Hix Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Czy wie ktos jak zrobic ze jak zderze sie z Anfa. To na np. 50stepow obraz wariuje ze xcala gra zmienia kolory albo jakos sie kolysze... Rozumiecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Ustaw alarm i manipuluj funkcjami viewa to będzie się trząść. Aby się kołysało trzeba użyć surface. Sory, ale żadnych gotowców na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 view angle i się kołysze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hix Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 ale ja nie mam viewu. Bo to taka easy Platformowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 ale ja nie mam viewu. Bo to taka easy Platformowka. to zrób, bez viewa gówno zrobisz jesli o kolysanie sie chodzi. A i pisze sie amfentamina nie anfetamina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hix Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 A z tymi kolorami nic sie nie da? A i pisze sie amfentamina nie anfetamina Oj wybacz. :P @UP Właśnie wpadłem na pomysł że można zastosowac background random... i mam tak w step objektu efektanfa rand=random(15) background_color=rand if rand=1 then rand=c_blue if rand=2 then rand=c_red if rand=3 then rand=c_green if rand=4 then rand=c_white if rand=5 then rand=c_purple if rand=6 then rand=c_aqua if rand=7 then rand=c_yellow if rand=8 then rand=c_silver if rand=9 then rand=c_dkgray if rand=10 then rand=c_fuchsia if rand=11 then rand=c_lime if rand=12 then rand=c_ltgray if rand=13 then rand=c_maroon if rand=14 then rand=c_olive if rand=15 then rand=c_orange I cały czas jest tło czarne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 0 - czarny kolor. 1 - zbliżony czarnemu 2 - j.w 3 - j.w itd... Najpierw losujesz liczbę, potem na jej podstawie ustalasz kolor tła, potem dopiero oznaczasz, co znaczy dana liczba. Incorrect order. Drugą linijkę z tego kodu wsadź na koniec i już :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Maluj zawartość viewa na surface'sie - i to na im wykonuj co tam chcesz. Ed: I na przyszłość - kiedy masz taki problem, jak ten powyżej, to dodaj sobie wyświetlanie na ekran zawartości problematycznej zmiennej - w tym przypadku rand. Powinieneś coś zauważyć... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Amfetamina? Trzęsący się obraz? Zmieniające się kolory? Lol, ale niech będzie: GML view_xview+=random(10)-5 view_yview+=random(10)-5 Przy jednoczesnym zaznaczonym Object following, hsp i vsp = 2 (room -> view). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hix Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Nadal Czerne Pentel. Moze dacie jakiegos gotowca losowego tla? i tak zeby sie caly czas zmienialo a nie tylko raz. @UP Już się trzęsie ale jeszcze te kolory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 GML background_color=make_color_rgb(random(255),random(255),random(255)) Nie zadziała z włączonym foreground image. Jeśli masz to włączone i chcesz, aby tło zostało - wyłącz foreground image i drawuj tło w dowolnym obiekcie: GML draw_background_ext(background,view_xview,view_yview,1,1,0,make_color_rgb(random(255),random(255),random(255)),1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Nadal Czerne Pentel. Moze dacie jakiegos gotowca losowego tla? i tak zeby sie caly czas zmienialo a nie tylko raz. @UP Już się trzęsie ale jeszcze te kolory... kolorow to po amfetaminie czasem nie zmieniaj jesli chcesz realnosc zachować to daj przyspieszenie bohatera, wieksza odpornosc siłe i motywy, a z efektami wizualnymi to bym raczej zachował umiar :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Dodaj do tej amfy jakieś LSD i alkohol to wtedy będziesz mieć tęcze na ekranie :rolleyes: .Polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Efektów może być wiele, chociażby coś takiego: http://www.gmclan.org/up1717_11_effect0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Falowanie obrazu za pomocą surface też by było dobre. Amfa bodajże kilkakrotnie przyspiesza pracę mózgu i uodparnia na ból E:Sory, z tym bólem to morfina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się