Skocz do zawartości

JWorms


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejno, wygląd samego interfejsu jest brzydki, tak jak w menu tak jak i w samej grze. Może prostota też jest zaletą, ale za prosty na pewno nie jest ciekawy. Można krawędzie pozaokrąglać, możesz nawet użyć masek z kanałem alpha by grafika była bardziej "wektorowa". Jak już zmiany grafiki menu to i zmiana całej reszty, tak aby klimatycznie ładnie to do siebie pasowało.

No to zacznę poprawiać grafikę, nie ma problemu.

że grafika nie była jednakowo ważna w grze jak i jej kod. =D

Tzn. "grafika nie była ważna jak kod" czy "grafika nie była ważna, tak jak i kod nie był ważny"?

 

Postujcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 290
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No po filmiku widać, że się napracowałeś. Po wyjściu wersji beta, demo, czy full oczywiście zagram.

 

A co do broni, to może Ładunek Wybuchowy / C4 Pack(Bum Bum (C4) Pack)

Działanie - podkładasz taką paczuszkę, walczysz dalej albo kończysz turę. Od następnej masz w broniach taki cuś jak Detonator (? Exploder ?), dzięki któremu możesz to małe niewinne, jak dotąd, zawiniątko zdetonować. Co ty na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym filmiku mało co widać, beznadziejnie zeskalowane do niższej rozdzielczości, lepiej się zaopatrz w coś lepszego do filmów typu Adobe Premiere czy nawet darmowy VirtualDub. Ciężko powiedzieć po tym video, może będzie się fajnie grało, ciężko powiedzieć, nic tu nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adam: Możliwe, że ten shield wejdzie.

@Rav: Coś detonowanego w innej turze nie ma sensu.

Na tym filmiku mało co widać, beznadziejnie zeskalowane do niższej rozdzielczości, lepiej się zaopatrz w coś lepszego do filmów typu Adobe Premiere czy nawet darmowy VirtualDub. Ciężko powiedzieć po tym video, może będzie się fajnie grało, ciężko powiedzieć, nic tu nie widać.

Nigdy więcej WMM - dobra. Trzeba będzie poćwiczyć kompresję w Adobe Premiere (nie radzę sobie z tym). Albo zeskalować klipy, ale po ludzku.

 

edit: Jeszcze dziś puszczę lepszą edycję trailera.

edit2: Jest lepszy trailer:

http://pl.youtube.com/watch?v=y4NNwhOMHrE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz już w najlepszej jakości jaka może być.

http://pl.youtube.com/watch?v=Lmq76siM89Q

Zostawiłem trailer w gorszej jakości, jakby co. Jest w moim kanale na yt.

 

edit: Jednak skasowałem starszy trailer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgraj na vimeo.com.

Może nie jest po polsku, ale jakość jest normalna :)

 

A filmik: wybuchy po prostu zaje***** :D. Ogólnie gra taka dynamiczna jest :P

 

I pytania:

1. Kiedy przewidujesz wydanie demka :P ?

2. Jak stoisz z AI? Ciężko je pokonać, jest możliwość wyboru poziomu trudności, i przede wszystkim, czy używa wszystkich broni. Bo w Wormsach komputer używał głównie bazooki, pistoletu. I oprócz tego praktycznie nic...

3. A lina będzie :P ?

 

Jakby nie było, czekam na demko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dawidds: Według mnie nie ma sensu (teraz na YT wszystko widać normalnie).

1. Muszę skończyć jeszcze parę rzeczy i będzie demko.

2. AI potrafi używać bazooki (zwykłej i kasetowej) i granatów (jak wyżej). Zawsze trafia kiedy może, bo gra byłaby za łatwa. Potrafi poruszać sie w podstawowym stopniu (choć niezbyt inteligentnie). W ogóle przydałby się jakiś spec od AI, ale to marzenia. ;p

3. Kiedy skończę shotguna, planuję pokombinować nad liną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PoxiPol: A mi się to w wormsach nie podobało ^^

Ale ewentualnie można dodać taki bajer z możliwością wyłączenia, to chyba nie problem :)

 

Nobody: Raczej używać XenoNa tylko do liny to trochę... dziwnie...? To tak jakby cała gra działala na Allegro, a tylko na chwilę włączam DirectXa, aby coś tam zrobić. Noo... może złe porównanie :D

 

Co do tego, ze wszystko widać: A nie zgodzę się. Na YT zawsze masz jakieś tam skalowanie, które zniekształca obraz. na Vimeo każdy pixel pozostaje niezmieniony :D

Nie, że tu jakąś reklamę robię, czy coś :P

 

Chyba było mówione, ale nie pamiętam (:P): każda drużyna będzie miała 4 robaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kleju: Tło będzie zależne od map, ale nie będzie zniszczalne.

Co do tego, ze wszystko widać: A nie zgodzę się. Na YT zawsze masz jakieś tam skalowanie, które zniekształca obraz. na Vimeo każdy pixel pozostaje niezmieniony

Nie, że tu jakąś reklamę robię, czy coś

Ale nie zmienia to faktu, że na YT wszystko jest wystarczająco wyraźne.

 

Tak, każda drużyna będzie miała max. 4 robaki (na planszy będą mogły wojować 32 robale).

jworms15da2.png

Screen pokazujący robaka huśtającego się na linie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lina "zagina" się o krawędzie?

 

HUD nawet fajny, ale ten szum jest taki zbyt... Paintowy. Każdy pixel idealnie taki sam. A to powinno być minimalnie rozmyte, a pixelki powinny być w "grupach" :P

No i ten gradient czarny od dołu powinien nachodzić na pixelki, czyli je przyciemniać, a teraz szum jest namalowany na gradiencie, a to nie wygląda za dobrze :P

 

Zegarek ma trochę dziwną czcionkę (te jedynki jakoś zbyt blisko siebie), i niech ten zegar będzie na środku, a nie tak na górze :P

 

I czubek liny powinien być takim jakby hakiem, a nie krzyżykiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lina "zagina" się o krawędzie?

Nie, ale tak było też w Worms 1, więc nie ma na co narzekać. Lina nie będzie aż tak "fizyczna" jak w W2.

ale ten szum jest taki zbyt... Paintowy. Każdy pixel idealnie taki sam. A to powinno być minimalnie rozmyte, a pixelki powinny być w "grupach"

HUD na razie nie będzie zmieniany.

Zegarek ma trochę dziwną czcionkę (te jedynki jakoś zbyt blisko siebie)

Zmieni się.

i niech ten zegar będzie na środku, a nie tak na górze

Według mnie jego pozycja jest OK, zaproponuj gdzie mógłby być.

I czubek liny powinien być takim jakby hakiem, a nie krzyżykiem

Też się zmieni (w Liero był krzyżyk).

kurcze skad ja ci te diabelki wytrzasne...

pomoze ktos?

Co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pięknie Jaklub :) Naprawde czekam z niecierpliwością na demo :) Powodzenia... I trailer ładny też... wszystko pięknie, no i fizyka!!! A tak BTW. To ile to twoja gierca pamięci zżera?? Dużo pewnie, bo te wybuchy to klasa !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...