Skocz do zawartości

Zablokowane JWorms: Demo


Jaklub

JWorms  

92 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Kontynuować projekt?

    • YASE
      76
    • Nie, wystarczą oryginalne wormsy
      10
    • Nie, gra ssie
      2
    • Nie, autor mi nie pasuje ;]
      4


Rekomendowane odpowiedzi

Dla odmiany powiem coś o dźwięku. No więc głosy są dobrze dobrane ale razi mnie to iż dźwięki mają zróżnicowaną jakość i zróżnicowany poziom głośności, niektórych głosów w ogóle nie słychać inne są zdecydowanie z głośne w stosunku do poprzednich, no i ta różnica jakości wyraźnie słychać że niektóre buczą inne trzeszczą a jeszcze inne są w porządku, bynajmniej na moich 60 Watowych głośnikach.

Głosy - może tak, ale u mnie ta różnica nie jest wyraźna. Poza tym, odzywki zawsze można wymienić. Co do dźwięków, też raczej nie mam problemów.

więc chciałbym zobaczyć Twój naprawde duży projekt (chocby nowy shoball cy cos

JWorms jest większym projektem niż Shoball (choć tego drugiego jeszcze zamierzam reaktywować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A mi gra w ogóle nie działa. Generuje bardzo długo teren i jak dam START, to pokazuje się coś takiego:

failgf6.png

Nic się wtedy nie da zrobić, próbowałem naciskać różne przyciski, nic nie działa. Tak więc, testować nie mogę na razie. A jak ruszam myszką, to wyjeżdżam poza ten taki czarny prostokąt z białymi cusiami rysowanymi w paint i widzę niebo, ale to mi nic nie daje, bo tylko trochę nieba widzę i nic więcej.

 

Miałem coś takiego,ale tylko raz.

 

@topic:

 

Gra jest świetna jak dotąd nie zayważyłem bugów oprócz tego opisanego w górze ;) ,ocena:5/5

 

Pierwszy 4 letni. Był problem z generowaniem terenu - robiły się takie malutkie kwadraciki nad terenem.

Wormsy nie miały przezroczystości (wspomniane już)

 

Trzeba mu dokręcić większy ram,lepszą grafikę i dużą pamięć to będzie git,mój komputer jest 6 letni i wszystko jest git bo ma dużo ramu i pamięci(to zadziała nawet pszy słabym procesorze bo mój komputer ma właśnie słaby procesor ale generowanie było git).Mówiliście chyba że trzeba wyłączyć zbędne programy,miałem chyba z 2 niepotrzebne programy i wszystko działało jak należy.Widzicie,nie trzeba sobie kupować za jakieś 2000zł super hiper komputer,wystarczy zmodyfikować stary ;) (mam nadzieje że mnie wysłuchaliście).Przepraszam za Double Post(podwójny post) i powtarzający się wyraz git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawde zacnie się prezentuje :) Bardzo ładnie jak narazie. Bugów nie zauważyłem, wszystko śmiga, ale nie do końca... Ale o tym wspomniał Propa :

ej ale koniecznie popraw to ze przywalilem robakowi z bazooki a pocisk przelecial sad.gif strasznie bezsensowne to sad.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Projekt stanął pod znakiem zapytania. Bugi po prostu mnie przygniatają (choć przyznam, że odrobina motywacji mogłaby umożliwić ich usunięcie nawet w 1 weekend). Założyłem ankietę, głosujcie.

 

btw. Jeśli będę kontynuował projekt, możecie liczyć na lepsze testowanie z mojej strony - właśnie odwirusowałem słabszego kompa i występuje tam bug z zielonymi otoczkami robali (co umożliwia usunięcie buga bez mas dem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaklub ta gra naprawdę jest extra! Bugi, bugi każdy zwala na te bugi! Nie pier...nicz mi tu tylko weź się do roboty! To tak dla motywacji :) Oczywiście kontynuuj projekt, bo jest naprawdę niezły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testować może tylko ten, komu występuje jeden z poniższych bugów:

- komunikat o błędzie z global.message

- robale się klinują itp.

- zielone ramki wokół robaków

Nie ma potrzeby testerów z megakompami, bo właściwie nic mi to nie da. Kto ma jeden z tych błędów i chce dostać testowy exe, niech pisze posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ankieta mówi sama za siebie ;)

Ale czy taka motywacja wystarczy ?

 

No YoYoGames napewno miała by bardzo wysokie noty.

A jak nie to można dać linka w newsie na stronie i prosić userów o wstawianie sześciu gwiazdek ;)

 

Zrób to dla chwały i sławy cholera bo to dobry projekt !

 

E:

Poza tym, z portali można zrezygnować.

Z własnym wormsem wczytywanym z pliku również.

Gry to nie zabije.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie, nie, nie zgadzam się, żeby projekt upadł. Była to jedna z moich najbardziuej (ulubionych/oczekiwanych) gier na gmclanie :(

Jeżeli projekt upadnie to (...) się zemszczę... ;P

Gra ma bugi, ale która ich nie ma! Najlepiej bierz się od razu do roboty, a za dotychczasowe osiągnięcia gratuluję :thumbsup:

 

PS. MY CHCEMY WORMSY W GMIE!!

 

E: Ups... byłem już wściekły, więc zmieniłem posta... sorx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie, nie, nie zgadzam się, żeby projekt upadł. Była to jedna z moich najbardziuej (ulubionych/oczekiwanych) gier na gmclanie :(

Jeżeli projekt upadnie to zostanę największym Bagnem, największym Tuxmanem, największym Bigsharkiem jakiego znał świat i się zemszczę... ;P

Gra ma bugi, ale która ich nie ma! Najlepiej bierz się od razu do roboty, a za dotychczasowe osiągnięcia gratuluję :thumbsup:

 

PS. MY CHCEMY WORMSY W GMIE!!

Obrażasz mnie, synu. Nie bawiliśmy się razem w piaskownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy taka motywacja wystarczy ?

Chyba.

No YoYoGames napewno miała by bardzo wysokie noty.

Wrzucę to na yoyo kiedy pozbędę się najważniejszych bugów.

Jeszcze jak się użyje blowtorcha to pojawiają się czarne kwadraty i kilnuje to nie które wormsy ( tylko te, które są w kwadracie).

SCREEN

Poza tym, z portali można zrezygnować.

... no.

Z własnym wormsem wczytywanym z pliku również.

Za dużo zmian zrobiłem w tym kierunku.

 

ps. Rozmyśliłem się z podsyłania gry testerom (na szczęście jeszcze nie zostali zatrudnieni). Jak gra będzie woolno, ale poprawnie działała na moim starym gruchocie, wystarczy.

 

edit: Wprowadziłem skiny w png, co oznacza, że skiny będą duużo mniejsze i problem z ramkami wokół robali jest prawdopodobnie zażegnany (przeźroczystość zawarta w skinach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mnie sie tam projekt podoba, w twojej sygnaturce nie widze ze projekt upadl, bo jest dalej w projektach :D

Fajnie sie we 2 gra w 1 demko, zmienilem karte i dziala :D

PS

Everybody dance now! dum, dum dum dum dum, dum dum dum dum, dum dum dum, everybody dance now!

Taki taniec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

ze względu na to, że zwyczajnie nie chce mi się nad tym już pracować, a multiplayer jest koniecznością, daję wam demówkę z sieciowym multiplayerem.

nie testowana na kilku komputerach, więc może w ogóle nie działać (to raczej nie jest możliwe), ale ogromne/duże/średnie/małe lagi są pewne.

radzę nie rozłączać się w czasie gry, po prostu gra się popsuje (jeśli ktoś chce wyjść, niech poczeka i użyje w swojej turze "broni" Surrender, później może się spokojnie rozłączyć)

jeśli turze jednego z wrogów nagle wszystko zaczyna wariować, oznacza to, że rozłączył się serwer.

raportować które bronie działają źle.

z gry tymczasowo (?) usunięte zostały palnik i dynamit, bo działały źle.

daję wam to po to, by sprawdzić, czy jest w ogóle sens nad tym się męczyć dalej

 

http://www.uploader.pl/?d=2CFFE1881

EDIT: 39dll potrzebny do grania - http://www.uploader.pl/?d=FFAB4AE21

 

STEROWANIE:

wszystko takie jak w poprzednich wersjach, ale:

page down - pokaż/schowaj czat

page up - jeśli czat jest wyświetlany, pisz na nim (wyłącza/włącza sterowanie)

enter (podczas pisania na czacie) - wyślij wiadomość (włącza sterowanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...