Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Stycznia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 wiecie co dzieuje bardzo za odpowiedź chamy jedne 1) Bierzesz jakiś przykład, praktycznie nic nie zmieniasz i się pod nim podpisujesz. 2) Nie umiesz pisać prostych rzeczy, które powinieneś, ponieważ przykład sugeruje, że zrobiła go bardziej zaawansowana osoba niż ty. 3) Cały czas pytasz o to i tamto jak cośzrobić, ile twojego wkładu jest w tą grę? Wniosek: Nie umiesz robić gier, nie nadajesz siędo tego. Znajdź sobie inne hobby. I jeszcze śmiesz nazywać ludzi chamami, bo nie odpowiadają? A co to, jakiś obowiązek jest? Ostrzeżenie. Jeszcze raz coś takiego i wylatujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Dzięki bigshark chociaż jeden pożonny człowiek acha a jak zrobić żeby soamochód nie mógł wjechać w drugi bo w siebie wjeżdżają nawzajem a to jest wkurzające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Ustaw kolizję i daj speed=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 zaraz zada pytanie, jak zrobić misje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 a jak zrobić żeby player znikał a potem się pojawiał bo zrobiłem kible i teraz jak do nich podchodzę player stoi sobie a kibel się zamyka a ja chcę żeby jak player podejdzie do kibla to znika później się pojawia acha bym zapomniał nie może być speed=0 bo on ma się obracać i jechać dalej żeby się obracał już zrobiłem tylko że czasami się zdarza że samochód wjedzie jeden w drugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Stycznia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 nie wiem mozesz dać visible=false, możesz dać instance_destroy() możesz dać object_change.. są tysiące sposobów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 ale jak zrobić żeby się później pojawił koło kibla chyba create i cośtam dalej ale mi chodzi dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 namęczyłem się trochę i zrobiłem wersje beta 1.1 radio będzie w pełnej wersji 1.2 możecie ją ściągnąć tutaj Edit by Goo: Nie rób dwóch tematów na temat jednej gry !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Teraz to jet znacznie lepsze ale te motylki sa za duze i motor. A ten autobus(albo wielki samochód) to jak się w niego wejdzie to nie można wyjść i jak przycisne shift to wyskakuje jakis błąd. Ale pozatym jest dobrze widać, że troche pracowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 7.6/10. Wydaje mi się, że użyłeś znalezionych przeze mnie (czy jak to się pisze) dźwięków. :) Zastrzeżenia mam do nieproporcjonalnej grafiki i do systemu misji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 11 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 z kibelkami już sobie poradziłem a mam jeszcze jedno pytanie czy jest jakaś opcja w game makerze która wpisujesz o ile i ci automatycznie zmniejsza sprite acha i jeszcze myślałem nad cmentarzem i zombiakami zrobić to czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zrób będzie ciekawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 11 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 jak sobie życzysz ogłaszam że w następnej wersji będą zombiaki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Automatycznie pomniejszający sprite variable? image_scale. Domyślna wartość - 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 namęczyłem się trochę i zrobiłem wersje beta 1.1 radio będzie w pełnej wersji 1.2 Ty się namęczyłeś? A nie przypadkiem autor przykładu i ci wszyscy, którzy na tym forum wciąż odpowiadali na twoje pytania? Może napisać ci jeszcze fabułę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 11 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 acha co do shifta to temu wyskakuje błąd bo nie ma pliku mod.txt ponieważ możecie robić mody do gry wystarczy napisać kod w gmlu wsadzić do pliku mod.txt i wtedy jak wciśniesz shift wyjdzie ci twój mod acha jak byście zrobili jakiś fajny mod to prosiłbym o wstawienie jakbyście mogli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Żeby zrobić moda ... trzeba mieć udostępniony kod źródłowy gry ... a przynajmniej liste z nazwami obiektów i sprite'ów... Poza tym ta gra jest jeszcze za bardzo niedopracowana żeby komuś się chciało to robić. Ale przynajmniej zaczynasz sam nad nią pracować, więc plus za to dla Ciebie :thumbsup:. Co do wchodzenia do samochodzów to proponuje wykorzystać funkcje instance_nearest() i zrobić aby ludek po wciśnięciu entera zaczął iść w kierunku najbliższego samochodu i jak się zbliży już wystarczająco to niech wtedy wsiądzie, bo mi się jak dotąd nie udało wsiąść do auta :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 