zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ma takie coś że gdy kliknę na obj_pon,obj_pata, albo obj_don to wtedy odgrywane są dźwięki im przypisane i co zrobić że gdy kliknę klika razy to żeby dźwięki nie nakładały się na siebie tylko były dogrywane po kolei proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 zapisz ich indexy do kolejki ;p (ds_queue) i potem odtwarzaj :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a dokładniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 dodajesz index dzwięku do kolejki a potem "ściągając" pierwszą z góry odtwarzasz go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Możesz też sprawdzać czy dźwięk jest już odtwarzany, ale chyba lepszym sposobem jest kolejka o której spomniał Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 podajcie kod bo ja próbowałem i nie wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 to pokaż swój kod(ten co próbowałeś). Spróbuje poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ds_queue_create(sound1,sound2,sound3,sound3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Patrzyłeś w helpie na argumenty chociaż ?? global.kolejka = ds_queue_create(); - zwraca ID kolejki. Potem dopiero używasz pozostałych funkcji. Btw. jeśli chodzi o Patapona, to dodanie do kolejki nie ma sensu, bo jak szybko wstukasz dobrą kobminację to zostanie ona zaliczona, a przecież w grze chodzi o to, aby do rytmu ją wstukiwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 pierw musisz stworzyć kolejkę a potem dodawać do niej wartości - dzwięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a jaka jest komenda na dodanie?| bo szukałem add ale nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 dzisys, człowieku czemu Ty się tak ograniczasz? może byś przeczytał opis funkcji? Ja z kolejkami pierwszy raz się bawie, ale przeczytać potrafię: GML ds_queue_enqueue(id, wartość) Ustawia wartość w kolejce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Znalazłem przykład, może to nie są kolejki ale zawsze coś: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=11749 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a o co chodzi z tym id (bo przecież soundy nie mają id) i value (tak wiem co powiesz coś w stylu popracuj jeszcze nad grami typu kacz de klałn ale ja cie i tak nie posłucham) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 przecież wszystko ma swój identyfikator. a przy tworzeniu kolejki zwracane jest jej id Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 nie na temat co wy wszyscy z tym pataponem powariowaliście ?? wiem że to fajna gra ale to nie powód żeby zrobić 100000 takich samych gier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 to gdzie jest id dźwięku (czy może mam napisać id objectu który operuje dźwiękiem?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 po prostu wpisz jego nazwę a zostanie przypisane jego id Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a i mam to wpisać jakimś obiekcie który to kontroluje czy w tym gdzie jest play sound? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 przy evencie odtwarzania dzwięku... możesz sobie zrobić kontrolera który będzie sprawdzał czy jest coś w kolejce i czy poprzedni dzwięk został odtworzony i wtedy odtworzyć kolejny :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 o co chodzi z tymi wartościami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 A o co chodzi z twoimi pytaniami? Do dokumentacji zajrzałeś przynajmniej raz? Po prostu gdy tworzysz zmienną i w tej zmiennej tworzysz kolejkę to odwołujesz się potem do niej używając tej zmiennej. Podstawy programowania GML. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 tyle to ja wiem ale jaką wartość mam jej nadać? (i bez komentarzy prosze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 global.kolejka = ds_queue_create(); - zwraca ID kolejki. Potem dopiero używasz pozostałych funkcji. Dostajesz ostrzeżenie, bo ja już podałem wyżej, skąd się bierze id kolejki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Skoro nie potrafisz wykorzystać kolejek to używaj funkcji sound_isplaying() do sprawdzania czy dany dźwięk jest już odtwarzany, jeżeli nie to odtwarzasz go. EDIT: załóżmy że każdy bęben to osobny obiekt. To kod dla np. bębna Pon: MOUSE LEFT PRESSED GML if !sound_isplaying(snd_Pata) { sound_play(snd_Pon) } P.S: Niech ktoś mi pomoże w tym temacie: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=13685 Huh? A co to za reklama? Warn +1. Level up! gnysek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 sound_isplaying w nowych Makerach nie działa jak należy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ok już wiem i żeby nie zakładać nowego tematu jaki jest kod że gdy kolejno odtwarzane np. s_1 s_2s_1s_4 to wtedy dzieje się jakaś akcja a i czas w odtwarzaniu musi być mniejszy niż 4 sekundy inaczej idzie od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Kod jest dokładnie taki jak sobie zaplanujesz :) Robisz np. jakąś zmienną, która się zwiększa, gdy dobrze wklepujesz kombinacje i już. To się da rozwiązać na przynajmniej kilka sposobów i nie ma jednego konkretnego 'kodu'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 próbowałem i nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się