pivot18 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Witam... Jest to mój kolejny przykład =D Jak w temacie (jeżeli ktoś nie czytał to "Przykłąd gry rpg (+wchodzenie w drzewa i chodzenie na ukos)" Użyto tylko kodu GML. Staram się używać =D Bo się dopiero uczę =P Wszystko napisane prze zemnie... Mam nadzieje że się przyda :3 W nowych wersjach postaram się coś dodać =P Ja jak na razie postaram się poprawić błąd z pniem Wiesza się czasami przy nim jak skręcasz >.< EDIT: jest nowa wersja a tu download jakie są poprawki? -inny kod -korzeń krzaka -gałęzie drzewa -Nie zacinanie się na pniu -Może jeszcze coś ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 eee... no jak ci to powiedzieć... gdzie jest ten przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Oj sorry! Najwyraźniej (bo wklejałem [crtl] + [V]) się usuneło po wklejeniu! Już dałem ;) chyb a słabo wyszło =( chodzenie nie jest specjalne (było gorsze >.<) Mam nadzieje że się spodoba =P Wszystkie grafiki i Skrypty by my ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 coś wysokie krzaki w tym twoim rpg i nawet bez korzenia! xD Dla początkującego nawet ok no i chyba dla nich jest. Ulepsz go jakoś później, dodaj jakieś falowanie drzew, krzaków, urozmaić teren. Na razie nie oceniam ale na chwile obecną 2/5 i 3/5 jeżeli chodzi i totalnych newbie ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Oki doki =P W nowej wersji (którą teraz robię) Powinno się znaleźć: 1.korzenie krzaka... 2.gałęzie drzewa 3.falujące drzewa i krzaki?? 4. zbliżenie do krzaczka na 10 pixeli jest słaba przeźroczystość ana 1 pixel duża =P 5.zmieniony kod... więcej else xD Na razie tyle =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Jak dla mnie to raczej jest przyklad chodzenia i przezroczystych drzewek, a nie RPG. I juz widze te plany na przyszlosc, falujace krzaki? Daj sobie spokoj, robisz przyklad RPG czy przyklad ruszajacych sie drzew? Zaplanuj sobie jakies statystyki, walki z potworami, jakis system zdobywania doswiadczenia i poziomow, moze system questow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Ale to dopiero potem =P Na razie urozmaicenie wiesz czego =P Tej grafy... Na razie staram sie żeby sam przykład wyglądał jak rpg =P EDIT: Staram się teraz o HM,Level i exp bohater'a Jeszcze potem equip, atak i obrona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Wyglądać a być RPG to duża różnica... Graczy nie obchodzi czy krzaczek się rusza. To tylko efekt miły dla oka. Musi dać się w do grać ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Dobra przeczytaj pierwszy post zawarty w temacie... A jak ci się nie chce to ci skopiuje: Jak w temacie (jeżeli ktoś nie czytał to "Przykłąd gry rpg (+wchodzenie w drzewa i chodzenie na ukos)" Czyli to tylko taki przykład wyglądu >.< Ale jak chcecie to zrobię też przykład wrogów EDIT: Nowa wersja!! Ale pamientajcie że to nie jest przykład rpg ,tylko przykład wizualny rpg :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 nowa wersja fajna .. fajny pomysł na zrobienie przezroczystosci tych drzew 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A po co tyle tych sprite'ów? Można ustawiać direction. A w ogóle skoro to jest wizualny przykład RPG, to po co on komu? A co do leveli, to wiem, że jesteś początkującym, ale nic trudnego w zrobieniu zmiennej "level" i "experience", dodawaniu exp'a i w sprawdzaniu ile jest exp'a i po uzyskaniu odpowiedniej liczby exp'a dodawać level. Nie oceniam, bo to nie jest RPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 @up w sumie racja ale co tam.. poprostu zła nazwa ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 No ale to takie przykłady nie powinny być na forum, bo nic nie dają. Żadnej nauki dla początkujących. A po co komu przykład, w którym chodzi tylko o grafikę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Wiem ale dopiero pracuje nad RPG =P I nie jestem aż tak bardzo początkujący >.< Znam już połowę GML'a Więc jesteś średnio zaawansowany >.< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 1) jestem ciekaw na jakiej podstawie określiłeś "połowę gmla" 2) Można znać całego GMLa a być początkujący. Liczy się jak tę wiedzę umiesz wykorzystać. Co komu da że obkuje wszystkie funkcja na pamięć jak będzie pisał jak nasz XxMisiek :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 No dobra niech Ci będzie. A jak jesteś średnio-zaawansowany to przerób ten przykład tak, aby znajdowały się w nim główne cechy RPG. Czyli system walki, atrybuty, level, exp, potwory. @up: Święta racja :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Znasz połowę GML ? Jesteś Mastah ! :) I takie słabe przykłady robisz ? To jest RPG, aha fajnie kapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 No wiem jak zrobić RPG z tego tylko nie wiem jak napisać System walki :/ Ale Exp, level, ,mxx HP zależnie od levl'a to umiem >.< Już zacząłem w tedy pisać gdy skończyłem V 2.0 ale jakieś błędy były >.< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Metoda prób i błędów. <_< Zawsze tak robię i w końcu dochodzę do źródła błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Super, zrób te levele i wrogów, ale proszę Bez zarejestrowanej 7.0. Niestety nie mogę kupić klucza(rodzice :/)... Co do przykładu 4/5! Edit:Dodaj podążanie hp za vievem i może super moc, która się ładuje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinimod Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Przykład słaby ale skoro Staram się używać =D Bo się dopiero uczę =P to 3.7/5 na zachętę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 hej :P Jestem tym przykladem wprost zachwycony ;) Wlasnie takiego szukalem :P 4.5/5 bo nie ma objasnien :P Ale jeszcze jedno.... Po kilku godzinach, doszedlem do jeszcze lepszego sposobu ;p te galezie wszystkie (pnie, czy korzenie, zwal jak zwal :P) dajemy bez solidu, no i zamiast tamtego obj. co Ty dales bez solidu (tego z move_contact_object...) dajesz obj 5x5 px solid, unvisible :) I dziala nawet lepiej, bo w Twoim przykladzie przeskakiwal, jak sie szlo z gory na dol :P Ale ogolem okej :) Tylko objasniaj! ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 http://pl.wikipedia.org/wiki/Gra_fabularna Czy ty widziałeś kiedyś RPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się