M@ILOSZ Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Czy da się sprawdzić który z obiektów jest bliżej? Ale są to te same obiekty, tzn jeden obiekt ale kilkukrotnie ustawiony na planszy. Wiem że jest funkcja min ale jak to zrobić na takich samych obiektach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 GML instance_nearest(nazwa_obiektu); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 I jak to teraz... Bo nie do końca wiem co z tym zrobić. Co na przykład zrobić żeby obiekt a poleciał w stronę najbliższego obiektu b?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 GML blabla=instance_nearest(object_be) direction=point_direction(x,y,blabla.x,blabla.y) speed=2 Coś w tym guście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 ale co? powinno być: GML ID = instance_nearest( x , y , object ) direction = point_direction( x , y , ID.y , ID.y ) speed = 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 sorry, mój błąd, już działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 nie, to nie Twoja wina. Japanstache nie wpisał reszty argumentów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 @up No wiem, ale przecież w game makerze na dole pisze jakie argumenty ma dana funkcja i jak bym tylko spojrzał to bym sobie poradził. A teraz mam jeszcze jedno pytanko: jak sprawdzić ile jest tych obiektów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 GML instance_count ten kod mozesz wyswietlic. Tak jak np. w przykładzie miotacz ognia :) @DOWN : Lenina kod lepszy, bo mój sprawdza wszystkie obiekty a Lenina ten wybrany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 GML instance_number(object) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi