Skocz do zawartości

Narlo

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Narlo

  • Urodziny 27.12.1993

O mnie

  • Skąd
    Szczecin :]
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Osiągnięcia Narlo

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Narlo

    Strategia grafika

    Mu chyba chodziło o "Skalę" ^^
  2. Narlo

    Grafika TDS

    Mnie interesuje jeden fakt, czy to zdjęcie to screen z silnika gry, czy zwyczajny obrazek wymalowany na pokaz "skilla"? :] A co do odpowiedzialności, mój wiek nie budzi zaufania. Zresztą i tak wolę teraz poświęcać możliwie wiele czasu szkole, konkursom itp.
  3. Narlo

    Grafika Top-down

    http://www.gmclan.org/up3255.html I tam są archiwa "Drzewka" czy jakoś tak, widać że nie znasz wujaszka Google :/
  4. Raperr, wielkie dzięki :D Tylko jakbyś mógł, to zrób te łapki oddzielnie. (Tors też przydałby się pionowo, albo poziomo ale to 5 sek. w edytorze z GMa, więc się z tym nie męcz). Jeszcze raz dziękuje. P. S. Drobiku, spójrz na szablonik, potem na swoje dzieło :D Rozmiary złe, i nie potrzebuję takich pseudo 3D (ogólnie nie wiem jak to co Drobik zrobił się nazywa :]) Ale bardzo dziękuje za fatygę.
  5. Narlo

    Grafika Top-down

    Kliknij mnie! :D Wiem że tu już zaglądałeś, ale cóż, warto o sobie przypomnieć, jak będziesz miał czas to wysmaruj mi coś. Z góry "bajdzo" ładnie dziękuje. :thumbsup:
  6. Miło zobaczyć że ktoś chce pomóc, ale te konturki to był tylko przykład. :D Żeby nie było pytań o rozmiary itp.
  7. Cześć, czołem i jak kto woli - Elo, joł! Potrzebuję paru grafik do mojego HiperMegaUper Top Down Shootera ;D Ale mówiąc już serio, chciałbym przygotować zapowiedź swojej gry, no ale przydałaby by się "jakaś" grafika. Póki co proszę tylko o części postaci. Na dole zamieściłem kawałki żywcem z gry, jak widać, lubię bawić się na konturach. ^^ (Grafik ze mnie cienki jak siki pająka) Chodzi mi głównie o nadanie im charakteru, utrzymanie ciemnych barw i waszą kreatywność. Mam nadzieję że ktoś mi pomoże :] (Rozumiem że jeszcze nic nie pokazałem, więc nie wymagam super grafik, ot zjadliwie bit mapy :D) Pozdrawiam, Narlo.
  8. Widać trafiliście na zboczonego Grzybo Stwora, który starał się wam wejść pod pancerz :D Tak jak pisałem, amunicji jest o wiele za dużo. Nie trzeba nawet biegać w każdy kąt, żeby jej wystarczyło :] A jeśli chodzi o nanotkankę, jest w sam raz. Znaczy się, jest jej mało, ale nie trzeba aż tak dużych zapasów.
  9. Już biorę się do roboty :D Już kilka leveli mam za sobą, dokładnie 3... za jakiś czas w tym poście dopisze czy jest "O. K" Ruszałeś coś przy amunicji? 0.0 Mam wrażenie że jest jej więcej... żądam powrotu do poprzedniego stanu! :D
  10. Programowanie: K-Devil Jeszcze jak perfidnie :D 1/5, nic dodać, nic ująć.
  11. Ogólnie jest miło, fajnie. Jest to, co powinno być. Owszem, można czepiać się do fabuły bo jest... no taka... słaba? :] Da się grać bez miski na wymiociny przy komputerze, czy jest ok. Ale gdzie jest ten klimat, o którym tak krzyczycie? Mh? Klimat to jest w Zarazie, głównie stworzony jest przez nadciągające ze wszystkich stron grzybkowe potworki, ale czuć, że walczy się o to życie, maniakalnie obserwuje się wskaźnik amunicji. (Który wrednie spada do zera po dłuższej strzelaninie :D) Dam grze 7/10, gdyż widać dla niej przyszłość :] Czekam na "Parszywą Dwunastkę 2" (Parszywa Dwudziestka Czwórka? xD) Co daje 3.5/5, zaokrąglamy do 4... I mamy piękne 4/5 (10/10 trzymam dla Aliens Attack On Colony i Zarazkę :D)
  12. Mam nadzieję że używasz do tego GMa :] Jest banalny sposób na zrobienie animacji obracania się postaci: W edycji spritów klikamy na Animation >> Rotation Sequence >> Clockwise Przy Number of Frames wpisujesz liczbę klatek. To tak na wszelki wypadek, gdybyś o tym nie wiedział :]
  13. Narlo

    żołnierze top down

    Ludki zrobione z kresek widziałem w Xenon Engine (Tak się to cudo nazywa, hm? :) ) Ew. Masz tutaj silniczek TDS - a, skoro Open Source, to grafikę możesz sobie zachomikować. <<<Kliknij Na Mnie!>>>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...