Jaklub Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Kolejno, wygląd samego interfejsu jest brzydki, tak jak w menu tak jak i w samej grze. Może prostota też jest zaletą, ale za prosty na pewno nie jest ciekawy. Można krawędzie pozaokrąglać, możesz nawet użyć masek z kanałem alpha by grafika była bardziej "wektorowa". Jak już zmiany grafiki menu to i zmiana całej reszty, tak aby klimatycznie ładnie to do siebie pasowało. No to zacznę poprawiać grafikę, nie ma problemu. że grafika nie była jednakowo ważna w grze jak i jej kod. =D Tzn. "grafika nie była ważna jak kod" czy "grafika nie była ważna, tak jak i kod nie był ważny"? Postujcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 W sensie "grafika nie było tak samo ważna jak jej kod". Wybacz za niedopowiedzenie. =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 po filmiku widać, że fizyka całkiem nieźle jest już dopracowana :) a tak poza tym, to nie za wiele można na nim dojrzeć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 ja powiem tak... gra: pr0! grafika nie najgorsza ;) wybuchy świetne... ale odrzuca mnie muzyka, efekty są wporzo bo zapożyczone ale muza w tle, odpycha mnie... przydało by się coś bardziej dynamicznego... bo gra staje się nudna przy takiej muzyce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 No po filmiku widać, że się napracowałeś. Po wyjściu wersji beta, demo, czy full oczywiście zagram. A co do broni, to może Ładunek Wybuchowy / C4 Pack(Bum Bum (C4) Pack) Działanie - podkładasz taką paczuszkę, walczysz dalej albo kończysz turę. Od następnej masz w broniach taki cuś jak Detonator (? Exploder ?), dzięki któremu możesz to małe niewinne, jak dotąd, zawiniątko zdetonować. Co ty na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Super się prezentuje :) Brawo. Magic Protection- robal podrzuca to,bron wybucha i na około robaczka tworzy się tarcza,która odbija pociski na 2 tury Hand of God - dla robaczka przybywa X hp + X naboi ew. nowa bron (jednorazowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Na tym filmiku mało co widać, beznadziejnie zeskalowane do niższej rozdzielczości, lepiej się zaopatrz w coś lepszego do filmów typu Adobe Premiere czy nawet darmowy VirtualDub. Ciężko powiedzieć po tym video, może będzie się fajnie grało, ciężko powiedzieć, nic tu nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 @Adam: Możliwe, że ten shield wejdzie. @Rav: Coś detonowanego w innej turze nie ma sensu. Na tym filmiku mało co widać, beznadziejnie zeskalowane do niższej rozdzielczości, lepiej się zaopatrz w coś lepszego do filmów typu Adobe Premiere czy nawet darmowy VirtualDub. Ciężko powiedzieć po tym video, może będzie się fajnie grało, ciężko powiedzieć, nic tu nie widać. Nigdy więcej WMM - dobra. Trzeba będzie poćwiczyć kompresję w Adobe Premiere (nie radzę sobie z tym). Albo zeskalować klipy, ale po ludzku. edit: Jeszcze dziś puszczę lepszą edycję trailera. edit2: Jest lepszy trailer: http://pl.youtube.com/watch?v=y4NNwhOMHrE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 No, lepsza jakość, ale wrzuć tak, żeby można było na Youtube oglądać w wysokiej rozdzielczości. W pomocy na YT masz jak kompresować Video, żeby ta opcja była dostępna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Teraz już w najlepszej jakości jaka może być. http://pl.youtube.com/watch?v=Lmq76siM89Q Zostawiłem trailer w gorszej jakości, jakby co. Jest w moim kanale na yt. edit: Jednak skasowałem starszy trailer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Wgraj na vimeo.com. Może nie jest po polsku, ale jakość jest normalna :) A filmik: wybuchy po prostu zaje***** :D. Ogólnie gra taka dynamiczna jest :P I pytania: 1. Kiedy przewidujesz wydanie demka :P ? 2. Jak stoisz z AI? Ciężko je pokonać, jest możliwość wyboru poziomu trudności, i przede wszystkim, czy używa wszystkich broni. Bo w Wormsach komputer używał głównie bazooki, pistoletu. I oprócz tego praktycznie nic... 3. A lina będzie :P ? Jakby nie było, czekam na demko :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 @Dawidds: Według mnie nie ma sensu (teraz na YT wszystko widać normalnie). 1. Muszę skończyć jeszcze parę rzeczy i będzie demko. 2. AI potrafi używać bazooki (zwykłej i kasetowej) i granatów (jak wyżej). Zawsze trafia kiedy może, bo gra byłaby za łatwa. Potrafi poruszać sie w podstawowym stopniu (choć niezbyt inteligentnie). W ogóle przydałby się jakiś spec od AI, ale to marzenia. ;p 3. Kiedy skończę shotguna, planuję pokombinować nad liną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Co do liny, PsichiX w swoim Xenon Core zrobił ładną. Może go poproś o pomoc? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Był stary przykład Choosena z liną, planuję zrobić coś na ten wzór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Ale lina Choosena jest sztywna jak drut :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Ale lina Choosena jest sztywna jak drut Dorobi się samodzielne huśtanie i jakoś to będzie. Na linę w stylu Worms 1 starczy. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 w wormsach bylo to fajne, ze w tle zostawala jeszcze resztka tla, chyba wiesz o co mi chodzi :), i napisy pow czy bum by sie rowniez przydaly, bo widac, ze ziemia nie niszcze sie stopniowo tylko wszystko na raz znika :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 PoxiPol: A mi się to w wormsach nie podobało ^^ Ale ewentualnie można dodać taki bajer z możliwością wyłączenia, to chyba nie problem :) Nobody: Raczej używać XenoNa tylko do liny to trochę... dziwnie...? To tak jakby cała gra działala na Allegro, a tylko na chwilę włączam DirectXa, aby coś tam zrobić. Noo... może złe porównanie :D Co do tego, ze wszystko widać: A nie zgodzę się. Na YT zawsze masz jakieś tam skalowanie, które zniekształca obraz. na Vimeo każdy pixel pozostaje niezmieniony :D Nie, że tu jakąś reklamę robię, czy coś :P Chyba było mówione, ale nie pamiętam (:P): każda drużyna będzie miała 4 robaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 @Kleju: Tło będzie zależne od map, ale nie będzie zniszczalne. Co do tego, ze wszystko widać: A nie zgodzę się. Na YT zawsze masz jakieś tam skalowanie, które zniekształca obraz. na Vimeo każdy pixel pozostaje niezmieniony Nie, że tu jakąś reklamę robię, czy coś Ale nie zmienia to faktu, że na YT wszystko jest wystarczająco wyraźne. Tak, każda drużyna będzie miała max. 4 robaki (na planszy będą mogły wojować 32 robale). Screen pokazujący robaka huśtającego się na linie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 @Jaklub - zrobilem, mapke, czy opbiekty, jak piramidki i reszta sam dodajesz, czy mam dodac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 @Poxipol: Grałeś w Worms Armageddon lub Worms World Party? Ty masz zrobić normalną, kolorową mapę z drzewkami, szubienicami itp., a ja zajmę się mapami do generatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Lina "zagina" się o krawędzie? HUD nawet fajny, ale ten szum jest taki zbyt... Paintowy. Każdy pixel idealnie taki sam. A to powinno być minimalnie rozmyte, a pixelki powinny być w "grupach" :P No i ten gradient czarny od dołu powinien nachodzić na pixelki, czyli je przyciemniać, a teraz szum jest namalowany na gradiencie, a to nie wygląda za dobrze :P Zegarek ma trochę dziwną czcionkę (te jedynki jakoś zbyt blisko siebie), i niech ten zegar będzie na środku, a nie tak na górze :P I czubek liny powinien być takim jakby hakiem, a nie krzyżykiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 kurcze skad ja ci te diabelki wytrzasne... pomoze ktos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Lina "zagina" się o krawędzie? Nie, ale tak było też w Worms 1, więc nie ma na co narzekać. Lina nie będzie aż tak "fizyczna" jak w W2. ale ten szum jest taki zbyt... Paintowy. Każdy pixel idealnie taki sam. A to powinno być minimalnie rozmyte, a pixelki powinny być w "grupach" HUD na razie nie będzie zmieniany. Zegarek ma trochę dziwną czcionkę (te jedynki jakoś zbyt blisko siebie) Zmieni się. i niech ten zegar będzie na środku, a nie tak na górze Według mnie jego pozycja jest OK, zaproponuj gdzie mógłby być. I czubek liny powinien być takim jakby hakiem, a nie krzyżykiem Też się zmieni (w Liero był krzyżyk). kurcze skad ja ci te diabelki wytrzasne... pomoze ktos? Co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 potrzebuje jakis screenow z wormsow, aby cokolwiek tam wstawic, mam podstawe, teraz musze wstawic roznorodne obiekty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 No pięknie Jaklub :) Naprawde czekam z niecierpliwością na demo :) Powodzenia... I trailer ładny też... wszystko pięknie, no i fizyka!!! A tak BTW. To ile to twoja gierca pamięci zżera?? Dużo pewnie, bo te wybuchy to klasa ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 A co mają wybuchy do zżerania pamięci o_o . Pamięć to zżera, jak nie umiesz się zasobami gry posługiwać, a nie od efektów w niej zastosowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Zasoby nie będą zbyt wielkie, więc nie będzie problemów z pamięcią. Postujcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 ej, jakub, wydaje mi się, że lina w stylu W2 nie była by trudna do zrobienia, w teorii, wystarczyła by mała manipulacja z colision_line i array jako punkty w których się załamuje ;p odrobinka wyobraźni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 jaklub czemu usunąłeś film z you tuba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się