trolu122 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 w eventach w other jest animation end. ja chce w stapie dać GML if animation_end to coś tylko nei wiem jak to zapisac bo nie ma takiej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 if ( round(image_index) == image_number ) ... chyba jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 GML if(image_index>=image_number) { <kod animation end> } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 wtf? jakie animatione end? jaki klocek? Weź wyjaśnij problem, a nie 'jak w temacie'... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 w eventach w other jest animation end. ja chce w stapie dać GML if animation_end to coś tylko nei wiem jak to zapisac bo nie ma takiej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Napisaliśmy z psichixem przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 a moge prosic o wytłumaczenie któregos z tych kodów bo nie rozumie ;/ moze opisze dokładnie problem: jest glut który ma skakać, ale żeby ładnie to wyglądąło ma to wyglądac tak 1-glut idzie ma animacje chodu 2- kiedy licznik random określający skok przybierze jakąs wartość skok sie uwaktywnia i animacja gluta zmienia sie na odrywającą sie od ziemi - glut sie wydłuża ale nadal jest przyssany do podłoża 3- animacja odrywania sie kończy glut przybiera animacje szybowania (jest wydluzony i merda ogonkiem tak bezwładnie w powietrzu) i vspeed-=np.10 4 - glut leci i spada, kiedy styka sie z podłozem animacja zmienia sie na przyczepiania do podłoza (taka jak odrywanie tylko na odwrót) glut przyssany do podłoza skraca sie zbijając sie w kupe i gdy ta animacja sie skonczy znowu przybiera animacje ruchu idzie to zrozumiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 :mellow: ehh... Zapożyczę kod PsychiXa: GML if(image_index>=image_number) { <kod animation end> } if - instrukcja warunkowa if. image_index - używana w tej chwili klatka animacji image_number - ilość klatek w animacji obiektu. Chyba więcej nie muszę tłumaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Wartość image_index zwieksza sie co step o wartosc image_speed. A klatki zmieniaja sie wtedy gdy image_index jest liczba calkowitą ( nie ulamkiem ). Tak powstaje animacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 animation end! to jest event a nie kod, chodź można go zapisać tak jak zrobił to psichix. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jest przecież do tego program "z klocków na kod" nie da sie go użyć?? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jest przecież do tego program "z klocków na kod" nie da sie go użyć?? :/ Kolejny cytat. Już widzę ten twój silnik 3d ;/ Nie ma takiego klocka animation end, jest tylko EVENT animation end... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Listopada 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jak czytam te wypociny to się zastanawiam, czy faktycznie nie napisać książki o Game Makerze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 A książka o GM by sie przydała :) Harvester: Projekt tego silnika został wstrzymany ;/ wiec nie ma co narazie krytykować <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 moze jakis mistrz zrobi mi przykład :) ? bedą credisty :) gnysek zamiast ksiązke pisać mógłbys zrobic przykład prosze :D tylko tego całego co napisałem kombinuje cos wyskrobać ale nie udaje mi sie :/ najwyżej zrobie bez tego ale fajniebybyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Odpowiedź niejeden raz przewinęła się przez ten temat, a ty jej niezauważyłeś. Ale nie, ty chcesz na złotej tacy podane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 zauważyłem, myslałem ze jak bede miał to, to mi wystarczy i sobie poradze ale to nie jest taka łatwa sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Czego nie rozumiesz? Wrzucasz to do stepa i jazda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 to ok ale chodzi mi o to: 1-glut idzie ma animacje chodu 2- kiedy licznik random określający skok przybierze jakąs wartość skok sie uwaktywnia i animacja gluta zmienia sie na odrywającą sie od ziemi - glut sie wydłuża ale nadal jest przyssany do podłoża 3- animacja odrywania sie kończy glut przybiera animacje szybowania (jest wydluzony i merda ogonkiem tak bezwładnie w powietrzu) i vspeed-=np.10 4 - glut leci i spada, kiedy styka sie z podłozem animacja zmienia sie na przyczepiania do podłoza (taka jak odrywanie tylko na odwrót) glut przyssany do podłoza skraca sie zbijając sie w kupe i gdy ta animacja sie skonczy znowu przybiera animacje ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się