Skocz do zawartości

XenoN PlayGate


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nom, niestety jestem tego swiadom, choc z reszta i tak zwykle nie bedzie duzej ilosci czynnych zdarzen wiec w sumie nie mam zbytnio czym sie zameczac, jednak lepiej sie zabezpieczyc, bo moze komus bedzie akurat to potrzebne :P tak czy inaczej szyfrowany zapis w tle co 1mb osi do pliku bedzie na pewno dodane. 1mb bo szybko sie zapisze jak i zaladuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, envbox wlasciwie jest tylko do 2D, modeler DNA bedzie do 3D. o wlasnie, dodalem do niego eksporter do kodu GML. bedzie tez przy zapisie modelu automatycznie generowal textury XET wiec nie bedzie trzeba nic w sumei samemu sie meczyc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eksport już działa, nie ma żadnych błędów, envbox modeler gotowy, generalnie chyba wszystkie ułatwienia jakie Wam będąna razie potrzebne są już zrobione, teraz tylko ten nowy moduł dopieszcze i wydam całość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niedługo (niech tylko chociaż skończę optymalizację) wydam PlayGate (serio), a teraz póki co macie do oblookania początki przepisywanego na nowo EnvSys - systemu środowiska do gier top-down.

 

W - włącz/wyłącz rysowanie wody

T - włącz/wyłącz rysowanie drzew

P - włącz/wyłącz rysowanie gracza

MRB - idź w kierunku kursora

Shift - biegnij

Ctrl - włącz/wyłącz używanie broni

Space - zmiana max FPS

Enter - Zmiana właściwości wody

 

Endżoj maj rzeczka łater

 

Download: xenon.psichix.com/content/files/PGdemoEnvSysBegins.zip

Nie liczcie na wiele, bo shader wody jest dość mocny a i sprajty - muszę zmienić im sposób rysowania, no i dodać optymalizację bo tu jej totalnie brak :P

 

Screen dla formalności - w ruchu woda wygląda stokroć lepiej.

envsys01.jpg

envsys02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem, można je zblurować, nakładając blooma na światło :P się tym później zajmę oczywiście :) co do dodania do almory, owszem, ale musiał byś użyć cały moduł graficzny, póki co piszę odpowiedniki gmowych funkcji aby można było łatwo używać tych z xenona w ten sam sposób.

 

Ale interesuje mnie jak waszym zdaniem ogółem to wygląda, i czy idzie w dobrym kierunku? starałem się uzyskać na prawdę realną rzeczkę (no kierunku prądu rzeki to na chwilę obecną nie odwzoruję :P) - Ile FPSa macie i jakie sprzęcicho mocne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fraps mi nie chce działać, więc niestety nie dam filmiku :( dla tego proszę aby ktoś nagrał kilka sekund, chociaż kluczowych elementów filmiku, takich jak woda w ruchu :) będę wdzięczny, bardzo wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hypercam totalnie mi zmula wszystko i jakość lipna :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platek, Uzjel, nie macie czasem kart ATI ?

 

PS. za 3-4 minnuty filmik na YT, słaba jakość, w miare starałem się ją poprawiać po hypercamie.

EDIT: macie, jak tak patrzze to detali wody w ogóle nie zachowało ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, pewnie virtual dub cos dodal przy zmianie rozmiaru, w filtrach robilem to moglem zahaczyc o cos :P

 

PS. co do kart to rozumiem - Platek, ATI maja problemy z rozszerzeniami ARB, poszukam wsrod rozszerzen EXT jakiegos zamiennika dla shaderow ARB, a co do Uzjela to od geforce 4 bodajze zaczeli wprowadzac shadery, geforce 6 juz SM2 obsluguje, ale sprawdze jeszcze raz specyfikacje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOW, naprawde kozacka woda! Co prawda wygląda dokładnie jak jeden z filtrów w photoshopie, ale to chyba tylko plus :) a te kropeczki białe - odbłyski na rzeczce - ja bym w nim nic nie zmieniał :D

fps 30 na kompie z jakimś dobrym prockiem, dwoma gigami ramu i karciakiem graficznym gf 7+ 256 ram.

A tak btw to najładniejszy efekt jaki widziałem kiedykolwiek na gmc, wielki big up psychix :)

Edit.

Jakbyś jeszcze tylko dodał że na wodzie odbijają się też inne elementy typu bohater, drzewka itp. to byłby ideał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś jeszcze tylko dodał że na wodzie odbijają się też inne elementy typu bohater, drzewka itp. to byłby ideał

A to nie problem w sumie, i tak wszelakie odbicia moge wrzucać na surfacesy i bezpośrednio z nich teksturki podpinać, to i wszelakie inne odbicia da się umieścić :D tylko muszę się pobawić z ich perspektywą, aby nie nachodziły równo pod obiekty :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wcisniesz enter i tam gdzie bedzie pole "intensivity of reflect" wpiszesz 1 to zobaczysz ze samo odbicie faluje jak i samo dno gdy wpiszesz 0 :P a wiec nakladajac cokolwiek czy to na tlo czy na odbicie to oba faluja tak samo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...