jak będe miał czas to napiszę bo narazie mam tylko piętnaście minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Ja już zrobiłem moda! Na: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 jak byście mogli to napiszcie jakieś pomysły co dorobić bo mi się wyczerpały acha spis objektów: obj_ammo - amunicja spadająca po strzale obj_blood - krew obj_bullet - pocisk obj_car2 - samochody stojące przy chodnikach obj_dead - trup sr - rozwalony samochód sr1 - rozwalony motor (ale to dotyczy wersji 1.2) obj_handgun - pistolet obj_machinegun - pistolet maszynowy obj_npc - człowiek obj_player - player obj_car3 - samochody jeżdżące MOTOR - motor obj_tree - drzewo obj_building - budynek kibel męski - tak jak pisze kibel męski2 - 2 kibel męski (bo są 2) kibel męski zajęty - tak jak pisze kibel damski zajęty - tak jak piszę kibel damski wolny - tak jak piszę motylek - tak jak piszę to objekty które was interesują bo menu i inne bzdety was nie interesuję acha mod jest wsadzony w playera więc w samochodzie nie działa i prsosiłbym o przesyłanie modów do mnie na email nitka111@vp.pl wsadzanie na uploader lub wpisywanie tutaj kodu źródłowego Nowa strona Kariery Gangstera!!! http://www.KarieraGangstera.z.pl jest tam nowa wersja gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 ta gra jest do bani weeeeee wszytko zes sciagna a pozaty nie podoba mi sie weee nie wiem co ma ten motor z menu do gta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 to objekty które was interesują bo menu i inne bzdety was nie interesuję I tu chodzi o to że moddera interesuje WSZYSTKO, WSZYSTKO!!!!!!!! Wyobraź sobie jakby zrobili Multi Theft Auto znając dane tylko obiektów w grze? Muszą też trochę poznać engine gry, jak działa itp. (oczywiście Rockstar tych danych nie udostępnił, ale dla chcącego nic trudnego aby te wszystkie dane zgromadzić, choćby z już skompilowanego programu [ew. jeszcze zdeassemblerowanego]) Więc dla ułatwienia życia takiemu twórcy modów postaraj się dać jak najwięcej danych, choćby o najmniej interesujących rzeczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Raczej mi się wydaje że engine jest bardzo prosty :P bo co tutaj jest nad zwyczajnego .... pozatym możesz udostepnić plik *.gm6 lub *.gmd to wtedy będziemy mogli Ci bardziej pomuc... Pozdro eXcLiFe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 co byś jeszcze chciał exclife moze jeszcze pomoc ??? nie jatem durniem aby udostępniać całą nieskompilowaną gre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 co byś jeszcze chciał exclife moze jeszcze pomoc ??? nie jatem durniem aby udostępniać całą nieskompilowaną gre Nie musisz udostępniać całego pliku, wystarczy że wrzucisz do osobnego pliku kod, z którym masz problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 wiem ale exclife chciał plik gm6 lub gmd czyli cały kod źródłowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Ja też zrobiłem taką gre ale ja naprawde coś w niej zmieniłem :) i niema wniej wielu błędów a pozatym to to jest moja pierwsza gra od 2 lat a kariere gangstera oceniam na 1-/10 !! moją gre bym ocenił na 3/10 :D w KG niema misji i to jest jeden z największych buluw ... ehhh Zamieszczam tu swoją produkcje niejest ona dopracowana ale niebędę się tutaj usprawiedliwiał że to alfa albo beta bo i tak już do niej niewruce teraz już robię gierki 3 D :P muza jest troche denna ( z dooma) uważam że techno do niej niepasuje. Jak robiłem wille tą do której idzie wejść to już mi się niechciał dlatego wygląda tak fatalnie a i idzie wchodzić i wychodzić (prawda z trudem) no i niezmieniłem broni na samym początku gry wciśnijce "Q" to uruchomi gre na dobre :) w grze jest moje ośedle :) (gra nieposiada menu) Cholera załącznik jak zawsze mie niedziła no i email też jak co to mogę przesłać na gg :) 7815080 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 ty hobik się tak nie wymądrzaj ja mam wersję bez błędów ale na kompie a tak wogóle to ja też mogę napisać że zrobiłem coś w stylu san andreas a zaś napisać że nie mogę wysłać załącznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 7815080 prześle ci przez gg a zresztą wieczorem prześle to kumplowi i on to wsadzi na jakiś server a ja zrobiłem coś w stylu Drivera na GBC tyle że morzna opuścić pojazd to tyle to dawaj tutaj wersje bez błdów mondralo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 I po co się kłócicie :P Ale obecna Kariera Gangstera no to jednak jest klapa, trzeba było poczekać trochę zanim wrzucisz ją, no ale cóż czekam na wersje bez błędów. P.S. Każda gra ma błędy lub by można coś poprawić, gry bez błędów nie istnieją. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się