Mucco Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 To znowu ja xD Tym razem moje pytanie zadam z czystej ciekawości.Otóż czy możliwe jest dzielenie jednego sprite na części? Np.jeśli w jednym spricie mam wszyskie bronie i dla każdego obiektu chciałbym inną,to mogę jakoś podać współrzędne tych broni? Rozumujecie mnie?;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Rozumujecie mnie?;P Wogóle nie rozumiem o co Ci chodzi <_< to mogę jakoś podać współrzędne tych broni? A tego to już wogóle... może dokładniej ? E: Chodzi Ci o titlesy? nie wiem czy w spritach można to ustawić (bo w backgroundach można) ale to przecież minuta roboty w np. paincie rozdzielić te sprity/// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Chodzi ci może o stripy? czyli podzielone obrazki na części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Echh...mam dziś taki zakręcony dzień :D Patrz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Jest to możliwe: GML draw_sprite_part( ... ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Jest to możliwe: GML draw_sprite_part( ... ); Dobra,przyznam że teraz dzielenie spritów nabrały w mojej grze znaczenia(na początku pisałem że pytam z czystej ciekawości) ;) Aha i thx,rozumiem że mam to dać w draw,a na miejsce wielokropka wstawić współrzędne obrazka typu x,y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 GML draw_sprite_part(index sprita,index klatki ,lewa krawędź ,górna krawędź,szerokość ,wyskokość,x,y) np. draw_sprite_part(bron,0,0,0,32,32,x,y); //w tym przykładzie wytnie ci obrazek o wlk. 32x32 EDIT: pomieszałem cyferki teraz jest 32x32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 GML draw_sprite_part(index sprita,index klatki ,lewa krawędź ,górna krawędź,szerokość ,wyskokość,x,y) np. draw_sprite_part(bron,0,32,0,64,32,x,y); //w tym przykładzie wytnie ci obrazek o wlk. 32x32 Ok,thx,wszystko działa :D Tylko jeszcze jedno - da się tak ustawić,aby ten podzielony obrazek wyglądał w roomie tak samo jak w .exe? No bo mi w roomie wyświetla się cały obrazek,lecz w .exe wszystko się pięknie dzieli;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Nie da się chyba że byś zrobił własny edytor roomów albo poprostu wyłącz z obiektu sprite (<no sprite>) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Nie da się chyba że byś zrobił własny edytor roomów albo poprostu wyłącz z obiektu sprite pozostaw pusty. Aha,no dobra thx CLOSED Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi