propaganja Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 będą równi i równiejsi ;D zlewam sie, zreszta nie wiem jak mialoby sie porównać horror z rpg/mmorpg chociaz ja uwazam ze i tak bedzie dużo równych ;D pare osób widziało tripa wie o co chodzi, a trip przed tripem2 wygląda jak praczka przy księżniczce EDIt a wiem o kilku innych dobrych projektach które sie kroja przypadkiem ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Ja powiem tak - Soulland to będzie najbardziej rozbudowana gra w GM jaką widział świat smile.gif Najpierw ją zróbcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 hehe, czyżby to był rok Polaków, jeśli chodzi o gry w GM ?? Triberian, Trip2, ArcMagi, Soulland i kilka innych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Spartana i Tripa i tak nic nie przebije, no moze Crysis =d jesli chodzi o gma, on jest o wiele bardziej prostszy od innego czegokolwiek, wiec wystarczy tu fizyk-matematyk, kilka tutoriali gmla, i grafik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 @Gnysek Możliwe ;D A jakby sie tak przygladnac mapce Triberiana to drzewka(choinki na te patrzylem ;p) sa pod kątem, tzn nie sa w top down jak w almorze ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 kotem ale tam chyba nie ma kotów? wtf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Dobra, nie będziemy tu porównywać SoulLanda z Triberianem, ponieważ żadna z tych gier nie była dostępna jako wersja grywalna. Natomiast trailer to tylko namiastka tego wszystkiego, ponieważ liczy się wynik końcowy. Nie wiem jaki silnik i jaki sposób będzie wykorzystany w SoulLandzie i mnie to nie interesuje. Ja już pokazałem swoje 3 grosze ukazując Almore, także na razie o konkurencji nie ma co gadać, bo jeżeli chodzi o ten gatunek gier zrobionych w GM, to ona jest na pierwszym miejscu. Trzeba wziąć jeszcze pod uwagę fakt, iż powstała ona ponad rok temu, była to pierwsza gra z użyciem "EcoSystemu" ( taka nazwa już się przyjęła ) i pierwsza gra MMORPG co było nie lada wyczynem z możliwościami oferującymi przez GMa. Teraz jest nabyte nowe doświadczenie, więcej ludzi ( Almora powstała w całości przeze mnie, oprócz muzyki ) oraz nowe możliwości. Powracając do tematu. Triberian jest bardzo skomplikowanym projektem, dlatego potrzebowaliśmy dodatkowego człowieka w Gear-Studio. Tutaj już nie mamy do czynienia z byle pierdołami i z tym, żeby gra była jak najbardziej prześliczna i wybajerowana w EcoSystemy 2050, tylko chodzi o klimat i wciągające elementy rozgrywki. Ludzie do tej pory powracają do Diablo, kto mi powie dlaczego? Mamy przewagę, ponieważ nie jest to gra MMORPG, co daje nam większe szanse na urozmaicenie rozgrywki i na jej stabilność. Nie musimy bawić się w zabezpieczenia pakietów internetowych i w przewidywanie 1000ca zdarzeń. Tutaj możemy skupić się na tym, co ma przyciągać gracza i na tym żeby była to gra widowiskowa. Jeszcze na koniec dodam tylko, że nie ma co się chwalić grami, dopóki nie zostały przedstawione w fazie grywalnej, dlatego nie porównujcie tej gry do innych. Almore możecie porównywać, ale też do gier, które są już grywalne. My milczymy w temacie Triberiana, bo co mamy pisać coś, czego nie możemy udowodnić. Druga sprawa, to taka, że w Gear-Studio przewija się dziesiątki projektów miesięcznie, ciężko jest się zdecydować na konkretny projekt. Póki co idea Triberiana odniosła najlepsze opinie i każdy ma do niej największy zapał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 23 Lipca 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Ja powiem tak - Soulland to będzie najbardziej rozbudowana gra w GM jaką widział świat :)Ja powiem tak: Pakujecie główną moc przerobową w efekty, a na właściwą grę nic już nie starczy (uroki GMa). Tak to każdy potrafi. Zreszta potem się okaże, że jednak Soullanda nie będzie, bo to i tamto. Mogę się założyć, że tak będzie. Mało tego, jeszcze żadnej gry, więc skończcie już gadać o Soullandzie, tylko go zróbcie, bo póki co to gra widmo