed=5 direction=point_direction(x,y,celx,cely) image_angle=direction } else { speed=0 } Powinno działać Sam kiedyś miałem taki problem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 @UP: ten zapis jest błędny. Przeczytaj go: Jeśli przeciwieństwo X jest równe celx.. A ma być: Jeśli x jest różne od celx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 !x ma zawsze dwie wartości - 1 lub 0 (true lub false). Nie wiem jak jest w GM, ale powinno być tak, że false to 0, true to reszta, zatem !x będzie true tylko dla 0 (bo !0 = 1). Poprawcie mnie, jezeli false jest też dla wartości innych od 0. Idąc dalej jeżeli x = 200, to !x = 0, zatem (!x = celx) będzie prawdziwe, gdy celx = 0 a x<>0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 "!" trzeba dać przed całym warunkiem (nawiasem): if !(x=celx)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Ludzie, przeciez dostal odpowiedz :D if x!=celx or y!=cely wiec po co kombinowac? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Że niby co? Że niby tak się nie porównuje? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Wiem to moja wina bo próbowałem pomyśleć doczego ten skrypt się odnosi. I tak doszedłem do tego że chodzi tu o jakiś rodzaj BOT'a i ma on za zadanie iść do "cel" a z tego co podał PsichiX to ten "BOT" przestał by iść gdyby znalazł się na róbni z celem po wzglądem ALBO x ALBO y. Więc przerobiłem go by "BOT" zatrzymał się po dotarciu do celx i cely Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 !x ma zawsze dwie wartości - 1 lub 0 (true lub false). Nie wiem jak jest w GM, ale powinno być tak, że false to 0, true to reszta, zatem !x będzie true tylko dla 0 (bo !0 = 1). Poprawcie mnie, jezeli false jest też dla wartości innych od 0.Też tak sądziłem, ale Tymon stwierdził, że GM nie sprawdza !=0 a >0. I, kurde, miał rację :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się