Skocz do zawartości

Amfetamina


Hix

Rekomendowane odpowiedzi

ale ja nie mam viewu. Bo to taka easy Platformowka.

to zrób, bez viewa gówno zrobisz jesli o kolysanie sie chodzi.

A i pisze sie amfentamina nie anfetamina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tymi kolorami nic sie nie da?

A i pisze sie amfentamina nie anfetamina

 

Oj wybacz. :P

 

@UP

 

Właśnie wpadłem na pomysł że można zastosowac background random... i mam tak w step objektu efektanfa

rand=random(15)
background_color=rand
if rand=1 then rand=c_blue
if rand=2 then rand=c_red
if rand=3 then rand=c_green
if rand=4 then rand=c_white
if rand=5 then rand=c_purple
if rand=6 then rand=c_aqua
if rand=7 then rand=c_yellow
if rand=8 then rand=c_silver
if rand=9 then rand=c_dkgray
if rand=10 then rand=c_fuchsia
if rand=11 then rand=c_lime
if rand=12 then rand=c_ltgray
if rand=13 then rand=c_maroon
if rand=14 then rand=c_olive
if rand=15 then rand=c_orange

I cały czas jest tło czarne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maluj zawartość viewa na surface'sie - i to na im wykonuj co tam chcesz.

 

Ed: I na przyszłość - kiedy masz taki problem, jak ten powyżej, to dodaj sobie wyświetlanie na ekran zawartości problematycznej zmiennej - w tym przypadku rand. Powinieneś coś zauważyć... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
background_color=make_color_rgb(random(255),random(255),random(255))

 

Nie zadziała z włączonym foreground image. Jeśli masz to włączone i chcesz, aby tło zostało - wyłącz foreground image i drawuj tło w dowolnym obiekcie:

 

GML
draw_background_ext(background,view_xview,view_yview,1,1,0,make_color_rgb(random(255),random(255),random(255)),1)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal Czerne Pentel. Moze dacie jakiegos gotowca losowego tla? i tak zeby sie caly czas zmienialo a nie tylko raz.

 

@UP Już się trzęsie ale jeszcze te kolory...

kolorow to po amfetaminie czasem nie zmieniaj jesli chcesz realnosc zachować to daj przyspieszenie bohatera, wieksza odpornosc siłe i motywy, a z efektami wizualnymi to bym raczej zachował umiar :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...