trolu122 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 ja doszedłem do jakiegoś biura, odsłuchałem rozmowy telefonicznej i co dalej nie wiem :P ?? osobiście dałbym wiecej przeciwników do zabijania :] bo tak troche nudno spaceruje sie tymi korytarzami i żeby można było szybciej biegać. Podoba mi sie motyw postrzału przeciwnika, grafika też super, powiedz mi jeszcze czy akcja bedzie cały czas toczyła sie w tym zakładzie czy co kolwiek to jest, czy gdzies jeszcze sie przeniesie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 pierwsze pół gry jest w zakładzie, później odwiedzamy las kopalnie, wracamy do zakładu i finałowy pojedynek na cmentarzu. A w biurze musisz otworzyć tym kółkiem drzwi i w każych z nich roziwązać prostą zagadke. dalej jest wiecej przeciwników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 trolu bo to nie jest straight platformowy shooter :p Nie narzekaj, tylko sie napij czegos mocniejszego i odpalaj gre o 1 w nocy przy zgaszonych swiatlach :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 ano ;] acha, nie przeszkadza wam brak ekwipunka? tzn ze nie ma nigdzie np napisane jakie sie ma klucze itp. nie chcialem dodawac zeby ograniczych hud jak najbardziej, a przedmiotow jest tak malo ze az sensu w tym brak, ale np z kluczami juz trzeba sie wykazac lekka dozą pamięci ;D EDIT. osobiście polecam zagrać w tą gre po zielsku (oczywiście jeśli macie ukończone ile tam chcecie lat i jeśli skotaktowaliście sie z lekarzem lub farmaceutą), wtedy najłatwiej zrozumieć fabułe. chociaż z dema i tak za wiele nie można wywnioskować, trzeba przejść pelna wersje żeby zrozumieć w połowie o co chodzi. drugą połowe trzeba sobie samemu dopowiedzieć, ale spoko gra subtelnie podpowiada kilka możliwych interpretacji ;) ogólnie uważam fabułę za wyjątkowo udaną ;D schizową, chorą ale sensowną z miażdżącym zakończeniem ;D takiej schizowej końcówki nie było jeszcze w żadnej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 jasne, do CD z pelna wersja dolaczaj grama zamiast instrukcji i bedzie git :] aha co do ekwipunku: niby jakas tam biala ikonka moglaby sie w rogu ekranu pokazywac, ale jak dla mnie to zbytniej potrzeby nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 zeby skapować fabułe to przede wszystkim trzeba troche po angielsku umiec :P A w biurze musisz otworzyć tym kółkiem drzwi i w każych z nich roziwązać prostą zagadke. w biurze jest jakies kółko czy chodzi o tą machine z okiem w środku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 o ta machine z okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Hmm... chyba sobie nie pogram ;p Intro w ogóle nie mogłem obejrzeć, strasznie przycinało (1 frame per 2 - 5 second). Menu już lepiej szło (na oko z 20 fps), a podczas gry miałem z 10 fps ;[ A mam taki sprzęt: Procesor: Intel Celeron 2.8 Ghz Pamięć ram: 768 MB DDR Karta Graficzna: Nvidia GeForce FX 5200 Dodam jeszcze, że wyłączyłem wszystkie procesy, a sam trip korzystał z ~850MB pamięci ;o Aha, i dysk formatowałem dwa dni temu ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 oo to mi muke wkręciłeś :-0 ale spoko mam koncepcje, nowe demko powinno chodzić lepiej :-0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Hmm... chyba sobie nie pogram ;p Intro w ogóle nie mogłem obejrzeć, strasznie przycinało (1 frame per 2 - 5 second). Menu już lepiej szło (na oko z 20 fps), a podczas gry miałem z 10 fps ;[ A mam taki sprzęt: Procesor: Intel Celeron 2.8 Ghz Pamięć ram: 768 MB DDR Karta Graficzna: Nvidia GeForce FX 5200 Dodam jeszcze, że wyłączyłem wszystkie procesy, a sam trip korzystał z ~850MB pamięci ;o Aha, i dysk formatowałem dwa dni temu ;p pewnie przez to ze masz malo za ramu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Kupa, intro idzie pięknie, a menu się zwiesiło. Celeron D 3,2GHz @ 4,1GHz 1GB RAM PowerColor Radeon HD2600 Pro 256/128 :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 No, propa, zmniejsz wymagania lul. Połowie nie działa :/ We wrzesniu nowy komp. Powinien mi pojsc. Zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 CELERON, CELERON!! Wywalcie to do kosza - miałem identycznie z Almorą, backami - miałem Celerona 2GH, RAMu 1024 a cięło niemiłosiernie. Teraz mam Athlona, i chodzi jak masło. Wina - celeron! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 kurde całkiem możliwe jak tak patrze na konfiguracje to coś w tym jest, zawsze myslalem ze to wina karty grfiki/ ramu czy coś. ciekawe czy idzie to jakoś zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Mówię wam - Celerony nie dają sobie rady z grami z GM'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Miałem kiedyś Celerka (i to sporo słabszego) i mi wszystkie gry na GMie działały bardzo dobrze, w tym Backi. Czy ktoś z Was naprawdę testował co spowalnia tę grę, czy sobie tylko zgadujecie? Moim zdaniem najbardziej prawdopodobnym ogranicznikiem jest tu fillrate. Obie podane karty graficzne nie są najlepsze, a gry Propy rysują masę filtrów, sprite'ów i w ogólę w cholerę pixeli na sekundę. Najłatwiej sprawdzić to w następujący sposób: - Zdejmujesz capa na FPSy w grze (choćby w debugu daj room_speed na 9999), wyłączasz czekanie na Vsync i puszczasz gierkę. - Liczysz FPSy - Pomniejszasz okienko gry do bardzo małych rozmiarów i znowu liczysz FPSy - Jeśli był bardzo duży skok, to znaczy, że to kwestia fillrate. Jeśli nie, to najpewniej procesor lub RAM, ale to już można banalnie sprawdzić w głupim menadżerze zadań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Yoda: Ja nie mam Celeronu a i tak mi nei działa :/ Nie znasz sie wiec nie wypowiadaj sie. Mysle ze to przez RAM(256MB) i pamiec karty graficznej (128MB). @UP: Był u mnie skok 12 FPS :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Ale pewnie i tak jest cap na 30 (czy coś w tym stylu), więc nie wiesz jaka różnica jest naprawdę. To powinien Propa sprawdzić. Niemniej jednak, jeśli gra przyspieszyła od samego pomniejszenia ekranu, to najpewniej to jest właśnie fillrate - jej rozmiar w RAMie i pamieci karty się przecież nie zmienił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Nie znasz sie wiec nie wypowiadaj sie. lol. Co jak co, ale doświadczenie moje z tym mam. testowałem Backi i Almore na 3 kompach - dwa z celeronami - i FPS spadał niemiłosiernie. Do jednego dokupiłem RAM - w sumie miałem 1024 dalej było to samo. Karta graficzna była bardzo dobra. Trzeci komp to był Athlon 1,7 GH z 736mb RAMu - i co? CHodziło cały czas na max FPS. Tak więc coś w tym musi być. Poza tym gdzies jest temat który dawno temu załozyłem i cały GMClan kombinował co jest nie tak ;D Po długich rozprawach najwięcej wskazywało na ten mój procesor. ( celeron ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 hmm no u mnie szczerze mowiac bez zmian czy gram na fullscreenie czy bez, ustawiam na 30fpsów max, chodzi jak marzenie, ustawiam na 60 - też. jak jeszcze zwiększe to sie wszystko chrzani i wiesza przez natłok dźwięków, game maker nie wyrabia i wiesza kompa. same problemy z wymaganiami sprzętowymi tej gry,niby niskie ale sie z czymś gryzie. tylko czym jest to coś? :blink: Yoda: Ja nie mam Celeronu a i tak mi nei działa :/ Nie znasz sie wiec nie wypowiadaj sie. Mysle ze to przez RAM(256MB) i pamiec karty graficznej (128MB). @UP: Był u mnie skok 12 FPS :/ w tym przypadku chyba zdecydowanie przez ram. grafik jednak jest dużo pakowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Aczkolwiek co do tych celeronów, to przez nie spada FPS. Jak grałem w BackDowna na nim to miałem gdzieś z 3-5 FPS ;D A jeżeli gra się ścina przy ładowaniu czy coś, no to chyba RAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 @Propa: To wyłącz dźwięki i sprawdź wtedy. Na 30-60 FPSach nic nie zobaczysz - to za mała skala. U mnie w ArcMagi często jest tak, że gra goni na 580 FPSach, a po pojawieniu się czegoś spada nagle do 400. Z perspektywy 60 FPS bym nie zauważył nawet różnicy, ale najwyraźniej ta rzecz jest mało optymalna. Jak się tego uzbiera, do tego na słabszym kompie, to będzie spowalniać. Naprawdę warto sobie takie rzeczy testować, bo można od razu zidentyfikować problem i optymalizować to co go powoduje. A nie potem marudzić, że GM jest wolny ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 ano ;D to znaczy wiesz ogólnie mi trip w ogóle nie scina, ustawiłem prces priority na highest żeby sie zasoby ładowały szybciej (na normal trwa to jakies 5x dużej), jak dodam za duży room speed no albo nawet nawale z dźwiękami to zacina sie sterowanie (myszka, klawiatura) i nie moge nic zrobić. ale fakt testować fpsy można równie dobrze na normal, porozkminiam to dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 CELERON, CELERON!! Wywalcie to do kosza - miałem identycznie z Almorą, backami - miałem Celerona 2GH, RAMu 1024 a cięło niemiłosiernie. Teraz mam Athlona, i chodzi jak masło. Wina - celeron! Ta, Celeron a Celeron D to chyba nie mała różnica ;) Celeron - Jeden rdzeń. Celeron D - Dwa rdzenie połączone w jeden ;) Według mnie to wina tego, że go nieźle katowałem, za późno zmieniłem chłodzenie na wydajniejsze. Co do BackDown: FPS śmiga mi niesamowicie :P Almora też na max FPS... Chyba kupię nowe chłodzenie, Scythe Ninja, o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 mi tam backdown ścina w misjach gdzie bierze sie do łap potężniejsze armaty. teoretycznie mógłbym to poprawić bo jest strasznie nagmatwana deaktywacja i to przez to, tyle ze nie lubie wracac do starych projektow. w tripie jest 'średnio' 5x mniej instancji aktywnych, a i tak widze ze nie bedzie tak latwo i ze musze pokombinowac z optymalizacja. a szkoda bo gdyby nie to to pelna wersja bylaby juz do kupienia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Spróbuję odpalić tego tripa jeszcze raz, tylko wyłączę serwer almory ;) trip demo.exe Procesor: 89-98%, Pamięć: 262MB A to tylko menu, dalej nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Propa ten interface tripa ma się chwiać? Czy poprostu nie potrafisz tego obejść bo używasz view_angle i skalowania.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 wlasnie sie zastanawiam czy zostawic chwiejacy sie czy nie. przeszkadza to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Mi to jednak obojętne ale przeszkadza nieraz jak się ukrywa za obiektami sceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 czy ja wiem czy przeszkadza? w sumie fajnie to wygląda jak znika za niektórymi obiektami ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się