Skocz do zawartości

[PSP] System Trouble


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: System Trouble R5

 

Gatunek: platformówka

 

Opis: Gra na PlayStation Portable, może ktoś tutaj zagra. Wymaga przerobionego softu.

Fabuła była we wcześniejszych wersjach, teraz jej nie ma. Bohaterem jest pomarańczowe "cuś". Jest 51 leveli, trochę obiektów, nawet można się przejechać na Yoshim. lol wat

Jeśli wygram wojnę z wersją OSLiba na PC to będzie port.

 

changelog r5:

+ zapisywanie i odczytywanie stanu gry

+ 6 nowych leveli

+ edytor poziomów - 16 slotów

* nowa muzyka

* ekran zawsze śledzi bohatera niezależnie od rozmiaru planszy

* można skakać za pomocą kółka

- level select

 

Download: juhu.

Rozmiar pliku: prawie 1mb

 

Autorzy:

Wszystko (wyjątki później):
Jaklub

Muzyka:
różna, kwadratowa i podłużna

Grafika:
Jaklub, Sonikku (grafika Yoshi'ego) i trochę ripów

Screeny:

st5iy0.png

edscreen1.png

edscreen2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmusiłeś mnie do poszukania kabelka do PSP ;) Ściągam i jak tylko ten kabelek znajdę zagram i ocenię :)

 

EDIT:

 

Ok... graficzki trochę do siebie nie pasują, ale gra się całkiem przyjemnie :) Pierwsze poziomy są zbyt łatwe i nie ma w nich celu. Tylko dojść do tej gwiazdki. W poziomie "Yoshi Rules" był kamień(?) z jego podobizną. To coś dawało?

 

Ogółem za grę masz 4/5 :)

 

EDIT2:

 

"Obróć grzybkiem trzy razy w prawo" - ^^,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

O włączyłem, ale na tej pierwszej pomarańczowej planszy miałem już problemy, za mało miejsca na lądowanie, za dużo precyzji potrzeba.

Oceny nie dam, no bo uczciwie nie powinno to być zbyt wiele, ale z drugiej strony ja nie wiem czy potrafiłbym na PSP zrobić grę (no, jakbym posiedział i pogrzebał w sieci, jak to zacząć robić, to na bank).

No więc powiem, że gra jest fajna, chociaż, te małe półki denerwują :P

A ocena: prawie bardzo dobra :P

 

Wczoraj Borek mówił o Alienach na PSP... hmmm :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie, tak tylko żartuję, Aliensi to by była grubsza zabawa :P Zresztą, nie wiem czy homebrew jest w stanie wykorzystać moc PSP, czy jest to raczej coś na poziomie netYarooze z PSX, gdzie gra mogła mieć max 2MB - tyle ile ram konsoli, bo nie dało się doczytywać danych...

Chociaż jakaś gra w 3D chyba wyszła nawet spod domowej strzechy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy homebrew jest w stanie wykorzystać moc PSP

Jest, one są traktowane jak normalne gry na PSP.

ale na tej pierwszej pomarańczowej planszy miałem już problemy, za mało miejsca na lądowanie, za dużo precyzji potrzeba.

A ja myślałem, że ta gra jest za łatwa. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam PSP :P Nawet próbowałem napisać arkanoida :P

@Gnysek: pspteam.pl. Na forum można znaleźć poradniki dotyczące programowania pod PSP :P

 

Jest pewien poziom, gdzie czerwony klucz jest "schowany" ( czyt. jest pomiędzy murkiem ).

1. Jak go zdobyć?

2. W tym poziomie można zdobyć 2 życia, spaść, znów zdobyć 2 życia, spaść, itd. i w końcu mieć pełno żyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest pewien poziom, gdzie czerwony klucz jest "schowany" ( czyt. jest pomiędzy murkiem ).

1. Jak go zdobyć?

Jeśli gdzieś na poziomie czerwony klucz jest za ścianą, to oznacza, że trzeba znaleźć Yoshi'ego i złapać klucz jego jęzorem.

2. W tym poziomie można zdobyć 2 życia, spaść, znów zdobyć 2 życia, spaść, itd. i w końcu mieć pełno żyć

Poprawię to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jest taka możliwość że przerobisz to na pegazusa? :unsure: bo na pleja mnie nie stać na razie,miałem dostać pod choinkę ale dostałem jakieś galoty w kratkę i 2 czekolady, a pegazusa mam gdzieś w szafce,więc to jedyna konsola którą posiadam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tera przyznać się, ilu z was ma PSP ?

 

Ja mam też psp przerobioną ze softem 5.00 m33-4

 

a czy jest taka możliwość że przerobisz to na pegazusa? :unsure: bo na pleja mnie nie stać na razie,miałem dostać pod choinkę ale dostałem jakieś galoty w kratkę i 2 czekolady, a pegazusa mam gdzieś w szafce,więc to jedyna konsola którą posiadam

 

Nie musi przerabiać wystarczy że uruchomisz tą grę na pc po przez emulator

 

Topic:

 

Gra jest fajna, przyjemna ogólnie spoko 5/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jest taka możliwość że przerobisz to na pegazusa? bo na pleja mnie nie stać na razie,miałem dostać pod choinkę ale dostałem jakieś galoty w kratkę i 2 czekolady, a pegazusa mam gdzieś w szafce,więc to jedyna konsola którą posiadam

Nie rób sobie jaj, bo wsadzę cię do piekarnika i będę jadł jutro Drobik na obiad. :thumbsup:

Nie musi przerabiać wystarczy że uruchomisz tą grę na pc po przez emulator

Weź mi daj link do emulatora który odpali tę grę, przyda mi się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

n (mylicie mi się przez te avy :D) ma rację. Nie działa, ale jest jakiś emulator zrobiony na javie. Może on to pociągnie, bo mi nie chce działać przy jakiejkolwiek grze. Narazie gra włączyła mi na tylko jednym emulatorze, ale zamiast grafiki miałem czerwonoczarną kupę. Wersja na PC - tylko wtedy, kiedy uporam się ze środowiskiem i sejwami w wersji R5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej. Uporam się z wersją R5, będą porty (zacznę od PC, później NDS i może Windows Mobile). Jednak nic nie obiecuję (jak to możliwe, że pisanie na PC jest trudniejsze niż na PSP).

 

ps. Pytanie pewnie niepoważne, ale odpowiedź i owszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Administratorzy

Weź dodaj tam jakiś system zapisu i zrób te platformy większe bo się tym małą różową pusią nie da trafić w klocki xD Czekam na jakaś nową wersję, ja PacMana próbuję obecnie napisac, wczoraj zrobiłem sterowanie i wykrywanie ścian, teraz muszę nad Scrollowaniem ekranu popracować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z systemem zapisu jest taki problem, że gra nie wykrywa karty. o.o Dziwne, bo w moich innych grach (np. takim klonie Scorcha, którego nie kontynuuję z powodu nadmiaru bugów) wszystko jest cacy. Jak się uporam z tymi sejwami, to żadnych innych problemów nie przewiduję, więc następna wersja pewnie będzie w maju albo czerwcu (może później, teraz zajmuję się dużo trudniejszym projektem na PSP). Bug z poziomem nie do przejścia (chyba 46, ten który jest na trzecim screenie) poprawiłem już na początku stycznia. Pewnie będzie 70-80 poziomów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

nowa wersja! łał.

 

changelog:

+ zapisywanie i odczytywanie stanu gry

+ 6 nowych leveli (w sumie 57)

+ edytor poziomów - 16 slotów

+ tutorial

* nowa muzyka

* ekran zawsze śledzi bohatera

* można skakać kółkiem

* motywy niektórych leveli są zmienione

- level select

 

link:

http://www.savefile.com/files/2114228

 

edscreen1.png

edscreen2.png

 

reportować bugi, jeśli jakieś się zdarzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...