LolikZabijaka Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 cześć mam taki kod na dźwięk : GML if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) { sound_volume( sound0, 1 - distance_to_object( ludzik ) / 500 ); sound_play( sound0 ); } i jak sie zbliżam to nie ma muzyczki tylko jakiś straszliwy szum jak to naprawić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Ten kod cały czas odpala ten dźwięk co step, dlatego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 czyli co zmienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 połuż sie funkcją sound_isplaying(index), zwraca czy dany dzwiek (index) jest aktualnie odtwarzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 mógł bym prosić o kod ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Co ty ćpasz? Przecież sam dałeś przykład na GMC! E: Nie wiem stary co bierzesz, ale na serio odstaw to... Link :kicking: :clover: E: @Down: W przykładzie jest zastosowanie funkcji "sound_isplaying". No sory ale chyba sam przyznasz że to trochę dziwne zrobić przykład a później pisać tematy z tym samym problemem co w twoim przykładzie jest. :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 jak w kod w pierwszym poście ten kod wręcin soundisplaying ??? nie chodzi mi o reakcje na dźwięk Up. Sam ćpasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Można np. tak ;) GML if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) && !sound_isplaying(sound0) { sound_volume( sound0, 1 - distance_to_object( ludzik ) / 500 ); sound_play( sound0 ); } ewentualnie ten warunek możesz też dać przed sound_play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 tylko tera soud ma jednakową głośność a nie trzeba czegoś ustawić w sound settings ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Przebuduj to w ten sposób: GML if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) && !sound_isplaying(sound0) { sound_play( sound0 ); } if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) && sound_isplaying(sound0) //zwróć uwagę na wykrzyknik bo tu go nie ma jak wyżej { sound_volume( sound0, 1 - distance_to_object( ludzik ) / 500 ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 jeszcze jedno czemu ten kod działa tylko na dźwięki wav a nie działa na mp3 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 bo plik mp3 nie jest odtwarzany przez GM-a, tylko przez zewnętrzny odtwarzacz (bodajże wmp) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 MP3 Audio Converter 4.10 Prosta aplikacja ze stajni EZ SoftMagic pozwalająca na dowolną konwersję pomiędzy formatami plików MP3, WMA i WAV. Program posiada bogate możliwości konfiguracji umożliwiając dostosowanie materiału wyjściowego do naszych potrzeb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 nie rozumien co mi pomoże ten konwerter ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 ewentualnie będziesz musiał skorzystać z jakiegoś dll-a do odtwarzania mp3. możliwe że supersound.dll da radę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 nie da rady ;p tylko wav i ogg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Można się chyba domyślić Zmienisz sobie z MP3 na Wav albo co wolisz by działało? Nie wiem, to od ciebie zależy jak tego użyjesz... ...Tylko nie zrób se krzywdy tym konwerterem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 ehe tylko plik wav mający 3 sekundy ma aż 1mb to rzeczywiście cholernie korzystne dla gry będzie się wgrywać pół godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Nie możesz zmniejszyć jakości dźwięku? Nieważne rób jak chcesz mi to wisi :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Przekonwertuj wav na ogg i ściągnij supersound.dll jest prosty w obsłudze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się