copoconaco Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Tytuł: Zaraza (tytul roboczy jak wymysle cos lepszego to sie zmieni) Gatunek: strzelanka z widokiem od góry Opis: Jest sobie planeta. Planeta zamieszkana byla kiedys przez rase obcych, zostaly po nich rozsypujace sie ruiny i wielki grzyb pokrywajacy cala planete. Na planecie, w rejonie podbiegunowym gdzie grzyb jest mniej aktywny, korporacja Omega zbudowala baze - osrodek badawczo archeologiczny. Niestety jak to bywa pewnego dnia zabezpieczenia zawiodly i pedy grzyba przeniknely przez zabezpieczenia najstarszego budynku, konstrukcji wgryzajacej sie 30 pieter pod powiezchnie gruntu. Budowla została zamknieta i odcięta całkowicie od pozostałej części bazy. Prawdopodobnie miał miejsce sabotaż. Jedyni ludzie którzy mogli przeżyć w opanowywanych przez grzyba podziemiach -najemnicy z oddziału Krwawych Aniołów, pod dowództwem majora McDucka, dotarli do 15 poziomu i słuch o nich zaginął. Wszyscy czekają na przybycie dodatkowych ludzi i sprzetu, by rozpoczać akcje jeśli już nie by ratowac pozostałych wewnątrz ludzi, to by wydostać owoc prac badawczych z usytuowanych ponizej 20 poziomu labolatoriów... Chodza słuchy że Rząd Federalny tylko czekał na pretekst by zająć planetę, a Federalna Flota jest juz w drodze. Gracz wciela sie w wolnego strzelca, najemnika, ktory za oplata zgodzil sie wejsc w opanowane przez grzyb korytarze i zabezpieczyc owoc badan naukowcow Omegi. Zanim dobiorą się do tego sabotażyści lub Federalne Slużby Specjalne (fSS), ktore przybędą wraz z flotą federalną w ramach akcjii 'ratunkowej'.. Sterowanie: WSAD -sterowanie lewy przycisk myszy - strzał lewy przycisk myszy trzymając ctrl - podnoszenie przedmiotów/aktywacja urządzeń spacja - włączenie/wyłączenie paneli m - mini mapa żółtoszare kostki oznaczają skład amunicji lub broni, czerwony krzyżyk terminal medyczny, szary zepsuty terminal - inne znaczki oznaczają rożne elementy potrzebne do wykonania misji - terminale ochrony, i inne apteczki, kliknąć prawym by użyć. czerwone paczki - to ulepszenia broni, jesli posiadasz bron odpowiadajacą posiadanemu ulepszeniu kliknij lewym na paczke i paczką kliknij prawyn na broń którą chcesz ulepszyć. sloty po prawej to całość ekwipunku tu trafia wszystko co się podnosi sloty po lewej to sloty aktywnej broni każdy ze slotów podpięty jest pod jeden z klawiszy 1-9 w celu szybkiej zmiany broni, pomiędzy aktywnymi slotami a plecakiem bron można przenosić klikając tu a potem tam, lub szybko przerzucic klikajac prawym sloty z czerwonym paskiem to sloty specjalne - pierwszy od góry to slot na granaty, - drugi to slot na broń małą: pistolet/smg co pozwala wykorzystywac 2 bronie małe naraz. Rozmiar: ok 14 MB https://gmclan.org/up3255_4_zaraza_SA_7l.html WERSJA TESTOWA WRAZ Z EDYTOWRM PLANSZ: https://gmclan.org/up3255_4_ZARAZA.html Autorzy: ja, ja, i ja oraz bloodrayne/blitzkrieg2 i anarchy online - dźwięki Screeny: https://gmclan.org/up3255_5_shan.html https://gmclan.org/uploader/3255/zaraza2.jpg Poprawiłem Ci Copo ten wywód :D Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Ta gra ma klimaaaaat! Tyle, że do perfekcji jeszcze jej wiele brakuje Niekiedy wrogowie się blokują (np. gdy jest ich dwóch a korytarz jest mały), brak apteczek (chyba tylko narazie). Graficznie jest dobrze fabularnie w sumię też trochę oklepane ale ok. ogólnie 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 amunicja AMUNICJAAA.... przejdz ktos 4 plansze i powiedz czy amunijcji jest: a. za malo b. za duzo c. w sam raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Nooo, Bardzo fajna i na wysokim poziomie już gra :). Grafika bardzo ładna, engine także. Jeśli chodzi o to co można było by zmienić, poprawić to: --- Ekwipunek - gdy się chodzi liczby skaczą, można by było także zrobić aby pauzowało grę gdy wchodzimy do niego ale to niekoniecznie. --- Postać mogłaby trochę szybciej się poruszać. Wrażenia naprawdę super :) klimat jest. Powodzenia w dalszej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 amunicja AMUNICJAAA.... przejdz ktos 4 plansze i powiedz czy amunijcji jest: a. za malo b. za duzo c. w sam raz... ruchome cyferki wynikly z poszukiwania id zaginionej broni podszywajacej sie pod pistolet maszynowy, poprawilem to juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zdecydowanie A) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 https://gmclan.org/uploader/3255/halp.jpg dla tych ktorzy nie pokapowali jak znalezc amunicje :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jedyni ludzie którzy mogli przeżyć w opanowywanych przez grzyba podziemiach -najemnicy z oddziału Krwawych Aniołów, widzę inspiracje warhammerem 40k :] gra miodzio :D klimat no i jak ruszam myszą to postać tak ładnie sie porusza ruchy głowy ramion normalnie graficznie bosko :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 ja tez stawiam na (A) ...moze przez to ze strzelam gdzie popadnie zeby przezyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 No gra całkiem niezła tylko za trudna, za mało amunicji, za dużo stworów przez co gra traci na klimacie, głupie sterowanie, grafika jest fajna i grywalność też. 