Skocz do zawartości

JWorms


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 290
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a kiedy będzie =)?

"When it's done" (prawdopodobnie sobota lub niedziela).

Przydała by się taka linia która pojawia się po wybuchu i jest tylko tam, gdzie wcześniej był grunt, bo teraz to niefajnie wygląda. Jak nie wiesz ossohozi dam screena.

Nie wiem ossohozi, daj screena.

 

EDIT: Wiem, o co chodzi. Zrobi się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak dla mnie to ten płotek po prawej za bardzo odstaje od gruntu i wisi w powietrzu. Przydałoby się tworzyć ziemię pod całością obiektu czy coś.

 

A na planszy Poxa ta krawędź jest niefajna - tzn. obiekty (a konkretniej ta czaszka na patyku) sie wbija troche sztucznie w ziemię.

 

(prawdopodobnie sobota lub niedziela)

 

TA sobota lub niedziela? ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak dla mnie to ten płotek po prawej za bardzo odstaje od gruntu i wisi w powietrzu. Przydałoby się tworzyć ziemię pod całością obiektu czy coś.

Rozstawianie obiektów po generowanym terenie zostanie dopracowane (teraz zdarza się, że na statku ufo gra stawia drzewko, a na drzewku trawkę). Wiem już, jak to naprawić.

TA sobota lub niedziela? ;D

Tak, jestem chory i dzisiaj mam duużo czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dodam tylko, że teksty z imionami i życiem wormów maluj zaokrąglone (round(y-costam)), bo GM to dziwnie rozmywa, jak każesz mu malować tekst pomiędzy dwoma pixelami, co widać na napisie "dip shit". A np. Xue jest OK :P

Taki se szczególik.

 

Musze przyznać, że bardzo fajny pomysł z tym generowaniem terenu. Jak się skończą mapki, to można se coś fajnego wygenerować :P

Liczę tylko, że odpowiednio poprawisz np. ten płotek :P

 

Jakby nie było, jutro albo pojutrze demo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dodam tylko, że teksty z imionami i życiem wormów maluj zaokrąglone (round(y-costam)), bo GM to dziwnie rozmywa, jak każesz mu malować tekst pomiędzy dwoma pixelami, co widać na napisie "dip shit". A np. Xue jest OK

Taki se szczególik.

Na razie tylko robale są malowane z zaokrągleniem, celownik i napisy się zaokrągli.

Liczę tylko, że odpowiednio poprawisz np. ten płotek

Płotek już poprawiony.

Jakby nie było, jutro albo pojutrze demo

Nie demo, tylko kolejny trailer. Demo będzie po usunięciu wszystkich poważnych błędów (jak na razie tylko jeden, ale tworzę odpowiedni debug mode, który pozwoli mi go zlikwidować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muzyka jest tylko na trailerze, w grze poprzednia muzyka została skasowana.

Nie, poza Knurem (aka. Knorr) i Pooglesami (aka. Pringles) nie mam zamiaru wprowadzać zmian typu Wormclan w markach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam dwa zastrzerzenia.

1.Jak odlatują te iskierki - fajnie, ale jeszcze fajniej byłoby gdyby oddziaływały na teren, tzn zatrzymywały się i wypalały powoli itp. a nie że przelatują jakby ziemi w ogóle nie było

2.Strasznie szybkie te robaki :P przynajmniej w porównaniu do orginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj do shopping pattern klej poxipol

Poświęce swoje 10 minut i dodam ten klej do spritów.

Co do portalu, może chciałoby Ci się zrobić tak, że pociski, granaty itp. też się teleportują? Fajnie by było użyć sobie teleportu, żeby zmieść jakiegoś robaka z powierzchni ziemi

Sądzę, że to rozwiązanie byłoby mało użyteczne. Portale wciąż trzeba dopracować.

1.Jak odlatują te iskierki - fajnie, ale jeszcze fajniej byłoby gdyby oddziaływały na teren, tzn zatrzymywały się i wypalały powoli itp. a nie że przelatują jakby ziemi w ogóle nie było

Płomyczki to tylko ozdoba, ale mogę zrobić, żeby zatrzymywały się i wygasały powoli.

2.Strasznie szybkie te robaki

I dobrze, wkurzała mnie ich tradycyjna prędkość. Choć bardziej realistyczna, niezwykle irytująca przy kończącym się czasie.

a i powiększył byś te robaki bo strasznie małe

Nie. Za dużo Worms 3D, tam robale były ludzkich wręcz rozmiarów.

