Skocz do zawartości

sound się chrzani :/


Rekomendowane odpowiedzi

Co ty ćpasz? Przecież sam dałeś przykład na GMC!

 

E: Nie wiem stary co bierzesz, ale na serio odstaw to...

 

Link :kicking: :clover:

 

E: @Down: W przykładzie jest zastosowanie funkcji "sound_isplaying". No sory ale chyba sam przyznasz że to trochę dziwne zrobić przykład a później pisać tematy z tym samym problemem co w twoim przykładzie jest. :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebuduj to w ten sposób:

GML
if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) && !sound_isplaying(sound0)

{

sound_play( sound0 );

}

if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) && sound_isplaying(sound0) //zwróć uwagę na wykrzyknik bo tu go nie ma jak wyżej

{

sound_volume( sound0, 1 - distance_to_object( ludzik ) / 500 );

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...