M@ILOSZ Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Chcę żeby np. tekst niezależnie od ruchu viewa zawsze pozostawał w jakimś wyznaczonym miejscu na ekranie (np. prawy dolny róg). To zrobic umiem, ale problem w tym że view mi się obraca (view_angle). I teraz jeśli go obrócę wszysktko się kićka. :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 GML draw_text_transformed(x,y,'obracający się tekst',1,1,view_angle) Potrzeba pr0 wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 GML draw_text_transformed(x,y,'obracający się tekst',1,1,view_angle) Potrzeba pr0 wersji Ale ja mam tak zrobione, tylko że to nie rozwiązuje problemu. Tekst co prawda się obraca, ale lata po całym ekranie, a ma być w lewym dolnym rogu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Sam byś do tego doszedł no ale trudno :\ masz Pan: GML pa=180-point_direction(display_get_width()/2,display_get_height()/2,view_xview,view_yview) xx=view_xview+320+lengthdir_x(-400,-view_angle-pa) yy=view_yview+240+lengthdir_y(-400,-view_angle-pa) draw_text_transformed(xx,yy,string(fps),1,1,-view_angle) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Szam byś do tego doszedł no ale trudno :\ masz Pan: GML pa=180-point_direction(display_get_width()/2,display_get_height()/2,view_xview,view_yview) xx=view_xview+320+lengthdir_x(-400,-view_angle-pa) yy=view_yview+240+lengthdir_y(-400,-view_angle-pa) draw_text_transformed(xx,yy,string(fps),1,1,-view_angle) Raczej "szam" bym do tego nie doszedł bo to nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 A pomyślałeś, że możesz użyć 2 viewów do GUI i gameplayu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 M@ILOSZ: nie rozumiem co ci nie działa, mi wszystko ładnie działa :\ może nie masz view włączonego(znaczy zaznaczonego Enable the use of view czy jakoś tak)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 A pomyślałeś, że możesz użyć 2 viewów do GUI i gameplayu? Ale wtedy gre ztrasznie wiesza, a i tak już zaczyna mulić. @UP no, lata mi te fps po całym ekranie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 https://gmclan.org/up1829_12_cos.html To masz przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 A pomyślałeś, że możesz użyć 2 viewów do GUI i gameplayu? Ja słyszałem, że to podobno spowalnia sporo pracę gry, i żeby tego nie stosować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 @UP: I dobrze słyszałeś, po co rysować coś 2x? ( 2 viewy, 2x więcej rysowania ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Głupi jesteście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 No, i teraz czemu nikt nie da warna tymonowi?! xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi