ComeX Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 jak zrobić żeby np. po wybraniu tej postci strzał przybrał taki i taki dźwięk a strzelał w odpowiedniej prędkości z odpowiednim zadawaniem obrażeń ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 No tak i teraz znowu skopiuje cały przykład do swojej gry !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 free to us.. but remember about credits. :P co nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 nie muszę całego kopiować to po 1 a po 2 nie wiem nawet jak to zrobić więc nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 co nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Marku: nie muszę całego kopiować to po 1 a po 2 nie wiem nawet jak to zrobić więc nie działa :P idzie do GMCowych cytatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 może mi pomożecie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Całość nie jest tak prosto wyjaśnić. Przeanalizuj cały przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 może mi pomożecie ??? w czym Ci mamy pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 nie muszę całego kopiować to po 1 a po 2 nie wiem nawet jak to zrobić więc nie działa pewnie chce zeby mu pomoc w skopiowaniu. ja polecal bym poszukac sobie jakis artykuł o funkcjach warunkowych - if, if+else, switch... jesli sie tego sam nie nauczysz, jesli tego nie zrozumiesz... to sa podstawy bez ktorych nie zrobisz nic ponad ctc czy przerobiony przyklad. https://gmclan.org/index.php?czytajart=31 https://gmclan.org/index.php?czytajart=34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Grr... GML //w create dajesz global.weapon=0; //w 1-key pressed global.weapon=1; //w 2-key pressed global.weapon=2; //w global left pressed if global.weapon=1; { strzal.instance_create(x,y,pocisk) strzal.speed=1 } if global.weapon=2; { strzal.instance_create(x,y,pocisk) strzal.speed=2 //lol } Of couse don't forget about credits :]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 PhoenixPl podał Ci to jak na zamówienie: mam nadzieję, że dasz radę to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Jak nie wiesz jak to zrobić to się za to nie bierz. Albo najpierw się podszkol a później za to się bierz. Przy przycisku strzału przypisujesz jakiś dźwięk, potworą robisz HP, na zmiennych i np. mają po 10HP jeden pocisk zabiera 2 więc na zmiennych przy kolizji pocisku z obiektem_przeciwnik odejmujesz zmienną do 2, jeżeli zmienna będzie się równać 0. przeciwnik dead. Proste czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 żenada (co do pierwszego posta) wystarczy ruszyc glowa, pare zmiennych i juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się