i głupie gadanie bez żadnego pokrycia. -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Mamy przewagę, ponieważ nie jest to gra MMORPG, co daje nam większe szanse na urozmaicenie rozgrywki i na jej stabilność. Nie musimy bawić się w zabezpieczenia pakietów internetowych i w przewidywanie 1000ca zdarzeń. Tutaj możemy skupić się na tym, co ma przyciągać gracza i na tym żeby była to gra widowiskowa. Wreszcie coś mądrego w tym temacie. Dlatego od premiery Almory mówiłem, że lepszym pomysłem od niej byłaby kontynuacja Hidden Sworda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 No i w końcu do tego doszło jak widzisz. Hidden Swords Strikes Back, że tak powiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Acha zapomniałem dodać, że jak już się gra ukaże, to będzie do nabycia w dwóch wersjach. 1. Demo - wersja elektroniczna 2. BOX z pudełkiem i instrukcją. 3. OEM wersja elektroniczna. Oczywiście full legal z paragonem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 A co to jest Hidden Sword?? xD Niestety nie wiem ;p, mzoe jakis link do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 2. BOX z pudełkiem i instrukcją. W sensie, że wy tak będziecie rozprowadzać na własną rękę, jako exclusive wersje, czy jakiś dystrybutor i będzie Triberian za 19,90zł w Media Markt ;> ? 3. OEM wersja elektroniczna. He? Co jak co, ale określenie OEM to mi tutaj za cholerę nie pasuje. Ktoś będzie sprzedawać pod swoją marką waszego Triberiana w postaci elektronicznej? @Misiek-GM: A wyszukiwarkę na forum to ukradli? Bez problemu znajdziesz temat o tej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Ehh widzę, że nastaje era robienia komercyjnych gier ;( Dla twórców lepiej, gorzej dla grających Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Zawsze pozostaje Ci zrobienie sobie gry samemu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 W sensie, że wy tak będziecie rozprowadzać na własną rękę, jako exclusive wersje, czy jakiś dystrybutor i będzie Triberian za 19,90zł w Media Markt ;> ? He? Co jak co, ale określenie OEM to mi tutaj za cholerę nie pasuje. Ktoś będzie sprzedawać pod swoją marką waszego Triberiana w postaci elektronicznej? My będziemy sprzedawać pod swoją marką - dystrybutora mamy już własnego. Ehh widzę, że nastaje era robienia komercyjnych gier ;( Dla twórców lepiej, gorzej dla grających Takie są czasy, żona, dzieci, trzeba z czegoś żyć :D Opłaty za domeny oraz serwery, to są koszty. Zawsze pozostaje Ci zrobienie sobie gry samemu :P Dokładnie, a jak będziesz na wyższym poziomie w robieniu gier, to sam zaczniesz robić je komercyjnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Hmm, no nie zachwalam tego, ze czlonek mojego zespolu 'zachwalal' Soullanda, ja tak nie robie, ale nie szkodzi. Z mojej strony powiem tak: Triberian jak i inne produkcje Gear-Studio stoja na wysokim poziomie i mamy swiadomosc ze 'konkurujemy' z doswiadczona i utalentowana grupa. I tak jak Borek napisal - nie ma co sie wywyzszac ktora gra lepsza, bo na razie zadna nie byla dostepna dla graczy. Jednak Gear-Studio jest do przodu, gdyz gracze widzieli i mogli pograc w Almore, wiec wiedza czego ogolem beda mogli sie spodziewac. A co do Soulanda: Ranma, nie boj nic, na pewno wyjdzie - tu nie problem 'czy', ale 'kiedy' :) Tak wiec zycze dla Gear-Studio owocnej pracy i swietnych efektow - gdy gry obu zespolow wyjda, bedziemy mogli dopiero je porownywac ;P Pozdrawiam :) ΨΧΞ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Ehh widzę, że nastaje era robienia komercyjnych gier ;( Dla twórców lepiej, gorzej dla grających Wcale nie gorzej dla grających :). To oznacza, że gry będą dużo wyższej jakości i do tego ukończone na 100%. 