Makary155 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Nieźle sie zapowiada. Moje pomysły: -Powódź. Jednorazowo podwyższa poziom wody(Worms 4) -Coś na kształt topora z WWP (miecz, nóż?) Zabiera połowę hp robala. -Zamiast dynamitu można dać ładunek TNT (kilka dynamitów złączonych ze sobą i zegarem) -Wyrzutnia ostrzy -Granat gazowy -Rakieta biologiczna(bazooka+trucizna) -Mina zbliżeniowa(jeśli robal jest za blisko miny to ta go goni) -Mina latająca(na tych z jetpackiem lub liną) -Granat grawitacyjny(min obrażenia, max odrzut) -Miotacz ognia -Miotacz ścieków(trucizna) itd. mam dużo pomysłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Ninja Trick - robal wystrzeliwuje się w stronę ściany/podłoża/sufitu, po odbiciu: a) pędzi w stronę najbliższego robala i po zderzeniu zabiera mu 50HP; B) traci 5HP i odbija się dalej (odbicie = -5HP), dopóki nie trafi w jakiegoś robala. Zadaje 75 pkt obrażeń. Earth Worm - pocisk leci pod ziemią, a gdy z niej wyjdzie - wybucha, zadając (jeśli trafił) 25 pkt obrażeń. Acid Rain - jednorazowy opad zielono-fioletowych kropli kwasu na całą mapkę. Tylko na otwartych przestrzeniach. Przeżera ziemię, a robale doznają 50 pkt obrażeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 @Pieter: W teori każdy sobie może, gorzej z praktyką... Jak masz tak wielką wyobraźnię, to daj jakieś konkrety. @Zalu: Spójrz na pierwszy post. @Makary: Niezbyt ciekawe te pomysły. @Matthew: Ninja Trick - kiepskie, Earth Worm - nie podoba mi się, Acid Rain - za mocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Napalm -wiadomo co,przeżera ziemie i pali wormsy.Nie gaśnie przez 5 s.(za 1 sekunde obrażenia 5-20) Baseball - robak podchodzi do drugiego i bum - przeciwnik odlatuje ( - 15HP) Side Warp - gracz przez 2 tury steruje przeciwnikiem,a komp graczem (musi być rzadka 10% wystąpienia na planszy) Glass of water - robaczek wypija i dostaje 10hp Silent Night - bomba podziemna,samonaprowadzająca; -30hp Ground Defence - robak zakopuje się w ziemi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 @Adam: - Napalm - może. - Baseball - już jest w grze (jest widoczny na trailerze - nie oglądało się do końca?). - Side Warp - nie. - Glass of water - nie podoba mi się. - Silent Night - ? (poza tym nazwa - cicha noc?!) - Ground Defence - a wiertara i palnik to co? Pies? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 - Ground Defence - a wiertara i palnik to co? Pies? no tak ale jemu chyba chodziło o coś typu zamrożenie z worms 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Shuriken Slash - robal rzuca pięcioma shurikenami. Każdy shuriken zadaje 25 pkt obrażeń. Shurikeny, które wbiją się w ziemię, zostają, a wejście na nie zabiera 5HP. Helpy Hand - robal teleportuje się do najbliższego sojuszniczego robala MegaShotgun - bardzo duży odrzut, bardzo duże obrażenia. GravityHole - przyciąga pobliskie robale do jej wnętrza. Działa do końca trwania tury, po czym wybucha nie zadając obrażeń, ale rozrzucając przyciągnięte robale. Jednorazówka. @Jaklub: Acid Rain można osłabić przecież. I chodziło mi o duże krople (5-6). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Matthew: GravityHole - może. Zalu: Nikt nie powiedział, że to ma być podobne do Freeze z Worms 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 ja mialem podobny pomysl z gravity hole, tylko ze kurczak :( to jest nie fair Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 cholera. Zróbcie broń , która będzie zabijać wszystkich odrazu >< opanujcie się z tymi pomysłami. Co do piasków , jak ktoś powiedział - było w armageddonach - koktajl. Naprawdę zabójcze jak są mapy do przechodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Może coś z GM'a? Robak wyciąga wielki młotek z logo GM'a i wbija nim wroga w ziemię, ew. odbiera mu tym trochę życia. Dziura ozonowa. Robak wyciąga wszelkiej maści dezodoranty itd. po czym