LolikZabijaka Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 witam mam problem w jednym roomie chcę wrzucić kilkaset obiketów cegiełka tylko jak jest ich duzo to gra sie przycina jak moge zmiejszyc mulenie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 używaj tilesetów :P albo dodaj wszystko(wszystkie cegiełki) jako i1eden sprite :iksPe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Czy cegiełki będą coś robić oprócz niczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 jak czytałem w temacie o p13 nie. Mają tylko leżeć więc tileset jest chyba najlepszym wyjściem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 cegiełki maja mieć losowe image angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 moze spróbuj jakos ograniczyc cegiełki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 odpada musi ich być dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 a moze narysuj ich pełno na jednym Sprites. Ty je dajesz pojedyńczo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 narysuj je na surface a potem usuń :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 stwórz sobie z 5 titlesów w różnych kierunkach i z nich korzystaj, ewentualnie tak jak napisał Marek - jeden spite, w którym będzie dużo cegiełek i na tym operuj ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 już leci przykład na surface :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 i co z tym przykładem będzie ?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 plosię: https://gmclan.org/up1558_11_multi_brick.html jak widać, w roomie 2000x2000 z 1639 cegiełkami fps nie ulega zmianie(30) - 100% :P polecam zrobić tak samo z resztą obiektów, które nie "robią niczego" :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Można jeszcze użyć deaktywacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 no ale po co? tak czy siak trzeba stworzyć surface a te obiekty później się nie przydadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się