PsichiX Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tytuł: PlayGate FrameworkGatunek: C++ & GML FrameworkOpis: PlayGate to: System dzięki któremu można połączyć GML z C++ co pozwoli na większościowe (a nawet całkowite) zabezpieczenie gier przed dekompilacją oraz poprawi wydajność działania aplikacji. W tej wersji na razie nie ma algorytmu szyfrującego, więc jest możliwa tylko i wyłącznie częściowa dekompilacja wygenerowanego modułu (takzwany posiekany kod GML ale raczej nie da się skleic calej aplikacji GML tylko z kawalkow kodu - reszta waznego kodu przeciez pozostaje w module jako zmienne aktywne ;p). Licencja, informacje i przykład używania są umieszczone w pliku "PlayGateFramework.cpp". Framework został napisany w Dev-C++ IDE 4.9.9.2 i jego polecam używać (bo po co babrać się w Visuala dla zwyklego dllka o malej zawartosci kodu), a także przydała by się chociaż podstawowa wiedza na temat C++ (do prostych czynności nie az tak wymagana, ale wiedziec conieco o srodowisku w ktorym bedziemy pisac aplikacje na prawde warto).Jak ogólem możemy wykorzystywać PlayGate? Najprosciej można umieścić polecenia wykonywania poszczególnego kodu GML przez co będzie sie zachowywać jak zwykła aplikacja GMa, ale można też pobierać informacje z GMa, gromadzić je i potem wykorzystywać z innymi komponentami C++ (rożne zaawansowane obliczenia, które będą wykonywać się szybciej niż miałoby to miejsce w GM - daje to ogromne pole dzialań dla bardziej obeznanych koderów C++ :D). PlayGate wykorzystuje GMThreads Snake'a dzięki czemu możemy wywoływać kod GML kiedy tylko zechcemy oraz czekać na rezultat i odpowiednio wykonywać następne polecenia. Download: RAR: https://gmclan.org/up1105_4_PlayGate_Framework_1_0.html ZIP: https://gmclan.org/up1105_3_PlayGate_Framework_1_0.htmlRozmiar pliku: 1475KBAutorzy:Programowanie: PsichiX (PlayGate Framework) + Snake (GMThreads)Grafika: PsichiX Screeny: http://xs130.xs.to/xs130/08333/screen01875.jpghttp://xs130.xs.to/xs130/08333/screen02955.jpg Temat na YoYoGames: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=392408Do wykonania w kolejnej wersji:^ Narzędzia do tworzenia zaszyfrowanych zasobów które będzie ładował i deszyfrował PlayGate. ^ Przykłady różnych metod tworzenia aplikacji z użyciem PlayGate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Jakoś nie wyobrażam sobie pracy przy tym ;D Czasochłonne jak cholera :P Ale niech będzie, 4/5 ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Za to daje Ci lepszą kontrolę nad GMem i samą aplikacją. Możesz połączyć jakikolwiek komponent czy bibliotekę c++ z GMem i przez to tworzyć szybsze i lepsze aplikacje. Od dawna myślę nad tym by zrobić z tego jakieś większe narzędzie, w którym GM będzie pełnił rolę tylko interface'u graficznego i IO. Będzie trzeba wiele rzeczy dorobić ale myślę że warto :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 świetny program 5/5!! :D Za to daje Ci lepszą kontrolę nad GMem i samą aplikacją. Możesz połączyć jakikolwiek komponent czy bibliotekę c++ z GMem i przez to tworzyć szybsze i lepsze aplikacje. Od dawna myślę nad tym by zrobić z tego jakieś większe narzędzie, w którym GM będzie pełnił rolę tylko interface'u graficznego i IO. Będzie trzeba wiele rzeczy dorobić ale myślę że warto Masz rację warto! To by bardzo zwiększyło wydajność GM'a i można by robić aplikacje bardziej rozbudowane itp. Tak czy inaczej RÓB!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Za to daje Ci lepszą kontrolę nad GMem i samą aplikacją. Możesz połączyć jakikolwiek komponent czy bibliotekę c++ z GMem i przez to tworzyć szybsze i lepsze aplikacje. Od dawna myślę nad tym by zrobić z tego jakieś większe narzędzie, w którym GM będzie pełnił rolę tylko interface'u graficznego i IO. Będzie trzeba wiele rzeczy dorobić ale myślę że warto :) Rób ;) podoba mi się, chyba wydam WM jak zrobisz, to co mówisz... 5/5 czekam na nową wersję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Nie wiem jak ocenić, niech będzie 5/5 :P Logo,,,, z jakiegoś filmu :) Czyżby Misja na Marsa? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Logo calkowicie sam robilem, pomysl z mojej glowy, zadnym filmem sie nie wzorowalem ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 bardzo dobre punkt 19. Ciesz się ze nie dostaniesz warna. Yoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 niech no tylko sie przyloze do tego - PsichiX to jest boskie xD 5/5 __>>!!GO GO PsichiX GO GO!!<<__ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 eee? kdsadsa? PsichiX, jak zawsze nie rozumiem twoich paciek, tak samo jak Snejka :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Nie wiem jak to wygląda całe ale po tych kilku plikach coś czuje, że od strony obiektowej to nieciekawie. Jakbym miał czytać kilka tysięcy linijek takiego kodu to bym zwątpił ;D Ja bym radził to trochę posprzątać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Jakoś prawdę mówiąc, nie widzę zastosowania tego i sensu używania. Jeżeli chodzi o zabezpieczenie przed dekompilacją - wolę użyć GM Obfuscatora lub Game Protector prawdę powiedziawszy, bo jest to metoda zabezpieczenia nie wymagająca dodatkowej pracy. Jeżeli chodzi o mieszanie kodu C++ i GML, to mnie to jakoś też niezbyt satysfakcjonuje. Prawdę mówiąc, wolę sobie napisać DLLa w Delphi zawierającego wszystko co potrzebuję, a co nie chciałbym z poziomu GMLa obliczać ;p . A szybkość, to wątpię, że coś się zyskuje, bo skoro umieszczamy tam funkcje GMLa, to tak czy siak jest to parsowane przez wbudowany do exeka parser gmla, który szybkim nie jest. Oświeć mnie. Poza tym, może jakiś tutorial jak to używać ;p ? Co jak co, ale kompletnie się w tym połapać nie potrafię. Dlatego wstrzymam się z tym całym entuzjazmem dopóki nie poznam na co to w ogóle jest przydatne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się