używa ich do stworzenia dziury ozonowej, która rani każdego robaka co turę, np. po 2HP. Niekoniecznie muszą to być dezodoranty, robak może też strzelić jakąś rakietą w niebo. Miotacz ognia? Coś do rozbrajania min? Babcia z bodajże W:A? Fajna była :P Lub skunks... Czy będzie ten charakterystyczny dźwięk, gdy wrogi robak wyleci daleko dzięki uderzeniu kijem bejsbolowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Jaklub mówił, że nie może być broni, które działają przez kilka tur lub są bezużyteczne bez innej broni. Piard - robal puszcza bąka, po czym wylatuje w powietrze a pobliskie robale doznają 25 pkt obrażeń XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gloin Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Disarm - Robal przeciwnika na 1 kolejkę traci losowe bronie z ekwipunku. Surprise Pack - Rzucasz w robala paczkę z niespodzianką (Kinder jajko?) Istnieje szansa, że znajdzie tam apteczkę, albo bombę, która zada mu obrażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 chodź by i nawet sprawdzanie colision_line na długości od zaczepienia do worma, gdy kolizja, to szukamy miejsca kolizji jakoś, pozycje dodajemy do array, przenosimy główny punkt z punktu zaczepienia do tamtego miejsca, a jak będzie wracał to odczytujemy z array dane i wracamy z punktem zaczepienia, proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 to szukamy miejsca kolizji jakoś No właśnie - jak odnaleźć to miejsce kolizji? Mi starczy taka lina, jaka już jest, ale jeśli wam bardzo zależy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Homing Missle ;<. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Homing Missle ;<. Już jest. Nawet na trailerze można go zobaczyć. EDIT: Odpowiedzi na bronie: Nobody: nie Matthew: Za dużo Wario. ;C Gloin: też nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Jestem po prostu pod wrażeniem gdy oglądnąłem trailer nie moge się doczekać gry :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Już jest. Nawet na trailerze można go zobaczyć. EDIT: Odpowiedzi na bronie: Nobody: nie Matthew: Za dużo Wario. ;C Gloin: też nie Homing Missile ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 A, o to chodziło. Poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 a co ze screenem na mojj planszy >:{ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 a co ze screenem na mojj planszy >:{ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 hmm, dziwnie to wygląda, taka ciężko paintowa otoczka i coś w środku ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 W sumie na razie nie wygląda. Przydałoby się zwężenie otoczki + jakieś duperele (czachy, kości) w ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 To jest normalnie Mindfuck!, patrzcie na nazwe zoltego teamu i nazwe robakow :) zaraz sie tym zajme, albo lepiej jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 BTW. jak tak patrze na te robaki, mógł byś im maskę pierdyknąć, żeby nie wisiały tak na skarpach tylko były lekko w ziemi... graficznie ofc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Co do planszy, pretensje do Kleja. @Pieter: Wstawianie nieistniejących obrazków - epic failure. Nowy screen: Plansza wygenerowana przez grę, do tego aktualny wygląd panelu wyboru broni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 pokaż jak działa portal ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gloin Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Prace posuwają się w zaskakującym tempie. Wczoraj lina, dzisiaj generacja terenu... Tylko pogratulować motywacji. BTW: Jakie elementy zamierzasz wprowadzić wkrótce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 BTW: Jakie elementy zamierzasz wprowadzić wkrótce? Jeszcze nie wiem, prawdopodobnie dokończę Air Strike. pokaż jak działa portal ;p Zobaczysz to na następnym trailerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się