 

Komentujcie dalej. MOAR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upup@

albo dać specjalne teleporty do broni...albo nie

a może zamiast portali będą takie drzwi jak w herosie III ?

a i powiększył byś te robaki bo strasznie małe

 

Dobry bylby jeszcze czolg, helikopter i smoki. ;P

 

Mi sie trailer bardzo spodobal, ale mysle , ze grafike teleportu zmienisz. Bo jest mizerna, i nie pasuje do reszty.

 

Ale tak to fajnie sie zapowiada. A jakbys zrobil jakas kampanie, tryb historii czy cos to by bylo calkiem fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lina nie zagina się na przeszkodach - weź to popraw :D

 

1.Jak odlatują te iskierki - fajnie, ale jeszcze fajniej byłoby gdyby oddziaływały na teren, tzn zatrzymywały się i wypalały powoli itp. a nie że przelatują jakby ziemi w ogóle nie było
Tak jest dobrze :P Głupio by to wyglądało, jeśli te iskierki by się niszczyły. Jakby... w niektórych eksplozjach było by więcej iskierek, w innych mniej... :P

 

A kiedy demko :D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakiś inny pomysł niż światełka? Chętnie bym wysłuchał propozycji.

 

Cos na wzor takich jakby drzwi kamiennych, tzn cos jak stonehange i w srodku jakies magiczne pole.

 

 

Taki niby szkic teleportxh2.png

 

Bo widze, ze strzela sie tym ladujac i ląduje na podlozu, tak wiec cos na ten wzor by pasowalo. I odchodzace od tego jakies pioruny podczas przechodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trailer wypaśny :D Ciekawe sposób użycia teleportów, ogólnie ciekawa plansza xD

Lina nie zagina się na przeszkodach - weź to popraw

Jaklub już wcześniej pisał, że tak będzie i nie zmieni :P

ze grafike teleportu zmienisz. Bo jest mizerna, i nie pasuje do reszty.

Czy ja wiem, mi pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lina nie zagina się na przeszkodach - weź to popraw

Lina nie będzie poprawiana, chyba, że jakiś lepszy programista z tym pomoże.

A kiedy demko

Nie wiem. Najbardziej optymistyczna opcja to ten tydzień, ale to mało realistyczna opcja (jeszcze trzeba zastosować parę bugfixów, dorobić trochę broni, dopracować menu... spora droga przede mną).

Taki niby szkic

Co do szkicu, drzwi kamienne raczej nie nadają się. Portale posiadają tę cechę, że przyczepiają się także do ścian i sufitów, a poza tym, nie wiadomo w jakiej perspektywie takie drzwi przedstawić. Pomyślę o tym, ale sądzę, że czegoś takiego nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiadomo w jakiej perspektywie takie drzwi przedstawić.

 

Mi sie widzi dokladnie taka jak na szkicu

 

 

No ale ..

Portale posiadają tę cechę, że przyczepiają się także do ścian i sufitów,

myslalem ze tylko beda upadac na podlozu. ;p

 

Ale same takie kolo typu czarna dziura mi sie nie podoba, bardziej widze jak juz to jakas taka magiczna dziura ale z obwodka jakas z metalu czy czegos innego.

 

Jesli moge zaproponowac, to moglbys zrobic dwa rodzaje, takie przejscie jak na moim szkicu i zeby tylko upadalo na podloze oraz dzialalo jak bazooka (ladowanie) i drugie, jakby lepsze, typu te czarne dziury ale by sie je stawialo przy pomocy myszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale same takie kolo typu czarna dziura mi sie nie podoba, bardziej widze jak juz to jakas taka magiczna dziura ale z obwodka jakas z metalu czy czegos innego.

Zrobi się tę metalową obwódkę i będzie lepiej wyglądało, masz rację.

Jesli moge zaproponowac, to moglbys zrobic dwa rodzaje, takie przejscie jak na moim szkicu i zeby tylko upadalo na podloze oraz dzialalo jak bazooka (ladowanie) i drugie, jakby lepsze, typu te czarne dziury ale by sie je stawialo przy pomocy myszy.

Portale zostaną tak jak teraz.

To chociaż zrób żeby lina zatrzymywała się na przeszkodach, a nie że przechodzi przez nie...

Robiąc tę wormsy zależy mi na tym, żeby bardziej przypominały jedynkę niż dwójkę. W jedynce lina wygląda właściwie tak jak w mojej grze, przelatuje przez ściany.

Aha, a będzie "dżeptak"? Przydałoby się też Bungee =3

Dżetpak - jasne, Bungee - możliwe, ale będzie się różnić od tego w W2.

Jaklub,a jak ze zdychaniem robaczków? Też tak jak w Worms 1 że detonator,bum i mogiłka?Bo na trailerze nie wyłapałem.

Ta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...