Nirvan Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Wiedźmin : Klątwa Erengardu Platformowy RPG , fantasy . Autorzy : Pomysł : Nirvana(czyli ja) Programowanie : Nirvana(czyli ja) Fabuła : Lopez Grafika : Narazie tylko ja Dodatkowa pomoc(np. efekt krwi itp...) : Narazie nikt Muzyka : Grzegorz Ciechowski z Filmu "Wiedźmin" Beta versji testowej : https://gmclan.org/up2856_3_wiedzmin_beta_of_test.html Tu dużo info : http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&...&comments=1 Nie ma jeszcze nic wiele a fabuła jest podczas twożenia więc wiele nie pisze . Wiadomo że będzie o Geralcie . Ale będę dawał informacje na bierząco . Pierwszy screen : http://www.gamedev.pl/screens/fb08a535530c...4dc39dbad89.jpg Pierwszy filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=uDPnZuGSehg 2 filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=qd3tAu8mwdM Najnowszy filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=mfKxQxIyFRM ERENGARD : Wiele lat przed powstaniem Wiedźminów ... Góry Amell , Twierdza Erengard ... Miasto spokoju i dostatku . Mieszkańcy niczym się nie martwili , żyli w zgodzie ... Nic nie zapowiadało tragedii która tam zaszła . Pewnej nocy nad Erengardem rozpętała się ogromna burza , wielkie fale uderzały o urwiska , a z wnętrza miasta wydobywały się straszne krzyki . Na drugi dzień miasto ucichło . Znikło wszelkie życie . Nikt się już nie odważył tam wejść... Od tamtej pory co noc słychać z miasta wrzaski i krzyki ludzi jakby ich coś rozszarpywano... Ludzie mawiają , że to zmarli czują ciągle ból jaki im zadano przed śmiercią ... Po wielu latach , Erengard zamienił się w zburzoną , ponurą cytadelę . Każdy oddział który tam wysłano nie wrócił . Tej samej nocy krzyki z cytadeli były jeszcze głośniejsze ... Legenda głosi , że Erengard został zbudowany na cmentarzysku dla najgorszych zbrodniarzy i że to oni dalej mordują kolejne ofiary ... Najdziwniejsze jest to że dzień przed tą tragedią , władca Erengardu odsprzedał twierdzę nieznanemu kupcowi , za kamień chłodnego ognia , który ukrył go jeszcze gdzieś w podziemiach klasztornych miasta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 fajniście :D tylko dodaj jakieś inne skille, bo takie uderzanie ciągle tak samo może się robić nudneee... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Poćwicz nad animacją. Postacie wychodzą ci bardzo sztywne. Poza tym, grafika za dobrze nie wygląda. Gra może być dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Właśnie!.. jak Marek mówił, uderzanie staje się monotonne, więc trzeba by jakoś "urozmaicić" walkę. Po za tym, zapowiada się ciekawie.. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Wiem o tych skillach , na 1-5 lvl będą tylko 4 combosy (na filmiku są 2) i będzie się rozwijać postać , im wyższy stopień tym więcej kombosów , sprubuje zrobić tak że np. na 15 lvl będzie można robić kombosy w nieskończoność tylko że będzie trzeba je dobże wciskać . a to skrót 1/4 żeczy co mam zamiar dorobić : Będę się starał aby każda walka miała w sobie mnóstwo akcji , dynamiki , szybkości , porobie jakieś drągi na domach na których będzie można robić jakieś triki (jak w prince of persia na komórkę) jakieś przedmioty do popchnięcia , odcięcia , 2 tryby walki (styl na 1 przeciwnika i na kilku) wielki świat który będzie można odrazu cały zwiedzić jak w gothicu , ale potwory na to nie pozwolą za szybko . Mnóstwo zadań pobocznych , npców , tryb party , Tryb dnia i nocy itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Będą runy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 znaki ? tak , bodajże 4 . I nie wiem jak zrobić do tego pasującą i efektowną krew :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Hah... krew w widoku platformowym?.. Życzę powodzenia. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Zrób jakieś kombosy np. A+S+D to robi jakiś super atak i żeby szybciej chodził bo się wlecze :jezor: a nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 no jak schowa miecz to biega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 aha sorry nie zauważyłem Ps: I zrób jakiś Ekwipunek z miksturami i innymi mieczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Pomyśleć, że jeszcze nikt nie zaczął krzyczeć o prawach autorskich, GMClan naprawdę się zmienia ^_^ Rób, rób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 mam nadzieje że będą jakieś potworki a nie tylko te...orki? (nie czuje że rymuje) a i zrób realistyczne skakanie bo to narazie takie se a i zrób że w ramach uniku Geralt robi robi salto no i jak jesteś w mieście to parkour jak w Assinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Super!!!!!!! ;D prezentuje sie swietnie :D tylko szkoda ze caly czas robisz gry praktycznie na tym samym silniku, nudza sie troszke ;P , ale to wyglada Ładnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Ja mam nadzieję cichą na zmianę grafiki w następnych projektach. Już się powoli nudzi a i pasuje średnio. Poza tym, może być ciekawe:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Tak będzie narazie wyglądała trawa , ale jest testowa więc zobaczymy jak się spisze ... http://www.gamedev.pl/screens/285ecef48eb4...22f5c16d347.jpg http://www.gamedev.pl/screens/10734e40c798...7e03af5d885.jpg Edit : A i nowy filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=qd3tAu8mwdM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Czy wszystkie twoje gry są na tym samym silniku i opierają się na tym samym ? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 ta gra będzie trochę(lub o wiele) bardziej urozmaicona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Aj tam, ja już zaczynam powoli gry Tytana rozróżniać - znaczy się, nie jest źle i może być nawet dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 kolejna gierca na podstawie mojej ulubionej sagi ;) Podobają mi sie te ciosy i kopniaki, ale widze ze walka jest mimo wszystko nieco monotonna, dodaj uniki, jak dobrze sparuje sie cios typek sie przewraca i mozna go bezstresowo dobić itp. Uniki + pare kombosów i będzie elegancko. A grafika mi sie nawet podoba, trawa dobra, ale moglbys dodac ja tez jakby przed bohaterami, na mniejszym depth czy coś. EDIT. I dodaj jakiś etap w którym gramy Ciri ;D no albo chociaż yenefer ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Na razie fajnie wszystko wygląda i tak jak wszyscy mówią gdybyś dodał pare nowych kombosów. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 kombosami zajmę się w weekend , postatram dodać ich narazie tylko z 8 i drógi styl walki na kilka przeciwników też 8 kombosów , bloki to dodam moze jeszcze dzisiaj . jak dobrze sparuje sie cios typek sie przewraca i mozna go bezstresowo dobić Dorobiłbym tego jeszcze sporo ale każda załadowana animacja to obciążenie dla procesora . A zaczynałem tę grę robić w żucie izometrycznym , ale tam musiało być po 8 animacji każdego ruchu , no i jak był załadowany sam "Geralt" i goblin to już zżerało 200 ramu :P dlatego przerzuciłem się na 2D i narazie wygląda to całkiem ładnie :P , chyba lepiej ze tak zrobilem ... Na filmiku czasem widać że goblin wykonuje blok ... Edit : Kombosy wykonuje się podobnie jak w grach propy (pierwszy atak na ctrl a potem w odpowiednim momęcie nadusić na jakąś z strzałek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Nowy screen , o wiele więcej ruchomego otoczenia ... http://www.gamedev.pl/screens/9480af5cac72...a74a26dc8f4.jpg