Tymon Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Test: GML (EventName) pr_abort pr_bs_clear /* Inicjuje plecak */ // Rysowany czy nie global.bag_draw = true; show_message('a'); // Rozmiar plecaka global.bag_size = argument[0]; // Tworzenie tablicy plecaka przechowującej typ obiektu var i; for( i = 0; i < global.bag_size; i += 1 ) { global.bag[i,0] = noone; //Obiekt, noone oznacza brak global.bag[i,1] = 0; //Typ, 0 oznacza zwykłego slota global.bag[i,2] = 32 * i; //X slota global.bag[i,3] = 0; //Y slota global.bag[i,4] = argument[1]; //Grafika tła } /* Inicjuje plecak */ // Rysowany czy nie global.bag_draw = true; show_message('a'); // Rozmiar plecaka global.bag_size = argument[0]; // Tworzenie tablicy plecaka przechowującej typ obiektu var i; for( i = 0; i < global.bag_size; i += 1 ) { global.bag[i,0] = noone; //Obiekt, noone oznacza brak global.bag[i,1] = 0; //Typ, 0 oznacza zwykłego slota global.bag[i,2] = 32 * i; //X slota global.bag[i,3] = 0; //Y slota global.bag[i,4] = argument[1]; //Grafika tła } /* Inicjuje plecak */ // Rysowany czy nie global.bag_draw = true; show_message('a'); // Rozmiar plecaka global.bag_size = argument[0]; // Tworzenie tablicy plecaka przechowującej typ obiektu var i; for( i = 0; i < global.bag_size; i += 1 ) { global.bag[i,0] = noone; //Obiekt, noone oznacza brak global.bag[i,1] = 0; //Typ, 0 oznacza zwykłego slota global.bag[i,2] = 32 * i; //X slota global.bag[i,3] = 0; //Y slota global.bag[i,4] = argument[1]; //Grafika tła } /* Inicjuje plecak */ // Rysowany czy nie global.bag_draw = true; show_message('a'); // Rozmiar plecaka global.bag_size = argument[0]; // Tworzenie tablicy plecaka przechowującej typ obiektu var i; for( i = 0; i < global.bag_size; i += 1 ) { global.bag[i,0] = noone; //Obiekt, noone oznacza brak global.bag[i,1] = 0; //Typ, 0 oznacza zwykłego slota global.bag[i,2] = 32 * i; //X slota global.bag[i,3] = 0; //Y slota global.bag[i,4] = argument[1]; //Grafika tła } /* Inicjuje plecak */ // Rysowany czy nie global.bag_draw = true; show_message('a'); // Rozmiar plecaka global.bag_size = argument[0]; // Tworzenie tablicy plecaka przechowującej typ obiektu var i; for( i = 0; i < global.bag_size; i += 1 ) { global.bag[i,0] = noone; //Obiekt, noone oznacza brak global.bag[i,1] = 0; //Typ, 0 oznacza zwykłego slota global.bag[i,2] = 32 * i; //X slota global.bag[i,3] = 0; //Y slota global.bag[i,4] = argument[1]; //Grafika tła } /* Inicjuje plecak */ // Rysowany czy nie global.bag_draw = true; show_message('a'); // Rozmiar plecaka global.bag_size = argument[0]; // Tworzenie tablicy plecaka przechowującej typ obiektu var i; for( i = 0; i < global.bag_size; i += 1 ) { global.bag[i,0] = noone; //Obiekt, noone oznacza brak global.bag[i,1] = 0; //Typ, 0 oznacza zwykłego slota global.bag[i,2] = 32 * i; //X slota global.bag[i,3] = 0; //Y slota global.bag[i,4] = argument[1]; //Grafika tła } /* Inicjuje plecak */ // Rysowany czy nie global.bag_draw = true; show_message('a'); // Rozmiar plecaka global.bag_size = argument[0]; // argument Tworzenie tablicy plecaka przechowującej typ obiektu argument var i; for( i = 0; i < global.bag_size; i += 1 ) { global.bag[i,0] = noone; //Obiekt, noone oznacza brak global.bag[i,1] = 0; //Typ, 0 oznacza zwykłego slota global.bag[i,2] = 32 * i; //X slota global.bag[i,3] = 0; //Y slota global.bag[i,4] = argument[1]; //Grafika tła } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Chyba ok. Co się zmieniło? Nie ma gmlbox. Można dodać nazwę eventa do tytułu [ gml=EventName][/ gml] , bez spacji ofc. Doszła obsługa domyślnych funkcji i stałych z extensions 7.0, różnią się trochę kolorem ( są trochę ciemniejsze, patrz 2 pierwsze linijki posta wyżej ). Dodatkowo po kliknięciu na nazwę funkcji, zmiennej, stałej etc. pojawia się odnośnik do wiki który będzie wyszukiwał nazwy w dostępnej pomocy. Na razie nie działa, ale jeszcze dziś postaram się dodać to wyszukiwanie. No i trochę przyspieszyłem parser ( highlighter jak kto woli ). I reszta bez zmian. Ewentualne błędy zgłaszać w tym temacie lub przez PW. To ja znikam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis2 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 GML (Step) instance_create(x,y,lol) //WTF? - LOL Kica? Brawo, super wykonane, lepiej ja bym nie zrobił, za bardzo nóbski jestem :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 W sumie napisałem 4 wersje. Ta jest ostatnia, najszybsza i najbardziej łopatologiczna ze wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 hmm widzę, że nie koloruje x i y :( Najbardziej cieszy możliwość wpisania nazwy eventu w tagu :) No i czekam też na dopracowanie tego wyszukiwania na wiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 GML instance_create(x,y,lol) //WTF? - LOL Już koloruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Podoba mi się opcja linków. Sam myślalem jakiś czas temu, o dodaniu do Wiki czegoś takiego jak tagi, co pomogło by w szukaniu, ale jakoś nie dokończyłem tego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Kurcze, gnysek. Będziesz musiał sam to dorobić bo ja ani trochę nie mogę rozczytać modułu wiki. Znaczy mogę, ale boję się, że popsuję, trochę inaczej jest to napisane od innych modułów GMclanu. Bo chyba szkoda wszystkiego przepisywać, tylko dla jednej małej, malutkiej opcji. Jeśli potrzebujesz zmiany w linku odnośnika do dokumentacji to po prostu daj znać. A jak Ci się nie chce to też daj znać. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Hm nie koloruje jeszcze: GML (test) exit switch case then Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 GML (Event) exit switch case then x y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis2 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 GML (Step) if ( keyboard_check(vk_left) && keyboard_check(vk_right) ) { show_message("Yeah.") } game_end(); Nie koloruje "{" i "}". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 I nie będzie kolorował. GML and or xor "abc" 'abc' abc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis2 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Czemu? Btw. podkreśla te funkcje jak się najedzie jeszcze, wow :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 linki do dokumentacji, nareszcie doczekałem sie ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 GML (9633036amp39092) div mod :P Dobra robota, by the way :) [ gml = `-=~!@#$%^&*()_+;'\,./{}:"|<>? ] zmieniło się na 9633036amp39092 ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Jak na razie, mi żaden link do dokumentacji nie działa xP . Zamiast kierować na stronę z opisem funkcji, to kieruje na stronę główną dokumentacji. Swoją drogą, przydałaby się reorganizacja dokumentacji, lepsza by była osobna podstrona dla każdej funkcji gdzie każdy by mógł ją uzupełnić o definicje dokumentacyjną oraz przykładami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 @Marmot Ale w adresie widac ze to 'chce' prowadzic do funkcji wiec pewnie Tymon dorobi :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Tymon, nie chce mi się :P To fakt, ten moduł został inaczej napisany, a dopiero potem się skapnąłem, że mogłem to zrobic inaczej. Ale już był gotowy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Jestem a tym, co Marmot powiedział. Niech będzie osobna strona dla każdej funkcji, każdy by ją uzupełnił o przykłady użycia itp. A może nawet folder "Problemy", gdzie byłyby częste problemu użytkowników typu "Poruszanie ekranu za graczem". Każdy by napisał, jak to zrobić, wyjaśnił, a mże nawet ktoś dałby przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 a moze taki dodatek, ze jesli wpisze sie [*gml]"faq/platform_moving"[*/gml] itp itd i dawalo by kod z FAQ na poruszanie platformowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Snake, bo jest /[a-zA-Z0-9 ]+/. I chyba do 48 znaków. =P Nie kocham Cię już gnysek. :< Zrobię to, ale nie wiem w sumie kiedy. Harv, a może po prostu tag [wiki][/wiki] czy coś w tym stylu jako odnośniki do dokumentacji ( wyszukajki )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Września 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Rozumiem, że kino w piątek nie jest już aktualne ? :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Oczywiście, że nie! Zabiorę Ranmę! A co! Pff. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Września 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Dodaj jeszcze numerowanie linijek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Chwila... GML (lol) global: argument global: argument0 global: argument1 global: argument10 global: argument11 global: argument12 global: argument13 global: argument14 global: argument15 global: argument2 global: argument3 global: argument4 global: argument5 global: argument6 global: argument7 global: argument8 global: argument9 global: argument_relative global: background_alpha global: background_blend global: background_color global: background_foreground global: background_height global: background_hspeed global: background_htiled global: background_index global: background_showcolor global: background_visible global: background_vspeed global: background_vtiled global: background_width global: background_x global: background_xscale global: background_y global: background_yscale global: caption_health global: caption_lives global: caption_score global: current_day global: current_hour global: current_minute global: current_month global: current_second global: current_time global: current_weekday global: current_year global: cursor_sprite global: error_last global: error_occurred global: event_action global: event_number global: event_object global: event_type global: fps global: game_id global: health global: instance_count global: instance_id global: keyboard_key global: keyboard_lastchar global: keyboard_lastkey global: keyboard_string global: lives global: mouse_button global: mouse_lastbutton global: mouse_x global: mouse_y global: room global: room_caption global: room_first global: room_height global: room_last global: room_persistent global: room_speed global: room_width global: score global: secure_mode global: show_health global: show_lives global: show_score global: temp_directory global: transition_kind global: transition_steps global: transition_time global: view_angle global: view_current global: view_enabled global: view_hborder global: view_hport global: view_hspeed global: view_hview global: view_object global: view_vborder global: view_visible global: view_vspeed global: view_wport global: view_wview global: view_xport global: view_xview global: view_yport global: view_yview global: working_directory local: alarm local: bbox_bottom local: bbox_left local: bbox_right local: bbox_top local: depth local: direction local: friction local: gravity local: gravity_direction local: hspeed local: id local: image_alpha local: image_angle local: image_blend local: image_index local: image_number local: image_single local: image_speed local: image_xscale local: image_yscale local: mask_index local: object_index local: path_endaction local: path_index local: path_orientation local: path_position local: path_positionprevious local: path_scale local: path_speed local: persistent local: solid local: speed local: sprite_height local: sprite_index local: sprite_width local: sprite_xoffset local: sprite_yoffset local: timeline_index local: timeline_position local: timeline_speed local: visible local: vspeed local: x local: xprevious local: xstart local: y local: yprevious local: ystart Działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 works for me ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Nie koloruje GML (lol) transition_time =) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Tylko czemu po naciśnięciu jakiejś funkcji stawia się enter? Chyba że jest tak tylko w Gcrome, sprawdze na FF. EDIT: sprawdziłem tylko na Google chrome tak się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Września 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Bo GC jest w wersji beta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Ale GC jedzie na silniki WebKit, czyli w każdej przeglądarce opartej na WebKit tak sprawa wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się