Makary155 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Tylko ta kompresja przy większej ilości substancji może zmulić grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 nom, niestety jestem tego swiadom, choc z reszta i tak zwykle nie bedzie duzej ilosci czynnych zdarzen wiec w sumie nie mam zbytnio czym sie zameczac, jednak lepiej sie zabezpieczyc, bo moze komus bedzie akurat to potrzebne :P tak czy inaczej szyfrowany zapis w tle co 1mb osi do pliku bedzie na pewno dodane. 1mb bo szybko sie zapisze jak i zaladuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 A dasz także jakiegoś envboksa dla 2d? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 tak, envbox wlasciwie jest tylko do 2D, modeler DNA bedzie do 3D. o wlasnie, dodalem do niego eksporter do kodu GML. bedzie tez przy zapisie modelu automatycznie generowal textury XET wiec nie bedzie trzeba nic w sumei samemu sie meczyc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Brzmi nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Mam nadzieję, że nic nie stanie na przeszkodzie w produkcji, i że ten eksport GML będzie działał bez zarzutów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 eksport już działa, nie ma żadnych błędów, envbox modeler gotowy, generalnie chyba wszystkie ułatwienia jakie Wam będąna razie potrzebne są już zrobione, teraz tylko ten nowy moduł dopieszcze i wydam całość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Niedługo (niech tylko chociaż skończę optymalizację) wydam PlayGate (serio), a teraz póki co macie do oblookania początki przepisywanego na nowo EnvSys - systemu środowiska do gier top-down. W - włącz/wyłącz rysowanie wody T - włącz/wyłącz rysowanie drzew P - włącz/wyłącz rysowanie gracza MRB - idź w kierunku kursora Shift - biegnij Ctrl - włącz/wyłącz używanie broni Space - zmiana max FPS Enter - Zmiana właściwości wody Endżoj maj rzeczka łater Download: xenon.psichix.com/content/files/PGdemoEnvSysBegins.zip Nie liczcie na wiele, bo shader wody jest dość mocny a i sprajty - muszę zmienić im sposób rysowania, no i dodać optymalizację bo tu jej totalnie brak :P Screen dla formalności - w ruchu woda wygląda stokroć lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Września 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Nie podobaja mi się te białe kropki. Nie można ich zblurować? Wtedy było by naprawdę ście (jak myślisz, dało by to jakoś sensownie do Almory dodać ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 owszem, można je zblurować, nakładając blooma na światło :P się tym później zajmę oczywiście :) co do dodania do almory, owszem, ale musiał byś użyć cały moduł graficzny, póki co piszę odpowiedniki gmowych funkcji aby można było łatwo używać tych z xenona w ten sam sposób. Ale interesuje mnie jak waszym zdaniem ogółem to wygląda, i czy idzie w dobrym kierunku? starałem się uzyskać na prawdę realną rzeczkę (no kierunku prądu rzeki to na chwilę obecną nie odwzoruję :P) - Ile FPSa macie i jakie sprzęcicho mocne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 dało by to jakoś sensownie do Almory dodać ? ja myślę że tak : ) psichix to nasz bóg : D on wszystko robi wzorowo : P ZA******E. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Września 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Poza tymi białymi pikselami 1x1 to jest naprawdę ładnie. Samą wodę chętnie bym zobaczył w akcji u siebie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Shaders not supported! Filmik proszę! :D Ja chcę to wreszcie zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 fraps mi nie chce działać, więc niestety nie dam filmiku :( dla tego proszę aby ktoś nagrał kilka sekund, chociaż kluczowych elementów filmiku, takich jak woda w ruchu :) będę wdzięczny, bardzo wdzięczny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 użyj chociażby hypercam'a :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 hypercam totalnie mi zmula wszystko i jakość lipna :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Nie obsługiwane shadery :/ A muszę przyznać że komp bardzo aktualnej generacji, z aktualnym softem i sterami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Platek, Uzjel, nie macie czasem kart ATI ? PS. za 3-4 minnuty filmik na YT, słaba jakość, w miare starałem się ją poprawiać po hypercamie. EDIT: macie, jak tak patrzze to detali wody w ogóle nie zachowało ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 przy ustawieniu jako maksymalne 100 fps, najwiecej zauważyłem 90+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 GeForce GTX 285 2GB... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Września 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Ten filmik ma dziwnego motion blura. Sama gra tak nie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Platek, Uzjel, nie macie czasem kart ATI ? Ano, u mnie Radeon. : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 kurde, pewnie virtual dub cos dodal przy zmianie rozmiaru, w filtrach robilem to moglem zahaczyc o cos :P PS. co do kart to rozumiem - Platek, ATI maja problemy z rozszerzeniami ARB, poszukam wsrod rozszerzen EXT jakiegos zamiennika dla shaderow ARB, a co do Uzjela to od geforce 4 bodajze zaczeli wprowadzac shadery, geforce 6 juz SM2 obsluguje, ale sprawdze jeszcze raz specyfikacje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Mam dżiforsa 6100 i działa jak złoto(choć za prędkie to nie jest, ale komp złom). Nie wiedziałem że shadery można do 2d wykorzystać. Gud dżob! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 fajna grafika kolesia,super woda, trochę noobsko bez broni chodzi(jak jakiś pedałek)ale z bronią suuuuper ;]...ogólnie git :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 WOW, naprawde kozacka woda! Co prawda wygląda dokładnie jak jeden z filtrów w photoshopie, ale to chyba tylko plus :) a te kropeczki białe - odbłyski na rzeczce - ja bym w nim nic nie zmieniał :D fps 30 na kompie z jakimś dobrym prockiem, dwoma gigami ramu i karciakiem graficznym gf 7+ 256 ram. A tak btw to najładniejszy efekt jaki widziałem kiedykolwiek na gmc, wielki big up psychix :) Edit. Jakbyś jeszcze tylko dodał że na wodzie odbijają się też inne elementy typu bohater, drzewka itp. to byłby ideał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Jakbyś jeszcze tylko dodał że na wodzie odbijają się też inne elementy typu bohater, drzewka itp. to byłby ideał A to nie problem w sumie, i tak wszelakie odbicia moge wrzucać na surfacesy i bezpośrednio z nich teksturki podpinać, to i wszelakie inne odbicia da się umieścić :D tylko muszę się pobawić z ich perspektywą, aby nie nachodziły równo pod obiekty :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 tylko wiesz...te odbicia to niech się ruszają :] tak jak woda faluje :] i gites :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 jesli wcisniesz enter i tam gdzie bedzie pole "intensivity of reflect" wpiszesz 1 to zobaczysz ze samo odbicie faluje jak i samo dno gdy wpiszesz 0 :P a wiec nakladajac cokolwiek czy to na tlo czy na odbicie to oba faluja tak samo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 hmm a zrób może tak że jak gracz wejdzie do wody to jest "zamoczony"...taki wiesz...pod wodą :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się