200 darmowych klonów Catch the Clown nie zastąpi Ci jednej solidnej giery, w którą da się naprawdę zagrać. Powstanie takiej gry jak ArcMagi byłoby niemożliwe bez pieniędzy. Jestem pewien, że Borek i spółka też by nie marnowali tyle swojego życia, gdyby nie perspektywa odzyskania kosztów, a może i wyciągnięcia jakichś zysków (które by z kolei mogły pójść na przyszłe gry). Komercyjne gry indie to naprawdę fajna rzecz. Osobiście uważam, że płacenie za gierki, w których widać talent, rękodzieło i zajawkę twórców, to wręcz przyjemność. Zwłaszcza, że wiesz, że Twoja kasa idzie bezpośrednio do ludzi, którzy się napracowali, a nie garniaków z działu marketingowego dystrybutora. Trza wspierać pozytywne zajawki :). Uważam, też że rywalizacja o to, która gra będzie najbardziej wypakowana efektami i w ogóle najlepsza, jest kompletnie bez sensu. Trzeba się po prostu cieszyć, że powstaje tyle fajnych i do tego tak różnych gier. Do tego nic nikomy nie przeszkodzi w przycięciu w Almorę rano, doprawieniem kilkoma pojedynkami w ArcMagi, pograniem po południu w Soullanda i wkręceniu się wykręcony klimat gier Propaganji w nocy :D. A co do samego Triberiana. Cieszę się jak cholera, że wróciliście do single player. Taki mały HnS to dokładnie to, w co bym z chęcią zagrał. I ma 1000 razy większe szanse na ukończenie niż MMO. Jedyne co mi się nie podoba to to, że już się pogubiłem w tych kolejnych wersjach Almory i jej tytułu :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Ta, bo nazwy są miksowane. Następna gra będzie się nazywać Almora and Time of Swords Hidden Darkosen :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Dziękuje wam (staffom z gear i native studio), że w końcu coś się dzieje w te wakacje :D, ale szykujcie się na ostrą jazdę bo nie tylko wy robicie "przełomowe" gierki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 TO DEMO bedzie płatne? Schodzicie na psyy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Coś czuję, że Triberian będzie bardzo podobny do mojej gry ;o Topdown, single player, rozgrywka na wiele godzin, rpg/hack'n'slash... ;D Niektóre elementy z mojej gry będą podobne do tych z FFXII, a wiedząc że gnysek w GS jest, to pewnie też zaproponuje coś z tej gry xD Muszę się pospieszyć z produkcją ;] Skoro to ma być gra komercyjna to trzeba czekać na naprawdę świetną produkcję :) O ile Borek się nie rozmyśli xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Snake, odstąpiłem nieco od tych pomysłów, ale troche zaczęrpnąłem. Chyba bardziej obecnie z MGS jest pociągnięte duzo, odnosnie smaczków dodatków i mozliwosci odblokowania opcji i trybow :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 <Sorry za offtop> Ma ktoś na dysku jeszcze Hidden Swords? Bo tej gry nie widziałem :D <na temat> NonOno ciekawe... :/ nie pogram se w full. xD PS: upnie ktoś HS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 TO DEMO bedzie płatne? Schodzicie na psyy Jesteś normalny? Widziałeś kiedyś płatne demo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Triberian VR training :D Hmm... połączenie elementów moich ulubionych gier, to może być coś :) Z MGS chciałem zapożyczyć ten pomysł z wyborem itemów/zmianą broni na L2 / R2, ale zrezygnowałem ;d Cóż, porównamy gry gdy już będą ukończone, bądź ukażą się ich pierwsze wersje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Jesteś normalny? Widziałeś kiedyś płatne demo? Tak! z gazetki XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Autorzy tych gier nie biorą kasy za te dema, tylko bierze ekipa od gazet za ich gazetę, a dema są na zachętę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 @UP: Ale np. ja płace ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Triberian VR training :D Hmm... połączenie elementów moich ulubionych gier, to może być coś :) Z MGS chciałem zapożyczyć ten pomysł z wyborem itemów/zmianą broni na L2 / R2, ale zrezygnowałem ;d Cóż, porównamy gry gdy już będą ukończone, bądź ukażą się ich pierwsze wersje :) Może źle zrozumiałeś. Samych rozwiązań nie, ale pomysły tak. Za zdobycie 100% wszystkiego, czy przejście najtrudniejszego poziomu trudności coś odblokuje. Co - na razie nie zdradzę, bo może tego jednak nie zrobimy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi