Skocz do zawartości

Strzelanie Bandyty Do Gracz


Malaczek

Rekomendowane odpowiedzi

Może spróbuj:

GML (Step)
if( alarm[0] < 0 ) alarm[0] = room_speed;

GML (Alarm 0 )
if( distance_to_object( objGracz ) < 20 ) // Sprawdzamy czy wróg jest o 20pix od gracza

{

var i; // Zmienna tymczasowa

i = instance_create( x, y, objNaboj ); // Tworzymy obiekt, a zmiennej 'i' nadajemy ID tego obiektu

i.direction = point_direction( x, y, objGracz.x, objGracz.y ); // Ustawiamy kierunek naboju

i.speed = 10; // Ustawiamy szybkość naboju

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...