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Bardzo klimatyczna gierka! W końcu bardzo ładny system animacji nie bazujący na Almorze. Fajna mapka i ładna grafika przykuła mnie na dłużej, aczkolwiek jak w wielu grach brakuje mi trochę grywalności i fajerwerków. Dodaj jakieś efekty rozbryzgów obcych, albo chociaż jak trafiamy w potworka, to żeby trochę tego kwasu/krwi leciało :) Przydałyby się jakieś efekty uderzeń kul w ściany itp. bajery. Tak czy inaczej gierka mi się podoba i mam nadzieję, że ją bardziej rozwiniesz. Pamiętaj grywalność i tylko grywalność! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Bardzo fajna. Podoba mi się! Oby więcej takich :) Nie będę się długo rozpisywał, powiem jeszcze, że klimat ma jak żadna inna, grafika też fajna... :thumbsup: A, masz to 5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 jak dla mnie to albo potwory maja za dużo życia albo broń jest za słaba. pewnie gra by mi sie podobała gdybym nie umierał na początku pierwszej planszy xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 podstawowy karabin dmg=8, hp alienow miedzy 10 a 15, przy czym jest szansa headshota i smierci na miejscu, nie liczac juz szansy odstrzelenia konczyn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 a mi gra zamula i sobie niestety nie pograłem : / ale na pewno jest fajna,dźwięki tworzą fajny klimat,grafika super...więc dam 5/5 bo na pewno jest dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Nie pograłeś, ale na pewno jest dobra. Nab -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Co wy gadacie, to dobrze, że mało amunicji jest :P ...ale zawsze można dać możliwość wyboru poziomu trudności. Gierka trzyma klimat, szkoda tylko, że nudzi po pewnym czasie... ;/ Grafika fajna, ale efektów mogłoby być więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Trudna... Jak wszystkie twoje produkcje :P Powinno się zaczynać od jednego, może dwóch stworków na początku. Ale nie od całej armii TT_TT Ogólnie za długo nie pograłem bo mnie zabili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 wiesz na poczatku gracz mial zaczynac z pistoletem, a tak odrazu dostajesz karabin... przeszedl ktos 3-4 plansze? starczylo mu amunicji? starczylo mu pojemnikow z nanotkanką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Mmnie troche wkurza strzelanie bo nieraz mam celownik na potwrze ustawiony a on w bok strzela ; / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Przyłączam się do powyższego. Bohater zacina się przy ścianie ( tj. jak chcę np. iść tuż obok ściany jak w nią wejdę nie mogę poruszyć się na boki ). To jest karabin? Strzela strasznie wolno jak na jeden z takich :P Powinieneś odrobinkę przyspieszyć jego strzelanie. Naboi jest w sam raz :) Ale nie można uciec od tych kosmitów. Bohater jest strasznie powolny, przez co ciągle trzeba strzelać, żeby kosmici nie doszli, inaczej czeka nas niechybna śmierć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 hmm moze nie tyle bohater za wolny co potwory za szybkie =D A ten karabin to mi bardziej na jakąs szybkostrzelną strzelbe wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 grałem przed chwilą i jedyne co mi się nie podoba to sterowanie,pewnie to moje przyzwyczajenie,łuski dziwnie lecą,nie wiem czy mi się zdawało ale w jakiejś pozycji jakby pociski nie leciały w stronę celownika,sprawdź to dałbym 4 jak na razie ale i tak nie oceniam,w sumie ja nigdy nie oceniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 jakiejś pozycji jakby pociski nie leciały w stronę celownika,sprawdź to ech, bo postac przybiera pozycje do strzalu po chwil od nacisniecia lewego przycisku LUB po wejsciu w pole razenia przeciwnika - a tu wlasnie wylapalem blad z parentem, i nie na kazdego przeciwnika reaguje wlasciwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 ech, bo postac przybiera pozycje do strzalu po chwil od nacisniecia lewego przycisku LUB po wejsciu w pole razenia przeciwnika - a tu wlasnie wylapalem blad z parentem, i nie na kazdego przeciwnika reaguje wlasciwie czyli pracujesz nad tym i poprawisz czy jak? ogólnie gra dobrze wygląda,graficznie nie można się przyczepić,czystko jest,potwory za szybko wjeżdżają na typa ale to pewnie zamierzone,nie ma być łatwa,wiadomo jak to dopiero początki jak u mnie też tytuł dałem z kaczego kupra byle jaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zmiany - żeby nie było zaskoczenia: 1. Dodałem opisy przedmiotów. 2. Dodałem nanotkankę wzmacniająca pancerz. 3. Wstęp do bonusów na itemach - stopień rozwoju (Mk: 1,2,3,4) co przekłada się na większa skuteczność. I teraz zadanie bojowe dla chętnych do testowania Dojść do minimum 5 poziomu i napisać czy nano kontenerów/amunicji jest: za dużo/za mało/w sam raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narlo Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Już biorę się do roboty :D Już kilka leveli mam za sobą, dokładnie 3... za jakiś czas w tym poście dopisze czy jest "O. K" Ruszałeś coś przy amunicji? 0.0 Mam wrażenie że jest jej więcej... żądam powrotu do poprzedniego stanu! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Znalazlem pistolet maszynowy i wymiotlem do chyba 6 poziomu. Za duzo ammo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 25 Stycznia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Pod Vistą nie działa, Runtime Error 216 mi wyskakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Na trzecim bodajże poziomie utknąłem na potworze i zginąłem, gdyż nie mogłem się ani ruszyć, ani go trafić ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się