pablo1517 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Jaki jest sens walić moba z grupą jeśli nie ma się na niego questa (z dużą ilością expa za ubicie) lub jeśli nic ciekawego z niego nie dropnie :P? Historia lokacji? Myślę, że lepiej, jeśli wyjaśnia ona po troszkę dlaczego żyją tu takie a nie inne stworzenia oraz skąd się wziął ten duży boss, a także uważam, że powinna być nie do końca znana a jej poszczególne elementy odkrywane powinny być właśnie dzięki questom ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 @Japan: ...jakieś historie dot. miejsc... Uwielbiam takie motywy :) Ktoś szepnie, że słyszał od pustelnika legendę o Forgotten Tower, który mówi, że w każdy piątek o północy pojawia się duch w Świątyni Witchów, który podobno żył tam i wie jak tam się dostać, jednak... @Pablo: Nasunąłeś mi pewną myśl. A gdyby tak zrobić silniejszych przeciwników, ograniczyć brutalnie maks level i zmusić graczy do współpracy? Wymagałoby to tylko zrobienia zaklęć z efektami (np. osłabienie, spowolnienie) i większego wpływu współczynników na postać (siła dla tankerów, zręczność dla rangerów...) Niewiele (chyba) roboty a efekt niesamowity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Zgadzam, nic nie jet tak przyjemne jak teksty typu: 'Idziesz na kozę?' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarX Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Nasunął mi się na myśl taki mały szczegół... Dlaczego wszystkie potworki łażą za graczem po lesie? Jeżeliby chcieć przejść się powoli po mapie, to "pozbieramy" ich po drodze całkiem sporo (oczywiście, gdy się nie atakuje :) ). Można by ustawić ograniczenie dla stworków typu: "Będę atakował graczy z levelem poniżej x". Przeciwnik nie atakowałby gracza z poziomem większym od x (czasami wkurzające jest i śmieszne, gdy 50-levelowca goni robak albo larwa... :P ). To chyba nie będzie trudne do zrobienia (zapewne jeden warunek na serwerze, który go praktycznie nie obciąży). B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 "Będę atakował graczy z levelem powyżej x" fix'd SPAM Borek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 hmm Cezar juz lepiej napisac od nowa system inteligencji mobow ktory by uwzglednial pare zeczy i jakby to powiedziec urealnił. Bo np wilki polują w grupach pozatym jakie zwierze bedzie gonic cie po lesie mając powazne rany ? Mi sie wydaje ze uciekało by lub szukało towarzyszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 W sumie to nie znam RPG, gdzie ranni przeciwnicy się chowają po kątach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 W sumie to moze byc innowacja :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarX Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 juz lepiej napisac od nowa system inteligencji mobow ktory by uwzglednial pare zeczy i jakby to powiedziec urealnił. może należało by jeszcze bardziej urealnić rozgrywkę i postawić kible przy głównych szlakach :) oczywiście żart... nie chodzi mi bardziej o względy realizmu, tylko wygodę grania... przy okazji wychodzą całkiem fajne pomysły :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 w sumie, nie chciał bym trafić na watahę wilków, szukając jednej sztuki ;), z uciekaniem to nawet fajny pomysł, a szczególnie, uciekanie do kolegi z tego samego gatunku, trochę urozmaiciło by to grę [-aaaa zabij go szybko zanim dobiegnie do drugiego ds xD]. myślę, że ciekawym urozmaiceniem było by, żeby nawet potwory z tego samego "gatunku" się trochę od siebie różniły, ich wygląd losował by client, bo nawet jak z kimś gramy to kogo obchodzi, że u każdego ten sam bug mógłby inaczej wyglądać ;), mogły by być to nieznaczne różnice, ale dzięki nim nie popadali byśmy tak szybko w monotonię ;) ED: tak w ogóle czemu w almorze niema wydeptanych dróg/ścieżek, chociażby taka tekstura niewielka, brązowa wyznaczająca jakieś trasy, ale jak na razie świat almory ma aż jedno miasto, tak więc kupcy za bardzo gdzie chodzić nie mają xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 tak ale z tym uciekaniem do najblizszego "kumpla" to nie mozna by przesadzic bo wiadomo ze jesli najblizszy jest 2000 pixow od tego co jest ranny to "realnie" go nie widzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Co do ścieżek, to Tymon ostatnio ładny skrypt napisał, tylko nie wiem czy na dużych mapach nam się go opłaci używać (bo myśleliśmy też o animowanej wodzie xD), więc nie wiem czy będą ścieżki. A miast będzie więcej, ja dzisiaj robiłem przez kilkanaście minut które miałem do autobusu kurczaki, żeby je do miasta dodać kiedyś xD Nie wiem czy to zrobię, ale to była moja próba wpasowania się w Borkowy styl i chyba nie jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Gnysku pokazesz juz teraz na widok publiczny czy bedziesz je(te kurczaki) trzymac w tajemnicy przed nami? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 hyh, w pabie, lub u jakiegoś kupca powinno być żarcie dla kurczaków, po wywaleniu go na ziemie kurczaki w miarę możliwości zmierzają w jego kierunku i je zżerają (tzn. chwile dzióbią i znika), taki gadżet ;). w fable jest bajer, kurczaki chodzące po miastach można kopnąć i w statach zapisuje nam odległość skoku xD ED: @up: właśnie pokaż kurczaka!!! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 W sumie to nie znam RPG, gdzie ranni przeciwnicy się chowają po kątach... W WoW'ie moby (tylko humanoidy, jako forma inteligentna) gdy ich hp spadnie poniżej 30% wołają kolegów lub uciekają w ich stronę co sprawia, że rzuca się na ciebie cała grupa. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 W WoW'ie moby (tylko humanoidy, jako forma inteligentna) gdy ich hp spadnie poniżej 30% wołają kolegów lub uciekają w ich stronę co sprawia, że rzuca się na ciebie cała grupa. Hmm, no tak jesli dobiegnie :P, po takiem dobiegnieciu ranny mob atakowal by z tym zdrowym dzienki czemu mialby wieksze szanse a gracz wiecej zabawy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 w Lineage2 też jest coś w tym stylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 No ja z reguły jako hunter nie daje im dobiegać xD Daze i poison. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Nie, moje kurczaki są jeszcze upośledzone xD Zostawcie je w spokoju :P Na razie to rysowałem je sobie tak dla rozgrzewki, a co sie z nimi stanie, to zobaczymy, może skończą tylko jako obiad w najbliższych dniach na moim stole xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 W sumie to nie znam RPG, gdzie ranni przeciwnicy się chowają po kątach... Online'owych nie kojarzę, ale w całej serii Fallout ranny przeciwnik próbuje uciec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Online'owych nie kojarzę Hmm są chociazby tak przez wszystkich nienawidzona Tibia ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Ekhm, jak wy czytanie xD? - https://forum.gmclan.org/index.php?s=&s...st&p=224105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Tibia jest cool, marzę o tym by Almora jej choć trochę dorównała, dlatego też zaczerpniemy z niej kilka ciekawych rozwiązań. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Heh ale cytat byl od Woocka :P Pozatym WoW to nie wszystkie gry mmo jakie sa : ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Tibia jest cool, marzę o tym by Almora jej choć trochę dorównała, dlatego też zaczerpniemy z niej kilka ciekawych rozwiązań. :D Np. styl graficzny :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Nie, głównie noobów, huncenie i epxienie wolfów i drutów do hilowania xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandra Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Mam kilka pomysłów które, można by wprowadzić w jakiejś wersji. 1. Aby po smierci pozostawało nasze ciało i można było z niego odzyskać część straconego expa. Jak klikniemy na ciało powinien pokazaćsię nick gracza , czas kiedy zginął i czas o której to było. I na ten przykład po 10 minutach po ciele zostaje tylko szkielet a dane znikają. 2. Monster info - chodzi mi o to że powinno nam rosnać doswiadczenie w walce z danym potworkiem. Mam na myśli to że im dłużej i więcej razy zabijemy jakiegoś potworka to powinniśmy lepiej się przed nim bronić. 3. Jeśli będzie już party, należało by je wykorzystać . Teraz potworki pojkawiają się jeden za drugim . Nawet gdyby się jakieś miejsce chciało oczyścić z mobów to jest to niewykonalne. Reswamp mobów powinnien być Duuuuuużżżżżżoooooo dłuższy. Ale za to powinny być mocniejsze. Wtedy party miało by jakiś sens. Można by także zwiększyć ilość expa . 4. Mam jeszcze pomysł żeby utrudnić i uatrakcyjnić zabawę . Potiony są teraz dużo bardziej efektywne niz skill. Za łatwo się gra jeżeli w każdej chwili z dowolnego poziomu zycia wskakujesz do full HP. Według mnie po kliknięciu potiona powinien on dawać te 30 % ale powoli i płynnie. Czyli czerwony pasek życia uzupełniał by się płynnie. Podobna żecz powinna spotkać nas gdy zaatakuje nas mob. Teraz blady pasek nie ma sensu. Według mnie dopiero gdy on dojdzie do końca powinniśmy ginąć. Wtedy można by się uratować przed ścmiercią biorąc pota w efektowny sposób (miejsce w którym spotkały by się blady (umierający) i czerwony ( leczący pasek) byłby ostatecznym życiem w tej sytuacji) :D Skill natomias powinien leczyć natychmiast, jak to jest obecnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Nie za bardzo inspirujesz się Diablo 2? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Respawn teraz jest zabawny. Można stać w jednym miejscu i rozwalać non-stop tego samego potwora XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Chyba, że stoisz na pograniczu dwóch stref, to nagle dziwnym trafem zniknie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi