Tidimel Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Elo, elo. Mam kilka pytań. Czy jeśli bym chciał mieć muzę Roba Westwooda (tego co zrobił muzę do almory). Mam pytanie czy on ma inne piosenki niż te co w almorze lecą? Czy trzeba mu było zapłacić za muzę. Bym mógł jej użyć do swojej gry? Korzystając z okazji, poszukuje jeszcze kilku dźwiękowców. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Tak musisz mu płacić żeby ci coś zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 To rozumiem że on robi na zamówienie tak? Mniej więcej ile kosztuje jeden utwór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Mam pytanie czy on ma inne piosenki niż te co w almorze lecą? Tak, ma jeszcze te z Magi :lol2: To nie jest tak, że on je ma i rozdaje, tylko one zostały kupione i zrobione na zamówienie poza zapoznaniu się z grą, tak, aby dopasować klimat. Jeden utwór to zapewne koszt kilkudziesięciu a nawet kilkuset dolarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 noo ndk juz chcieli mniej za soundtrack do souljah ;D leeepa ze narazie bawie sie innymi klockami ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Obecnie Rob bierze 50 Funtów za minutę muzyki, czyli około 400PLN za 2 minutowy kawałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Drogo, ale bardzo sie opłaca. W Polsce takiego człowieka nie znajdziecie :P Anglików na to stac, zarabiaja ok. 500 Funtów tygodniowo pracujac w fabryce jako robotnik, wiec to dla nich zaden wydatek. Ciekaw tylko jestem, czy Rob robi bity dla wszyskich gatunków gier, czy tylko do okreslonych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Ciekaw tylko jestem, czy Rob robi bity dla wszyskich gatunków gier, czy tylko do okreslonych? chyba retoryczne pytanie? w sumie wątpię, aby różnicę robiła mu bijatyka, wyścigi, czy może rpg ;) a cena spora jak na moją kieszeń;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Szczerze mówiąc dla mnie to też jest dość duża cena. Wraz ze spadkiem kursu Dolara chłopak się przerzucił na Funty. Rozumiem go - to dla niego i tak są nieduże pieniądze, zwłaszcza w kraju tak drogim jak UK, ale dla mnie to jest bardzo konkretna kasa. Na szczęście, nie licząc jego koszmarnych spóźnien ;), muzyka zawsze jest dobra i zawsze dorzuci sporo za darmo, jeśli gra go wkręci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 I z tego wychodzi wniosek: najpierw silnik, grafika, a na koncu muzyka. Jednak niektorzy zaczynaja od muzyki. Pograłem ostatnio w kilka gier z muzyka Roba, i musze przyznac, ze jestem wniebowziety. Kocham jego utwory =* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Wiesz, zawsze mozesz sam sie zajmowac udzwiekowieniem. Wtedy bedziesz mial najlojalnejszego dzwiekowca z wszystkich mozliwych. Jesli grasz na jakims instrumencie(najrozleglejsze mozliwosci daja tu chyba keyboardy) to mozesz sprobowac cos nagrac, w innym wypadku sa programy takie jak fl studio czy band in a box. Musisz sie po prostu zastanowic jaka muzyka by pasowala do gry. Powiedzmy, ze chcesz wsadzic cos neoklasycznego. Skoro tak, to dobra bedzie skala molowa harmoniczna(pryma, sekunda wielka, tercja mala, kwarta czysta, kwinta, seksta mala, septyma wielka, no i oktawa). No to podam ci za przyklad taki pasaz w gamie E moll harmonicznej(numery oznaczaja oktawy, a nie interwaly jakby co): E1 E2 E1 D#2 E1 C2 E1 B2 E1 A2 E1 G2 E1 F#2 D#1 E1 Najlepiej brzmi na samplu cleanowych smyczkow, albo gitary elektrycznej przepuszczonej przez kanal przesterowany jakiejs Mesy Boogie czy chociazby przez kostke overdrive. Jak cos trza bedzie podpowiedziec lub wytlumaczyc to pisz. :) PS.: Po powrocie do Polski ruszam z nowym projektem, do ktorego bede tworzyl sciezki z instrumentalnym deathmetalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sunlight Sound System Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Mozna tez szukac wsrod polskich np. Ja :] Zapewniam : -pelna obsluge arprregiatora -pelny mastering -Dowolny format Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 A jakość? Samo to, że umiesz bzdynczolić jakimiś flicynami do robienia muzyki nie zrobi z ciebie muzyka. Jakieś portfolio, szczególne dokonania...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sunlight Sound System Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Muzyka najlepiej bedzie brzmiala w formacie MP3 . Zawsze robie bitrate 320 wiec jest dobrej jakosci a pozatym w FL robie mastering kazdego instrumenty osobno :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Jakość = jakość kompozycyjna. Podaj próbkę swoich możliwości i żadne słowa nie będą potrzebne ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sunlight Sound System Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 www.streemo.pl/piotrgano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Jak dla mnie to typowe umc umc bez polotu i głębi. Spróbuj czegoś z rozwiniętą melodią i porządnym tłem. Ale ok, od tego jest inny temat (tak właściwie nie mogłeś napisać wszystkiego w jednym temacie?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Muzyka najlepiej bedzie brzmiala w formacie MP3 . Zawsze robie bitrate 320 wiec jest dobrej jakosci a pozatym w FL robie mastering kazdego instrumenty osobno :] Mp3 to jest skompresowany dźwięk, więc nie brzmi najlepiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 www.streemo.pl/piotrgano Pierwsze co rzuca się w uszy to perkusja. Tak, wiem, że w muzyce elektronicznej jest to dość powszechne, ale to najzwyczajniej przeszkadza, nie nadaje sie na soundtrack. Dużo lepsze byłoby chociażby na przemian bęben, talerz, bęben, talerz(itd). Dodatkowo można dodać równe, szybkie pedały. Następna rzecz to reszta sampli. Na akompaniament proponowałbym jakiegoś hamonda, coś w ten deseń. Główny motyw najlepiej uzbroić w zwykłe pianino. Dodatkowo powiedzmy w połowie mogła by wchodzić gitarka z overdrivem i mogłaby grać tak, że raz by się pokrywała z pianinem, raz grałaby długi, podciągany dźwięk będący prymą aktualnego akordu na organach, a raz ogrywałaby szybkie arpeggio na akordzie granym przez organy. Wtedy mógłby być jakiś fajny soutrack z tego. Do nauki proponowałbym zacząć od przesłuchania całej ścieżki dźwiękowej z gry "Crisis Core: Final Fantasy VII". Bardzo ciekawa ścieżka pojawia się m.in. w misjach: "50 Shinra Troops", "100 Shinra Troops", "200 Shinra Troops", "1000 Shinra Troops" oraz zaraz po poznaniu Cissnei(w tych wszystkich misjach jest ta sama ścieżka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się