Nie wiedzialem ze to odpadnięcie łba wygląda tak efektownie :jezor: Zaraz nakręce następny filmik . EDIT : Łeee... sorry za doubleposta , nie zauważyłem że ja pisałem ostatni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Dorobiłbym tego jeszcze sporo ale każda załadowana animacja to obciążenie dla procesora . A zaczynałem tę grę robić w żucie izometrycznym , ale tam musiało być po 8 animacji każdego ruchu , no i jak był załadowany sam "Geralt" i goblin to już zżerało 200 ramu :P dlatego przerzuciłem się na 2D i narazie wygląda to całkiem ładnie :P , chyba lepiej ze tak zrobilem ... Na filmiku czasem widać że goblin wykonuje blok ... no ale wlasnie blok powinien mieć zdecydowanie większy sens :P mówie pokombinuj ui dodaj geraltowi zasłanianie się takie które naprawdę daje przewagę - i bedzie duzo duzo duzo lepiej. Np coś ala to w sparcie pasowałoby idealnie wg mnie. A jak już nie masz izometrii to tym bardziej :P BTW. jak pisałeś w shoutboxie - racja teraz wygląda to żywiej, i bardzo dobrze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Filmik ... znowu jakość niezbyt wysoka ... http://pl.youtube.com/watch?v=_yIpt25VOBs Przez to że Fraps zgrywa filmiik który trwa 2 minuty a zajmuje 4 GB , a potem w Windows movie maker takie duże rozmiary jak 30mb muszę zmniejszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Tak jak Ludzix powiedział a masz prawa autroskie? Ja bym ci radził zmienić nazwe gry i gł. bohatera ( i będzie git) , ale ogólnie gra pokazuje dobry poziom, i trzymam za słowo z twoimi zapewnieniami :) Dałbyś jakąś alfe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Gdzie tą alfe ? Na drzewa i te krzaki które są przed bochaterem ? W nich jest juz ustawione alpha ... Co bym musiał zrobić aby nie naruszyć praw autorskich ? (Fabuła będzie zupełnie o czymś innym niż w filmie czy grze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Z tą alfą to chyba o demko chodziło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Nie za prędko , może za 4 tygodnie to pierwsza wersja do grania będzie ... Edit : (20.10.08r.) Z poprzedniego tematu : co mam zrobić bym nie naruszył praw autorskich , (fabuła będzie o czymś innym niz w filmie/grze) Skończyłem robić tryb dnia i nocy : http://www.gamedev.pl/screens/7b1b5ba66e12...cbdf555a7f0.jpg Edit : (21.10.08r.) Przypominam że szukam grafika do pasków zdrowia , loga , interface , napisów i buttonów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Ok to dam już ten wstęp o Evengardzie : ERENGARD : Wiele lat przed powstaniem Wiedźminów ... Góry Amell , Twierdza Erengard ... Miasto spokoju i dostatku . Mieszkańcy niczym się nie martwili , żyli w zgodzie ... Nic nie zapowiadało tragedii która tam zaszła . Pewnej nocy nad Erengardem rozpętała się ogromna burza , wielkie fale uderzały o urwiska , a z wnętrza miasta wydobywały się straszne krzyki . Na drugi dzień miasto ucichło . Znikło wszelkie życie . Nikt się już nie odważył tam wejść... Od tamtej pory co noc słychać z miasta wrzaski i krzyki ludzi jakby ich coś rozszarpywano... Ludzie mawiają , że to zmarli czują ciągle ból jaki im zadano przed śmiercią ... Po wielu latach , Erengard zamienił się w zburzoną , ponurą cytadelę . Każdy oddział który tam wysłano nie wrócił . Tej samej nocy krzyki z cytadeli były jeszcze głośniejsze ... Legenda głosi , że Erengard został zbudowany na cmentarzysku dla najgorszych zbrodniarzy i że to oni dalej mordują kolejne ofiary ... Najdziwniejsze jest to że dzień przed tą tragedią , władca Erengardu odsprzedał twierdzę nieznanemu kupcowi , za kamień chłodnego ognia , który ukrył go jeszcze gdzieś w podziemiach klasztornych miasta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się