Skocz do zawartości

Wiedźmin: Klątwa Erengardu


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

Wiedźmin : Klątwa Erengardu

 

Platformowy RPG , fantasy .

 

Autorzy :

 

Pomysł : Nirvana(czyli ja)

Programowanie : Nirvana(czyli ja)

Fabuła : Lopez

Grafika : Narazie tylko ja

Dodatkowa pomoc(np. efekt krwi itp...) : Narazie nikt

Muzyka : Grzegorz Ciechowski z Filmu "Wiedźmin"

 

Beta versji testowej : https://gmclan.org/up2856_3_wiedzmin_beta_of_test.html

 

 

Tu dużo info : http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&...&comments=1

 

Nie ma jeszcze nic wiele a fabuła jest podczas twożenia więc wiele nie pisze . Wiadomo że będzie o Geralcie .

 

Ale będę dawał informacje na bierząco .

 

Pierwszy screen : http://www.gamedev.pl/screens/fb08a535530c...4dc39dbad89.jpg

 

Pierwszy filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=uDPnZuGSehg

 

2 filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=qd3tAu8mwdM

 

Najnowszy filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=mfKxQxIyFRM

 

 

ERENGARD :

 

Wiele lat przed powstaniem Wiedźminów ...

 

 

Góry Amell , Twierdza Erengard ...

Miasto spokoju i dostatku .

Mieszkańcy niczym się nie martwili , żyli w zgodzie ...

 

 

Nic nie zapowiadało tragedii która tam zaszła .

 

 

Pewnej nocy nad Erengardem rozpętała się ogromna burza , wielkie fale uderzały o

urwiska , a z wnętrza miasta wydobywały się straszne krzyki .

 

 

Na drugi dzień miasto ucichło . Znikło wszelkie życie .

Nikt się już nie odważył tam wejść...

 

 

Od tamtej pory co noc słychać z miasta wrzaski i krzyki ludzi

jakby ich coś rozszarpywano...

 

 

Ludzie mawiają , że to zmarli czują ciągle ból jaki im zadano przed śmiercią ...

 

 

Po wielu latach , Erengard zamienił się w zburzoną , ponurą cytadelę .

Każdy oddział który tam wysłano nie wrócił .

Tej samej nocy krzyki z cytadeli były jeszcze głośniejsze ...

 

 

Legenda głosi , że Erengard został zbudowany na cmentarzysku

dla najgorszych zbrodniarzy i że to oni dalej mordują kolejne ofiary ...

 

 

Najdziwniejsze jest to że dzień przed tą tragedią , władca Erengardu

odsprzedał twierdzę nieznanemu kupcowi , za kamień chłodnego ognia ,

który ukrył go jeszcze gdzieś w podziemiach klasztornych miasta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiem o tych skillach , na 1-5 lvl będą tylko 4 combosy (na filmiku są 2) i będzie się rozwijać postać , im wyższy stopień tym więcej kombosów ,

sprubuje zrobić tak że np. na 15 lvl będzie można robić kombosy w nieskończoność tylko że będzie trzeba je dobże wciskać .

 

a to skrót 1/4 żeczy co mam zamiar dorobić :

 

Będę się starał aby każda walka miała w sobie mnóstwo akcji , dynamiki , szybkości , porobie jakieś drągi na domach na których będzie można robić jakieś triki (jak w prince of persia na komórkę) jakieś przedmioty do popchnięcia , odcięcia , 2 tryby walki (styl na 1 przeciwnika i na kilku) wielki świat który będzie można odrazu cały zwiedzić jak w gothicu , ale potwory na to nie pozwolą za szybko .

Mnóstwo zadań pobocznych , npców , tryb party , Tryb dnia i nocy itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak będzie narazie wyglądała trawa , ale jest testowa więc zobaczymy jak się spisze ...

 

http://www.gamedev.pl/screens/285ecef48eb4...22f5c16d347.jpg

 

http://www.gamedev.pl/screens/10734e40c798...7e03af5d885.jpg

 

Edit : A i nowy filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=qd3tAu8mwdM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna gierca na podstawie mojej ulubionej sagi ;)

Podobają mi sie te ciosy i kopniaki, ale widze ze walka jest mimo wszystko nieco monotonna, dodaj uniki, jak dobrze sparuje sie cios typek sie przewraca i mozna go bezstresowo dobić itp. Uniki + pare kombosów i będzie elegancko.

A grafika mi sie nawet podoba, trawa dobra, ale moglbys dodac ja tez jakby przed bohaterami, na mniejszym depth czy coś.

EDIT.

I dodaj jakiś etap w którym gramy Ciri ;D

no albo chociaż yenefer ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kombosami zajmę się w weekend , postatram dodać ich narazie tylko z 8 i drógi styl walki na kilka przeciwników też 8 kombosów , bloki to dodam moze jeszcze dzisiaj .

 

jak dobrze sparuje sie cios typek sie przewraca i mozna go bezstresowo dobić

 

Dorobiłbym tego jeszcze sporo ale każda załadowana animacja to obciążenie dla procesora .

A zaczynałem tę grę robić w żucie izometrycznym , ale tam musiało być po 8 animacji każdego ruchu , no i jak był załadowany sam "Geralt" i goblin to już zżerało 200 ramu :P dlatego przerzuciłem się na 2D i narazie wygląda to całkiem ładnie :P , chyba lepiej ze tak zrobilem ...

 

Na filmiku czasem widać że goblin wykonuje blok ...

 

Edit :

 

Kombosy wykonuje się podobnie jak w grach propy (pierwszy atak na ctrl a potem w odpowiednim momęcie nadusić na jakąś z strzałek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy screen , o wiele więcej ruchomego otoczenia ...

 

http://www.gamedev.pl/screens/9480af5cac72...a74a26dc8f4.jpg

 

Nie wiedzialem ze to odpadnięcie łba wygląda tak efektownie :jezor:

Zaraz nakręce następny filmik .

 

EDIT :

 

Łeee... sorry za doubleposta , nie zauważyłem że ja pisałem ostatni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorobiłbym tego jeszcze sporo ale każda załadowana animacja to obciążenie dla procesora .

A zaczynałem tę grę robić w żucie izometrycznym , ale tam musiało być po 8 animacji każdego ruchu , no i jak był załadowany sam "Geralt" i goblin to już zżerało 200 ramu :P dlatego przerzuciłem się na 2D i narazie wygląda to całkiem ładnie :P , chyba lepiej ze tak zrobilem ...

 

Na filmiku czasem widać że goblin wykonuje blok ...

no ale wlasnie blok powinien mieć zdecydowanie większy sens :P mówie pokombinuj ui dodaj geraltowi zasłanianie się takie które naprawdę daje przewagę - i bedzie duzo duzo duzo lepiej. Np coś ala to w sparcie pasowałoby idealnie wg mnie.

A jak już nie masz izometrii to tym bardziej :P

BTW.

jak pisałeś w shoutboxie - racja teraz wygląda to żywiej, i bardzo dobrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za prędko , może za 4 tygodnie to pierwsza wersja do grania będzie ...

 

Edit : (20.10.08r.)

 

Z poprzedniego tematu : co mam zrobić bym nie naruszył praw autorskich , (fabuła będzie o czymś innym niz w filmie/grze)

 

Skończyłem robić tryb dnia i nocy :

 

http://www.gamedev.pl/screens/7b1b5ba66e12...cbdf555a7f0.jpg

 

Edit : (21.10.08r.)

 

Przypominam że szukam grafika do pasków zdrowia , loga , interface , napisów i buttonów ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ok to dam już ten wstęp o Evengardzie :

 

ERENGARD :

 

 

Wiele lat przed powstaniem Wiedźminów ...

 

 

Góry Amell , Twierdza Erengard ...

Miasto spokoju i dostatku .

Mieszkańcy niczym się nie martwili , żyli w zgodzie ...

 

 

Nic nie zapowiadało tragedii która tam zaszła .

 

 

Pewnej nocy nad Erengardem rozpętała się ogromna burza , wielkie fale uderzały o

urwiska , a z wnętrza miasta wydobywały się straszne krzyki .

 

 

Na drugi dzień miasto ucichło . Znikło wszelkie życie .

Nikt się już nie odważył tam wejść...

 

 

Od tamtej pory co noc słychać z miasta wrzaski i krzyki ludzi

jakby ich coś rozszarpywano...

 

 

Ludzie mawiają , że to zmarli czują ciągle ból jaki im zadano przed śmiercią ...

 

 

Po wielu latach , Erengard zamienił się w zburzoną , ponurą cytadelę .

Każdy oddział który tam wysłano nie wrócił .

Tej samej nocy krzyki z cytadeli były jeszcze głośniejsze ...

 

 

Legenda głosi , że Erengard został zbudowany na cmentarzysku

dla najgorszych zbrodniarzy i że to oni dalej mordują kolejne ofiary ...

 

 

Najdziwniejsze jest to że dzień przed tą tragedią , władca Erengardu

odsprzedał twierdzę nieznanemu kupcowi , za kamień chłodnego ognia ,

który ukrył go jeszcze gdzieś w podziemiach klasztornych miasta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...